Hakutulokset

  1. J

    *Marrastähdet '07* Lokakuussa

    Hei kaikille, En näköjään tahdo jaksaa/viittiä kirjoitella, muuta kun sillon kun olen käynyt neuvolassa.. Lukemassa käyn kyllä marrasmasut päivittäin. Aamulla neuvola ja kaikki onneksi ok. Paineet kunnossa, pissa puhdas hemppa 140, painoa tullut 500g/vko...Sydänäänet hyvät ja sf-mitta ok...
  2. J

    *Marrastähdet '07* syyskuussa

    Omaa napaa pitkästä aikaa.. Harvakseltaan tulee kirjoitettua, vaikka lukaisemassa käyn palstaa lähes päivittäin. No ehkä sitten ä-lomalla.. Neuvolakäynti oli eilen ja kaikki ok. Varasin myös eilen ultraan ajan yksityiselle.. On alkaneet taas viime raskauden tapahtumat pyöriä mielessä ja pakko...
  3. J

    *Marrastähdet -07 elokuun eloilla*

    Hei kaikille! Ja tervetuloa uusille =) Itsekään en kyllä ole mikään aktiivinen kirjoittelija, vaikka lähes päivittäin käyn täällä lueskelemassa. Eli tällä kertaa vähän nla kuulumisia. Eilen oli lääkärinla, jossa kaikki ok. Hemppa 136, paineet 70/120, sf-mitta 25. Kohdunsuu kiinni ja...
  4. J

    *Marrastähdet '07* heinäkuun helteessä :)

    Maanantai oli vihdoin rakenneultra, jossa kaikki onneksi oli hyvin. Hermostutti ehkä eniten tällä kertaa, vaikka kolmatta odotan. Aina se kuitenkin tietysti jännittää, vaikka kertoja takana olisi kuinka monta, onhan kuitenkin kyseessä oma lapsi. Ensi maanantaina onkin neuvola ja saan vihdoin...
  5. J

    syntymättömän lapsen vakuutus? turhaa?

    Hei, Minä olen se sinun viestiäsi edeltäneen viestin kirjoittaja =) Eli meidän tilanne oli sellainen, että vakuutus otettiin rakenneultran jälkeen, jossa ei huomattu mitään erikoista. Rv 27 mahani kasvoi silmissä ja menin lääkäriin, jossa todettiin että lapsivettä on paljon ja täytyy...
  6. J

    Niskaturvotus..

    Esikoista odottaessani, niskaturvotusta todettiin 3,8mm. Menin myös lv-punktioon ja terveen tytön kromosomit tulokseksi tuli. Nyt tyttö on 2,5v =) Odottaminen oli yhtä h......ä, ensin itse tutkimukseen ja sitten vielä niitä tuloksia, mutta onneksi kävi näin. Muista, että todennäköisesti...
  7. J

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Tänään olin neuvolassa ja kaikki näytti hyvältä. Hb 141, paineet 120/70 ja paino oli noussut 600g ed. kerrasta. Sydänäänet jumputti 143-144 paikkeilla. Seuraavaksi odottelen rakenneultraa, johon on vielä nelisen viikkoa. Liikkeitä olen tuntenut muutaman viikon. Tässä tulikin nyt vaan...
  8. J

    Koskas se vakuutus piti ottaakaan?

    Lainaukseni ei oikein onnistunut, mutta ensimmäinen kappale on siis lainaus Unikonnan tekstistä.
  9. J

    Koskas se vakuutus piti ottaakaan?

    "Kyllä Fennian lapsen sairausturvavakuutuksessa on myös kuolemanvarasumma olemassa eikä siinä rajata pois synnytyksen tai odotuksen aikana yhteydessä tapahtuvaa lapsen/sikiön kuolemaa. Mikä järki olisi muuten ottaa tai tarjota odotusaikana vakuutusta, joka ei kattaisi noita asioita? " Meillä...
  10. J

    Värjäättekö hiuksia raskausaikana?

    Minä värjään myös. Olen joka raskaudessa väjännyt.
  11. J

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Onpas paljon ehtinyt tapahtua, kun on muutaman päivän poissa koneelta :) Tervetuloa uusille minunkin puolestani ja voimia sanna -78:lle. Ikäaiheeseen sen verran, että mulla on ikää pian 29 ja miehellä 30v eli marrasmasujen osalta taidan edustaa vanhempaa kaartia. Ja kolmas lapsi siis...
  12. J

    *Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

    Hei, Ajattelin nyt vihdoin kirjautua ja lliityä joukkoonne. Seurannut olen marrasmasuja tiiviisti, mutta nyt vasta saan aikaiseksi itse kirjoitella. Eli tänään on 16 vko tasan ja La 20.11. Synnäri on Seinäjoella eli Seks ja kolmas lapsi on kyseessä. Jos emmamma viitsii jossain vaiheessa...

Yhteistyössä