Laihduttamisesta Imettäessähän ei suotitella laihduttamista, mutta ainakin mulla paino tippu kun söin normaalisti, jätin herkut pois ja imetin. Kilot tippu puolen vuoden imetyksellä, niin ja tietysti niillä vaunulenkeilläkin oli oma osuutensa
.
Viivin Toi oli huippu
Raskausajan mieliteoista Onko teillä muilla niin että enne raskautta söi jotain vaikka päivittäin ja nyt ei tee ollenkaan mieli? Mulla on monenkin ruoan kans niin ja herkkujen.. Söin ennen raskautta suklaata melkeenpä päivittäin. Nyt ei taas tee mieli ollenkaan. Pitääköhän sekin siin paikkaansa että kun tyttöä odottaa niin makeaa tekee mieli, mutta poikaa odottaessa enemmän suolaista
Sanna78 Täällä kans valtava väsymys vaivaa, ihan unessa koko ajan vaikka nukkunutkin olis |O
Liituraitaruutupaita Onnea uudesta päästä
. Kun oliskin ihana päästä kampaajalle, vois sit mennä hehkeenä synnyttään
Mielialoista Jo vain, täällä vaihtelee :ashamed: . Itku on herkässä, kun taas lennosta vaihtuu nauruksi. Ja esikoinen just sellanen uhmaikä päällä, että pitkäjänteisyyttä tarvittais ja nyt se just tuntuu olevan pienimmillään..
Esikoisen suhtautuminen vauvaan Galluppia Mites teillä joilla on lapsia ennestään, oletteko huomannut jo vauvn tulon vaikuttavan heihin?
Täällä KYLLÄ. Oikeen hirvittää miten tää mun 3-v vauvaan suhtautuu. Nyt jo kun äidille jostain suuttuu, niin äidin mahaa yritetään lyödä tai tyttö huutaa "tyhmä vauva, et saa syntyä".
Mitenhän sit kun vauva tosiaan syntyy ja esikoinen huomaa että vauva tuli jäädäkseen, olenkohan ihan liemessä, kauankohan esiokoisella menee että vauvan hyväksyy? Kaikki neuvot ja muut otetaan vastaan :attn:
Ellu24 Mä kans välillä mietin tuota mitä jos vauva tulee niin nopeesti, että ei kerkeä sairaalaan..
Meiltä kyllä matkaa vain kilometri sairaalaan, että ambulanssin saa hetkessä, mutta kun on just kuullut juttuja että kun toista on synnyttänyt, supistukset on ollut lievempiä kun esikoisesta ja paikat auennut nopeesti ja niin vaan vauva tulee. Ja vielä tää kun yksin on tytön kaa ja ei niin helposti viitti soittaa esikoiselle hoitajaa, jos onkin väärä hälytys.. Vaikka tuskin hoitajat siitä pahaa ajttelis
Liikkumisesta Päivittäin tulee käveltyä 5-10 kilometriä.
Jopo Toivottavasti vauva kääntyy! Mulla oli rv:lla 32 vauva perätilassa ja seuraavassa neuvolassa(rv33) oli kääntynyt pää alaspäin. Lääkäri sanoi että uudelleen synnyttäjät voi ihan hyvin odotella kääntymistä tuonne 37 viikkoon asti.. Mua kans hirvitti/hirvittää settä jos joutuisi sektioon, niin miten siitä toipuu. Kuitenkin tuo esikoinen on vielä välillä nosteltava ja silloin ei saa kuukauteen nostella.
Vimpula Pojalle synttärionnittelut! :heart: :flower: Mun neiti täyttää 3-v 3viikon päästä.
Ristiäis Galluppia Oletteko jo miettinyt milloin ristiäiset pidätte? Täällä kovasto oon jo "suunnitellut", että jos nyt lasketun ajan tienoilla syntyy niin sit tuossa 23.12 olis ristiäiset. Entä missä ristiäiset pidätte? Mä olen miettinyt, että jos seurakuntatalolla, meillä kun asunto niin pieni ja vanhempien luonakaan ei nyt niin hirveesti tilaa. Eikö tarvis sit kotona alkaa järkkään vaan ois kaikki tarjoilut ja muut seurakuntatalolla niin pääsis ehkä vähän helpommalla..
(.) Supistukset ovat nyt alkaneet täälläkin. Öisin varsinkin jotuuu vähän väliä pompata sängystä käveleskeleen ja välillä kuumaan suihkuun kun niin kipeitä supistuksia tulee. Muuten kaikki ihan hyvin, vauva potkii paljon, just kivasti tuonne kylkiin
Siinä uutta masu-kuvaa--> http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^NV^^&image_id=67978258
-Hilla- *34*