Hakutulokset

  1. M

    Saispa olla toinen näistä...k-15

    Löytyy varmasti parempaakin kateltavaa, jostain.. :whistle: jos noita kännisiä ei jaksa..
  2. M

    Ei p*****e tuota valokynää!!!

    Anttilassa oli nyt 2 kynää 15 eurolla, että aikaste halpa tarjous!
  3. M

    Ei p*****e tuota valokynää!!!

    :hug: hyvä että tiedät!
  4. M

    Ei p*****e tuota valokynää!!!

    Ohjeita on itse paketissa ja netistäkin löytyy.. Jatkoa blondin kysymykselle, laitatteko valokynää meikkivoiteen päälle, vai missä vaiheessa?
  5. M

    Ei p*****e tuota valokynää!!!

    Mulla ainakin on toiminut lumenen kynä :) En pyöräytä kuin kerran, niin että kynän pää on alaspäin ja sopivasti tulee!
  6. M

    tekeekö tällä hoitopöydällä mitään?

    Niin onkin, siksi juuri ajattelinkin että olisi ehkä hyvä, kun pystyy muuntamaan lasten kasvaessa. Mutta Kun tuolla ikeassa on kuva tuosta pöydästä ja siellä on kaksi ns. kaappitornia sivuilla, missä ne on siellä. Siis siellä sivuilla :)
  7. M

    tekeekö tällä hoitopöydällä mitään?

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S19847862 Entäs tämä, onko kellään?
  8. M

    En enää jaksa näiden PMS- oireiden kanssa :(

    Ei se ole kuin tutkituttaa. Minun ystävälläni se todettiin ja hän on nyt joutunut jatkuvaan leikkaus-kipu kierteeseen :/
  9. M

    No joko on pääsiäinen pulkassa?

    Vastahan se alkaa :D
  10. M

    En enää jaksa näiden PMS- oireiden kanssa :(

    Minä ole ymmärtänyt ainakin niin, että ian ensimmäiseksi ottaan käsittelyyn se ruokavalio. Sitten vasta lääkkeet ym. avut. Pms-oireista + ruoasta löytyy paljon tietoa. Kannattaa ottaa selvää! Sillä voi säästyä jo paljolta :hug:
  11. M

    En enää jaksa näiden PMS- oireiden kanssa :(

    Onkos ruokailu tottumukset tarkastettu? Liikkuminenkin helpottaa.. Niillä on todella suuri vaikutus.
  12. M

    Kuukautiset

    Jos heikottaa ja väsyttää aina niiden aikaan. Ja eikös siinä siteen/tamponin vaihtamisessa ollut myös joku aika.
  13. M

    Lapin naiset! (saa muutkin vastata)

    Ei sitä lapissa neuvoloissa ole kielletty kuin sen suolan takia.. Siis suuria määriä suolaa, niin se turvottaa älyttömästi. 99% pohjoisen äideistä ovat nautiskelleet tätä herkkua aina, ilman mitään ongelmia. Herkuttele pois!
  14. M

    Lapin naiset! (saa muutkin vastata)

    Ai olenko :D :p
  15. M

    Minkä verran hiilihydraatteja

    Ketoosihan ei ole ihan terveellinen tila. Aika paljon kiistelty aihe.
  16. M

    Kosmetologi paikalla, kysy!

    Vielä yksi :) Nypin kulmakarvat säännöllisesti ja aika usein koska omistan tuuheat sellaiset. Löystyykö iho vuosien saatossa tältä alueelta. Kiitos vastauksista!
  17. M

    Mitä ruoaksi nakeista?

    Nauravat nakit + muuta Nakkikastike+ muuta
  18. M

    Kosmetologi paikalla, kysy!

    entäs nää sokerikuorinnat, laserit ym. Mikä on paras ratkaisu, jos haluaa karvansa pitkäksi aikaa pois?
  19. M

    Kosmetologi paikalla, kysy!

    Mikä on se ripsipermamentti :xmas:

Yhteistyössä