Kosmetologi paikalla, kysy!

  • Viestiketjun aloittaja kosmetologi
  • Ensimmäinen viesti
neiti
mikäs mulla nyt on kun näppyjä on alkanut tulemaan kasvoihin. Samat voiteet käytössä, sieltä ei ole mikään muuttunut. Pitäisikö näin keväällä käydä jossain puhdistuksessa? ultraääni tms? Minulla on normaali iho, talvella kuiva. On miliumeja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:
Mitä hoitoja sä teet? Sit tietäisi, mitä kysyä. Kestopigmentoitia/kynsiä? Kasvohoitoja?
Pigmentointeja en tee. Kynsiä olen opiskellut, mutta niitä en tällä hetkellä tee vaan meillä on erikseen kynsitaiteilija. Kasvohoidot yms. osaan.
 
epätoivoinen
minulla on selässä aknearpia melko paljon. Olen syönyt roaccutan kuurin joka loppui reilu vuosi sitten. Onko arpia mitenkään mahdollista saada huomaamattomammiksi?
 
po
Mulle on jäänyt suurentuneet ihohuokoset nuoruuden aknen jäljiltä. Pienenevätkö ne ikinä vai onko minulla loppuelämän ajan suurentuneet huokoset tuossa poskissa/nenän vierustoilla? Ikää nyt 23v. Kosmetologilla olen kolme kertaa käynyt nyt aikuisiällä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja nk:
Onko olemassa joku poppaskonsti, jolla kulmien nyppiminen olisi vähemmän kivuliasta?
Ei. Kauneuden eteen pitää kärsiä ;) Jotkut tosin puuduttaa kulmaa jäällä ennen nyppimistä. Ota välillä hajakarvoja pois kulmaveitsellä jos kipua pelkäät :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja neiti:
mikäs mulla nyt on kun näppyjä on alkanut tulemaan kasvoihin. Samat voiteet käytössä, sieltä ei ole mikään muuttunut. Pitäisikö näin keväällä käydä jossain puhdistuksessa? ultraääni tms? Minulla on normaali iho, talvella kuiva. On miliumeja.
Jaa-a. Ihohan muuttuu vanhetessa. Onko näppylät finnejä? Voithan kokeilla vähän tujumpia aineita puhdistukseen, vaihda näin aluksi vaikka yö/päivävoide vähän kevyempään, esim. emulsioon. Voi olla että jos sulla on liian paksu voide käytössä, iho huokoset menee tukkoon. Miiliumit eli luufinnit lähtevät itsekseen pois, ihonpuhdistuksen yhteydessä kosmetologi poistaa ne pienellä neulalla. Miiliumit onkin kuivan ihon riesa.

Kannattaa käydä puhdistuksessa ehdottomasti jotta saa kasvot kesäkuntoon!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mammabella:
entäs nää sokerikuorinnat, laserit ym. Mikä on paras ratkaisu, jos haluaa karvansa pitkäksi aikaa pois?
Mä en noista lasereista tiedä, meillä ei sitä tehdä. Mun mielestä paras on kuumavaha. Karvat pysyy pois karvan laadusta/kasvusta riippuen 2-4 vko.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja epätoivoinen:
minulla on selässä aknearpia melko paljon. Olen syönyt roaccutan kuurin joka loppui reilu vuosi sitten. Onko arpia mitenkään mahdollista saada huomaamattomammiksi?
Mikrohiontaa käytetään arpien tasaamiseksi. Vaatii sarjahoitoa, riippuen kuinka syvät arvet ovat. Esim. juhlissa joissa sinulla on päällä asu jossa selkä jää paljaaksi, arvet voi peittää peitevoiteella, esim Joe Blascolla on tosi hyviä tuotteita tähän.
 

Yhteistyössä