En enää jaksa näiden PMS- oireiden kanssa :(

  • Viestiketjun aloittaja PMS
  • Ensimmäinen viesti
PMS
Kaikki apu kokeiltu, vaan mikään ei auta pms oireisiin:( ::(
En tahdo jaksaa enää itse, eikä perhekään. viikko ennen kuukautisia alkaa oireilu ja mitä lähemmäs vuodonalkamis päivää mennään, niin sitä syvemmäksi käy masennus. Olen kuin eri ihminen. Syvästi masentunut, haluton mihinkään, väsynyt. Olo on apea ja iloton, ja kaikki huumori on kadonnut. Olen ilkeä suustani, sekä tunteeton. Selkä on tulessa, ja unettomuus iskee. Mutta pahin kaikista on se masennus ja ahdistus. En jaksaisi pms viikolla edes 3-vuotiasta lastani hoitaa. Onneksi mies on paljon kotona. Pms viikolla en vastaa puhelimeen, enkä pidä yhteyttä keneenkään.
Hoidoksi on kokeiltu e-pillereitä, hormoonikierukkaa, masennuslääkkeitä, e-paa, helokkiöljyä..vaan mistää ei apua :(
Olokaan ei helpota vielä sinä päivän kun vuoto alkaa, vaan pikkuhiljaa asteittain olo alkaa parantua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Alkuperäinen kirjoittaja mammabella:
Onkos ruokailu tottumukset tarkastettu? Liikkuminenkin helpottaa.. Niillä on todella suuri vaikutus.
Tähän kannattaa kiinnittää huomiota. Itsellä makean välttely loivensi pms-oireita aivan huimasti.




Ok!! Karkkiahan luonnollisesti ahmin ennen kuukautisia :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Alkuperäinen kirjoittaja mammabella:
Onkos ruokailu tottumukset tarkastettu? Liikkuminenkin helpottaa.. Niillä on todella suuri vaikutus.
Tähän kannattaa kiinnittää huomiota. Itsellä makean välttely loivensi pms-oireita aivan huimasti.




Ok!! Karkkiahan luonnollisesti ahmin ennen kuukautisia :(
Minä ole ymmärtänyt ainakin niin, että ian ensimmäiseksi ottaan käsittelyyn se ruokavalio. Sitten vasta lääkkeet ym. avut. Pms-oireista + ruoasta löytyy paljon tietoa. Kannattaa ottaa selvää! Sillä voi säästyä jo paljolta :hug:
 
vierailija
No masennus on pientä verrattuna omiini riehun kuin raivotautinen apina en edes tiedä mitä kaikkea on tullut rikottua viimeksi ainakin meni osa astioista,roskakori ja kaapin ovi ja vartalopeili....lapset delegoidaan mummille ja vaarille...ja miehelläkin on lupa olla mökillä tai joskus tehdään niin että minä painun mökille ja mies jää lapsineen kotiin.
Itsellä ei auta kanssa mikään joskus tosin otin vodkaa reippaasti ku vitutti niin armottomasti se rauhoitti.
Mutta mikä piristäs? tjaa'a kokeilepa kunnon raivarin saamista hommaa vaikka nyrkkeilysäkki :)
 

Yhteistyössä