Ei p*****e tuota valokynää!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Voi video kun tuo Lumenen valokynä on syvältä! Vaikka kuinka varovasti yrittän pyörittää tavaraa ulos, niin sitä aina pursuaa lopulta puolikynää kerralla. Joka kerta ainetta menee enemmän hukkaan kuin naamaan :angry:

Onko suosituksia paremmasta valokynästä, tämä on viimeinen Lumene jonka ostan!
 
minä
Minulla taitaa olla Isadora, alkuun sai pyöritellä ja pyöritellä, että tuli mitään ulos, luulin jo, että rikki koko paska. Nyt tulee kyllä ihan sopiva määrä kerrallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Olen ostanut kolme kertaa Lumenen valokynän ja joka kynässä on ollut tuo sama ongelma.
YSL on hyvä, samoin Dior ja Clarins.
Nyt olen tykästynyt Lorealin valokynään. Hyvä, edullinen ja hyvin pigmenttiä myös ihon pikkuvirheiden peittämiseen.
Ja mä en ole edes tiennyt että Lorealilla on valokynää :eek:
Minkä hintainen?
 
mie
Kokeile oikeesti sitä max factoria! Paaaaljon halvempi kuin lancomet ja ysl:t sun muut. Noita kalliita meikkejä kokeilleena voin sanoa että max factor vie voiton melkeimpä meikissä kun meikissä...
 
blondi
Alkuperäinen kirjoittaja mammabella:
Ohjeita on itse paketissa ja netistäkin löytyy.. Jatkoa blondin kysymykselle, laitatteko valokynää meikkivoiteen päälle, vai missä vaiheessa?
Ok, kiitos! Uskaltaudun siis ostamaan ton kehutun YSL-valokynän ja alan tutkia pakkausselostetta ja harjoitella...
 
Mira
Mitäs tuo Lumenen valokynä sitten maksaa? Eikö se oo lähelle kakskymppiä? Mietin vaan kun lookfantasticissa YSL-valokynä maksaa 21 puntaa eli euroissa 23,50, niin onko niissä sitten niin iso ero? Muutaman punnan postarithan tuohon vielä tietty tulee.
 

Yhteistyössä