Hakutulokset

  1. J

    Lentäminen vauvan kanssa

    Mä laitoin sen turvavyön vauvan vyötärön ympäri vasta sitten kun neiti oli makuulla sylissä. Ihan hyvin se onnistuu. Eikä kukaan käynyt edes tarkistamassa miten kireällä se tytön vyö oli...
  2. J

    Lentäminen vauvan kanssa

    Lensin tytön kanssa ensimmäisen kerran kun tyttö oli 2kk. Lennot meni hyvin, tyttö nukkui melkein koko ajan. Imetin nousut ja laskut, ei korvaongelmia. Tuolloin lensimme Blue1:lla ja vaikka heidän asiakaspalvelussaan sanottiin että kaukalon saa ottaa koneeseen, näin ei ollut vaan se piti pakata...
  3. J

    Joulukuiset -07 Heinäkuu

    Ei kait se pelkästä iästä ole kiinni onko lapsella nälkä yöllä, yksilöitähän nää lapset on. meidän neiti on tosi liikkuvainen ja uskon että hän todella syö nälkäänsä kerran myös yöllä, molemmat tissit vetäisee tyhjäksi usein... ja 7,5kk on nyt... mulla ei kyllä häiritse tuo yksi katkos unissa...
  4. J

    Toinen lapsi??

    Kuukuna olethan tietoinen että täysimetyksen raskautta ehkäisevä vaikutus heikkenee jos imetysväli on yli neljä tuntia? Eli yölläkään ei saa tulla tuota pidempää taukoa. Vauvalle ei saa myöskään antaa yhtään mitään muuta syötävää, tätä en kyllä itse ymmärrä, mistä se munasarja tietää onko vauva...
  5. J

    vastasyntyneen vaatteet?

    Mulla oli muistaakseni kolme bodya+puolipotkarit kokoa 56 ja pari kolme "päälivaatekertaa". Niillä pärjäs hyvin, ehti aina pesemään sopivasti. Lisäksi oli vissiin pari yöpukua eli sellasta terällistä haalaria. Monet käyttää päivisinkin sellasta mutta mun mielestä se on yöpuku :) Oli sitten...
  6. J

    Onko mahdollista imettää vain yöllä?

    Ja jos näyttää siltä että ei se onnistu vaan vaatii pullon myös yöllä, koita totuttaa huoneenlämpöiseen korvikkeeseen :) Niin sitte ei tarvii muuta kuin ottaa illalla pullo ja korviketötsä hollille ja yöllä kaataa pulloon :)
  7. J

    kestoilijat!

    Tuolla kerhot-osiossa on kestoilijoille oma kerho. Salasana on kestovaippa ja kun menet salasanalla sisään, voit sitten anoa jäsenyyttä :) Oletko käynyt tutustumassa http://www.kestovaippainfo.fi/keskustelu/ sivustoon? Siellä paljon hyvää keskustelua aiheesta...
  8. J

    Kissat ja vauvan peti.

    meidän jääräpään mielestä vauvan sänkyä tai vaununkoppaa parempaa petiä ei olekaan :headwall: Se on heitetty lukemattomia kertoja tuolta vauvan sängystä mutta silti sinne tunkee... Nykyään yritetty pitää ovi kiinni myös päivisin mutta ei sitä aina muista. Öisin en vedä ovea kiinni kokonaan kun...
  9. J

    D-vitamiinitippojen antamisesta

    Mä oon vauvasta saakka antanut ihan vaan lusikalla. Alkuun tuollaisella pienellä glögilusikalla missä se lusikan pesä ei oo kovin syvä ja nyt ihan vaan tavallisella lusikalla ruokailun yhteydessä. Hyvin menee.
  10. J

    Joulukuiset-07 KESÄKUU

    Ottakaahan rauhallisesti naiset. Noista pillereistä haluaisin sen verran kommentoida että ei niissä nyt minuutin tai tunninkaan päälle ole se että ne ottaa samaan aikaan. "Jos unohdat ottaa Cerazette®-tabletteja Jos tabletin unohtamisesta on kulunut alle 12 tuntia, Cerazette®-tablettien...
  11. J

    Housuvaipoista

    Niin. Siis meillä on aina tehty niin oli sitten kestovaippa tai kertakäyttövaippa että vaippa avataan sängyllä/hoitopöydällä tai missä lie, sitten "kaapaisen" ne kakat takapuolesta sillä vaipan etuosalla ja sitten lähdetään pesulle. Ei sitä sontaa yleensä matkan varrelle roisku. Likainen vaippa...
  12. J

    Miten puhdistatte vauvan kynnenaluset?

    Meillä pestään kädet monta kertaa päivässä ja luulenpa että suurin osa siitä töhnästä mitä kertyy, poistuu sieltä kun neiti imeskelee sormiaan koko ajan :) Silloin pienempänä huomasin että ihan tuo käsien peseminen vähensi sitä töhnän määrää ihan kivasti, en ole alkanut mitenkään erityisesti...
  13. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    nostan vaan huvikseen =)
  14. J

    Lappiin Helsingistä 3kk:n kanssa! Apua: Autolla, yöjunalla vai lentäen?

    Itse asun täällä pohjoisessa ja nyt kun käytiin etelässä sukuloimassa tulimme lentäen... ensinnäkin pääsee tosi paljon nopeammin ja toisekseen lentämällä pääsette varmaan halvemmallakin kuin junalla... Ja itse ajaminen on kyllä syvältä, menee lomasta puolet siihen matkaväsymyksestä toipumiseen...
  15. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    :attn: Perustettu Joulun vauvat 07 kerho :attn: Tässä ohje miten liittyä kerhoon: - Ihan ensimmäisenä kirjaudut foorumille sisään - Ensin pyydät yv:nä Tuitsulta salasanan - Sitten menet ja etsit sen Joulun vauvat 07 kerhon ja menet sisään sillä salasanalla - Siellä on taas vastassa...
  16. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    :attn: Perustettu Joulun vauvat 07 kerho :attn: Tässä ohje miten liittyä kerhoon: - Ihan ensimmäisenä kirjaudut foorumille sisään - Ensin pyydät yv:nä Tuitsulta salasanan - Sitten menet ja etsit sen Joulun vauvat 07 kerhon ja menet sisään sillä salasanalla - Siellä on taas vastassa...
  17. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    :attn: Tässä ohje miten liittyä kerhoon: - Ihan ensimmäisenä kirjaudut foorumille sisään - Ensin pyydät yv:nä Tuitsulta salasanan - Sitten menet ja etsit sen Joulun vauvat 07 kerhon ja menet sisään sillä salasanalla - Siellä on taas vastassa nappi "hae jäsenyttä" - Täytä se ja lähetä...
  18. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Tuitsu pitääkö sun hyväksyä myös kuvat joita yrittää laittaa? yritin lisätä kuvan mutta ei se herjannu että ois epäonnistunu muttei myöskään kuva tullut... Ja muistakaa että pitää olla kirjautuneena myös tänne kaksplussan sivuille että voi osallistua keskusteluun tuolla kerhossa. Sillä...
  19. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    :attn: eli joo... ensin pitää tuitsulta saada salasana... sen jälkeen kirjautua sinne ja siellä on sitten se hae jäsenyyttä kohta! Jos ei ole jäsen, ei voi kirjottaa keskusteluun tai katella kuvia tai mitään... eli jos joku vieras saa salasanan haltuunsa, ei voi kuitenkaan lukea niitä juttuja...
  20. J

    Jouluvauvat maaliskuussa

    Tuitsu Montakohan hakemusta multa tuli jo? Kun ei tapahdu mitään tuosta hae jäsenyyttä kohdasta... oisko niin että voit antaa salasanan yv:llä ja siten pääsee... tai onkohan tuossa joku aika ennenkuin se alkaa toimimaan...

Yhteistyössä