Hakutulokset

1. Ä

Keitä muita neljän lapsen äitejä?

joensuun lähistöllä asustellaan
  2. Ä

Keitä muita neljän lapsen äitejä?

meillä lapset -01, -02, -05, -07 ja kotona olen lasten kanssa
  3. Ä

eskariopelle lahja?

viettekö eskariopelle jonkun lahjan viimeisenä päivänä, ja mitä viette?
  4. Ä

vauvan kuumeen mittaaminen korvasta?

vauvan korvat ovat vielä niin pienet että se ei anna tarkkaa lukemaa korvasta,mittaria ei saa tarpeeksi syvälle että mittaus onnistuisi! =)
  5. Ä

onko viikolla 38 olijoita

vauvan koon takia käynnistävät,2 edellistä ovat myös käynnistäneet muutaman päivän ennen laskettua, etteivät kasvaisi kauhean isoiksi,kaikki lapset on ollut melkeen 4 kilosia ja tästä taitaa tulla yli 4kg. =)
  6. Ä

onko viikolla 38 olijoita

mulla nyt menossa 38+5 ja on jo tukala olo ison mahan kans,ei oo mikään pikkunen tuolla mahassa. yöt on välillä kauheita ku ei saa nukuttuu vaikka miten väsyttäs ja päivisin kyllä iskee armoton väsymys välillä ja jalat kipeenä,mutta kohta helpottaa. 19 päivä käynnistävät synnytyksen,mut tässä...
  7. Ä

Miusta tuntuu että ne ei ees lähetä sitä lahjalehteä siitä gallupista.

täälläkin sitä 2+ lehteä ooteltiin ja kappas tänään posti toi sen sitten. joten kyllä se teillekkin vielä tulee :)
  8. Ä

pitkät vikat viikot

mulla menossa nyt 37+3 ja todellakin tuntuu että aika menee hitaasti välillä,päiviä onneksi vauhdittaa lapset ja tekemistä riittää =)
  9. Ä

saunotteko (rv 35)

en muista oliko jotain rajoituksia,mutta jos mulla olis mahollisuus saunaan nii kyllä menisin varmasti B) taisin kyllä saunoa normaalisti muiden raskauksien aikaan, ei kait se kiellettyä ole,luulisin! ja mulla nyt myös viikkoja 35+3
  10. Ä

Pahoinvointi ja ellotus alkanut uudelleen rv 26

joo mulla kans on paha olo tullut takaisin,jotain pystyy syömään onnex ja hikoilen myös todella paljon! viikkoja nyt 33
  11. Ä

Lisäverta saaneiden riskit uudessa raskaudessa (veriseulonta)?

ekan lapsen jälkeen sain verensiirron joten 2 synnytystä on ollut verensiirron jälkeen. ei huomioida edellisiä raskauksia jos niissä ei ole seurailtu vasta-aineita niin ainakin olettasin. kun toisen lapsen aikaan ruvettiin seurailemaan veriarvoja,(mullahan veressä oli anti D ja jotain juttuja...
  12. Ä

Lisäverta saaneiden riskit uudessa raskaudessa (veriseulonta)?

minä olen saanut verensiirron ja sen takia olen rh ja vasta-aineita seuraillaan raskausaikana, 3 kertaa otetaan raskausaikana verinäytteet ja lapselle saattaa tulla keltasuutta synnyttyään,meidän lapsille ei ole tullut. jos vasta-aineita löytyy verestä niin sitä sitten seuraillaan enemmän ja voi...
  13. Ä

G: Miten teidän muiden miehet laittaa pyykit kuivumaan?

meillä onnex osaa hyvin laittaa,on oppinut jo homman ku omaan asuntoon aikonaan muutti,hyvä niin! =)
  14. Ä

Onko kenenkään lapsi ollut 6v.asti VAIN kotihoidossa?

meidän poika on ollut vain kotona hoidossa,ja tänään alotti eskarin sitten ja hyvin meni,vähän tietysti poikaa jännitti mutta hyvin oli viihtynyt siellä. aluksi ajattelin että mitenkähän onnistuu kun ollut vaan kotona,mutta innoissaan oli onnex! =)
  15. Ä

RH- negatiiviset odottajat!

mulla huomattiin viime verikokeessa että on muodostunut vasta-aineita,lääkäriin menoa tässä odottelen,sitten selviää enemmän. nyt viikoja 24
  16. Ä

neljättä odottavat

meillä kaikki ovat poikia ja saas nähdä kumpi tulee sitten marraskuussa =)
  17. Ä

neljättä odottavat

meillä kans nelosta ootellaan,lapset syntyny -01,-02,-05 ja neljännen laskettu on marraskuussa. ja tila-autoa ollaan etsimässä. farmari 5 henkilölle ei enää taida riittää =)
  18. Ä

kasvun hidastuminen

oliko lapsella mitään erityisiä oireita? esim. enemmän hikoilua ja oliko helposti ärsyyntyvä? itse mietin myös olisiko meidän lapsella tuo kasvuhormoonivajaus,lastenlääkärille tässä aikaa odotellaan!

Yhteistyössä