onko viikolla 38 olijoita

:wave:
Mitä kuuluu? Mulla jo täysi henkinen valmius saada tää "Ville" ulos.....tosin pelottaa kun eka oli sektio ja tää ei tod.näk oo :eek: Yöt nukun huonosti,sokeridieetti nälättää ja väsyttää,pissattaa ja jalat vaivaa.rinnat vuotaa ja pikkusen liikeet sattuu jo eli aikalailla valmista varmaan on :)
Olen aikas ärtynyt ja kaikki valmiina sänkyä myöten ja Porvooseen olen menossa.....Tehyn taistelut pelottaa kun olen juuri samaan aikaan menossa :'(

mulla nyt menossa 38+5 ja on jo tukala olo ison mahan kans,ei oo mikään pikkunen tuolla mahassa. yöt on välillä kauheita ku ei saa nukuttuu vaikka miten väsyttäs ja päivisin kyllä iskee armoton väsymys välillä ja jalat kipeenä,mutta kohta helpottaa. 19 päivä käynnistävät synnytyksen,mut tässä kovasti yritän että tulis ennen sitä omia aikojaan! :)

Mulla on viikkoja kasassa 38+4 ja malttamattomuus alkaa yhä enemmän vaivailla. ;) Haluaisi sen käärön jo syliin... :heart:
Muuten olotilat on vaihtelevaisia, loppuraskauden suurin vaiva on ollut huonovointisuus ja nyt ihan viikon sisällä iskenyt flunssa. Mutta pientä tuo taitaa olla monen muiden vaivoihin nähden... :/ Rinnat puskee jo vähän tavaraa ulos.

Eilen oli neuvola. Pienokainen oli kuulemma lähtenyt laskeutumaan, kiinnittynyt ei kuitenkaan vielä ole. Eli pikkuhiljaa edetään. Toive olisi synnyttää ennen tuota maagista 19.11. (Tehy...), mutta pistää epäilyttämään... Helsingin Naistenklinikalle mennään jakaantumaan. :)

Moro!

Mulla viikkoja myös 38+4 :) Eka oma lapsi tulossa, en enää malttais odottaa!!! Mutta hyvähän sen tuolla mahassa on olla, niin kasvakoon nyt rauhassa.. Mulla vaan alkaa olemaan tukalaa, kun ylävatsaa polttaa ja kiristää niin pirusti, oon tästä pari viikkoa kärsiny..
Öisin tulee heräiltyä, kun vessassa pitää ravata, ja kääntyä toiselle kyljelle välillä (outoa, kun kääntymisen takia joutuu heräämään) Ja mies on kuulemma myös öisin paljo hereillä kun kuorsaan(?!!) ja ähisen niin paljon :D :whistle:
Ja yks mikä on muuttunut kamalaksi on autolla ajo, en tosin onneksi joudu paljoa ajamaan, miehen poikaa vien harkkoihin jos mies on töissä, siinä mun ajelut. Muuten kyllä ukko saa ajaa, on jopa joutunu kauppareissuille mukaan tai yksinkin (inhoaa sitä yli kaiken :) )

Neuvola olis seuraavaksi ens pe, viimeks kun kävin perjantaina ei ainakaan ollu mitään synnytykseen viittaavaa, en oo huomannu itsekkään että maha olis tipahtanu tai mitään.

Ainiin, ja ihan kun olis ruokahalu vähentyny :eek: Sellasta "vaivaa" mulla ei ole eläissäni ollu, siis normaalisti rakastan syömistä yli kaiken!!!

Jaksamisia vielä kaikille, ajatelkaa, vaikka menis kuinka yli, meillä on kaikilla viimeistään kk:n päästä vauvat :D

HEIPS.

Täällä viikkoja 38+2 ja kättärille olen menossa synnyttämään. Huomenna olis lääkäri... viikolla 36 olin reilu sormelle auki ja kohdunkaulaa jäljellä 2,5cm. Jänskittää onko alapäässä mitään muutosta tapahtunut. Välillä kun juilii niin kamalasti alapäässä. Masuasukki on totaalisen lähtökuopissa ollut jo pitkään ja laskeutunut... mutta saa nähdä koska ulostautuu :LOL: Menee varmaan vielä yliaikaiseksi kun yritti tulla jo ulos 26 viikolla :whistle: Voimia kaikille jaksaa nämä loppuviikot :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äippäliini81:
vauvan koon takia käynnistävät,2 edellistä ovat myös käynnistäneet muutaman päivän ennen laskettua, etteivät kasvaisi kauhean isoiksi,kaikki lapset on ollut melkeen 4 kilosia ja tästä taitaa tulla yli 4kg. =)

Mulla ehkä ja iso vauva tulossa.Oli silloin viikolla 36 3400 g.Ja nyt en tiedä mikä on arvioitu koko.

Yhteistyössä