Oho, melkein sama litanja lapsia kuin meillä .Meillä vaan -05 syntynyt tyttö =)Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Täällä yks neljän äiti.... Kotona ollunna yli 8 vuotta, lapset tytöt:00,02 pojat:04,07
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Oho, melkein sama litanja lapsia kuin meillä .Meillä vaan -05 syntynyt tyttö =)Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Täällä yks neljän äiti.... Kotona ollunna yli 8 vuotta, lapset tytöt:00,02 pojat:04,07
ostettiin tila-auto... rahoituksella tietenkin....kallista on.Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Mites ratkaisitte auto ongelman kun neljäs syntyi?
Tila-autot kun on niin arvokkaita :/
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Oho, melkein sama litanja lapsia kuin meillä .Meillä vaan -05 syntynyt tyttö =)Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Täällä yks neljän äiti.... Kotona ollunna yli 8 vuotta, lapset tytöt:00,02 pojat:04,07
=) =) Mitkäs kuukaudet?
Meillä järjestyksessä Huhtikuu, Lokakuu,Elokuu ja Joulukuu (koko vuosi kaluttu läpi )
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:ostettiin tila-auto... rahoituksella tietenkin....kallista on.Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Mites ratkaisitte auto ongelman kun neljäs syntyi?
näin mekin.tosin nyt ollaan kattelemassa/ostamassa pikkubussia...tarkoitus olisi vielä lisääntyä jos niin onnellisesti vielä sattuisi käymäänAlkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:ostettiin tila-auto... rahoituksella tietenkin....kallista on.Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Mites ratkaisitte auto ongelman kun neljäs syntyi?
Aika jännästiAlkuperäinen kirjoittaja miritsu:mulla on kaksoistytöt 4v ja välipoika 3v ja kaksoispojat 1v.
mä!Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Onkohan täällä ketään muuta Satakunnasta?
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu.
:hug: Toivottavasti sinä saat vielä kuopukselle kaverin =)Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:Voi kun voisin liittyä joukkoonne . Mies on vaan niin ehdoton juuri tuon autokysymyksen ja muunkin taloudellisen jutun vuoksi... (tekosyy minun mielestä :snotty: )mutta mikään ei estä haaveilmeasta minua siitä "kuopuksen kaverista"
Alkuperäinen kirjoittaja Homemamille:Mulla ihan samana vuonna syntyneet lapset=) järjestyksessä poika tyttö tyttö poika=)
Niin, ja 1 tyhjä istuinpaikka... jos joskus vielä vauva tulis taloon.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu.
Juu, niin on meilläkin... Ihanaa kun vielä mahtuu jotain mukaankin... (siis peräkonttiin)
Meillä tosiaan se tynkäversio, mutta hyvin on tavarat mahtuneetAlkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu.
Juu, niin on meilläkin... Ihanaa kun vielä mahtuu jotain mukaankin... (siis peräkonttiin)
Meillä pyritään siihen että se myös jää tyhjäksi Mun paikat ei enää kestä... Eikä miehen hermot Mut mahtuupa joku kyytiläinen mukaan jos on tarvettaAlkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Niin, ja 1 tyhjä istuinpaikka... jos joskus vielä vauva tulis taloon.Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu.
Meillä mahtuu vaunut ja muutama kauppakassiAlkuperäinen kirjoittaja Homemami:Meillä tosiaan se tynkäversio, mutta hyvin on tavarat mahtuneetAlkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu.
Juu se ei kyllä on peräkontin puolesta tilaihme,mutta sisälle autoon mahtuu paljon tavaraa vaikkakaan se ei taas onnettomuuden sattuessa ole hyvä että tavarat lentelee :/Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Meillä mahtuu vaunut ja muutama kauppakassiAlkuperäinen kirjoittaja Homemami:Meillä tosiaan se tynkäversio, mutta hyvin on tavarat mahtuneetAlkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu.