Keitä muita neljän lapsen äitejä?

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Täällä yks neljän äiti.... Kotona ollunna yli 8 vuotta, lapset tytöt:00,02 pojat:04,07
Oho, melkein sama litanja lapsia kuin meillä .Meillä vaan -05 syntynyt tyttö =)


=) =) Mitkäs kuukaudet?
Meillä järjestyksessä Huhtikuu, Lokakuu,Elokuu ja Joulukuu (koko vuosi kaluttu läpi ;) )

Me ollaan erikoistuttu tähän loppuvuoteen eli heinä,syys-loka ja joulukuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Mites ratkaisitte auto ongelman kun neljäs syntyi?
Tila-autot kun on niin arvokkaita :/
ostettiin tila-auto... :whistle: rahoituksella tietenkin....kallista on.

No elä muuta sano :| Kalliita ovat, mutta aateltiin vähän panostaa turvallisuuteen ja ajomukavuuteen.
Meillä neljä vuotta vanha Voyager.
On kyllä niin ihana :heart:
 
Voi kun voisin liittyä joukkoonne :p . Mies on vaan niin ehdoton juuri tuon autokysymyksen ja muunkin taloudellisen jutun vuoksi... (tekosyy minun mielestä :snotty: )mutta mikään ei estä haaveilmeasta minua siitä "kuopuksen kaverista" :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Mites ratkaisitte auto ongelman kun neljäs syntyi?
Tila-autot kun on niin arvokkaita :/
ostettiin tila-auto... :whistle: rahoituksella tietenkin....kallista on.
näin mekin.tosin nyt ollaan kattelemassa/ostamassa pikkubussia...tarkoitus olisi vielä lisääntyä jos niin onnellisesti vielä sattuisi käymään
=)
kokemuksia teillä pikkubusseista? :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
Voi kun voisin liittyä joukkoonne :p . Mies on vaan niin ehdoton juuri tuon autokysymyksen ja muunkin taloudellisen jutun vuoksi... (tekosyy minun mielestä :snotty: )mutta mikään ei estä haaveilmeasta minua siitä "kuopuksen kaverista" :whistle:
:hug: Toivottavasti sinä saat vielä kuopukselle kaverin =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu. :D

Juu, niin on meilläkin... :D Ihanaa kun vielä mahtuu jotain mukaankin... (siis peräkonttiin)
Meillä tosiaan se tynkäversio, mutta hyvin on tavarat mahtuneet :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu. :D

Juu, niin on meilläkin... :D Ihanaa kun vielä mahtuu jotain mukaankin... (siis peräkonttiin)
Niin, ja 1 tyhjä istuinpaikka... jos joskus vielä vauva tulis taloon. :whistle: :D
Meillä pyritään siihen että se myös jää tyhjäksi :whistle: Mun paikat ei enää kestä... Eikä miehen hermot ;) :D Mut mahtuupa joku kyytiläinen mukaan jos on tarvetta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu. :D

Juu, niin on meilläkin... :D Ihanaa kun vielä mahtuu jotain mukaankin... (siis peräkonttiin)
Meillä tosiaan se tynkäversio, mutta hyvin on tavarat mahtuneet :D
Meillä mahtuu vaunut ja muutama kauppakassi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:
Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Meillä on kans Chrysler Grand Voyager. Onhan ne hyvän hintasia, mutta ei sitä pienempäänkään tällä porukalla mahdu. :D

Juu, niin on meilläkin... :D Ihanaa kun vielä mahtuu jotain mukaankin... (siis peräkonttiin)
Meillä tosiaan se tynkäversio, mutta hyvin on tavarat mahtuneet :D
Meillä mahtuu vaunut ja muutama kauppakassi :D
Juu se ei kyllä on peräkontin puolesta tilaihme,mutta sisälle autoon mahtuu paljon tavaraa vaikkakaan se ei taas onnettomuuden sattuessa ole hyvä että tavarat lentelee :/

 

Yhteistyössä