Hakutulokset

  1. M

    Pyramido-pelin ohjeet hukassa

    Ostin kirpparilta pelin ja kuulemma kaikki osat oli mukana. En jaksanut tarkistaa kun maksoin jopa vaivaisen 1e. Kotiin kun pääsin niin huomasin että ohjeet puutuivat kaikki muut osat ovat kyllä mukana . Löytyisikö apuja?
  2. M

    Missä iässä äitiys loppuu?

    Kun mummous alkaa
  3. M

    Maitoallergiasta sekä imetyksestä

    Meillä todettiin pojalla 3kk iässä maitoallergia ja oireet oli niin voimakkaat että itsekin olin maidottomalla dietillä imetyksen ajan . Silti sain sairaalastakin ristiriitaisia ohjeita toinen sanoi että parempi olisi siedättää ja toinen että ehdottomasti mun pitää olla maidottomalla. :o Tein...
  4. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Hei On vähän ollut taukoa sekä palstailussa että laiduttamisessa ja liikunnassa. Silti kas kummaa on kiloja lähtenyt . Olisinkohan sisäistänyt jotenkin ton terveellisen ruokavalion, toivottavasti. Kiloja on nyt 72 eli 9viikossa yhteensä on lähtenyt 9kg B) Jee on vielä toivoa päästä...
  5. M

    Syntyi enkelivauva...

    :hug: :'(
  6. M

    Onko kenenkään lapsella todettu maitoallergiaa?

    Täällä yks allergisen äiti .Kysy vaan vaikka yv:nä .
  7. M

    voisitko viettää lomasi kodinvaihdossa eli myös antaa oman kotisi toiselle?

    En päästäis kun en voi edes päästää vierasta siivoojaa meille. :laugh: Koti on mun linnani.
  8. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Hei :wave: Lomilta ollaan palailtu ja loman saldo plus 1kg :ashamed: . Silti neljässä viikossa on tippunut yhteensä 5kg tän hetken paino on siis 76kg . Liikuntaa olen harrastanut päivittäin ja jatkossakin pitäis ainakin joka toinen päivä päästä lenkille. Hyvin menee ja kun ilmat paranee...
  9. M

    Jos mulle tulis kaksospojat niin antaisin niille nimeksi..

    Otso ja Tapio . Kolmoset jos tulis niin sitten vielä Björn =)
  10. M

    Miksi en laihdu???

    Siis kyllä rasva palaa kovillakin sykkeillä mutta jos haluaa kaikkein tehokkaimmin laihduttaa niin...... No joo itsekin käyn välillä omaa taistelua siitä onko mitään järkeä laihduttaa mahdollisimman nopeasti vai olisko samalla hyvä parantaa kuntoa eli tehdä kunnon hikilenkkejä. Nyt teen 2/3...
  11. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Kaksi ja puoli viikkoa takana laihdutusta ja 5kg lähtenyt =) . Nyt on edesssä viikon loma :o apua, mitenköhän käy. Teis mieli pitää tiukka linja syömisten suhteen mutta :headwall: . Liikuntaan on onneksi hyvät mahdollisuudet mutta ne herkut :whistle: ja tulee käytyä varmaankin muutama...
  12. M

    Miksi en laihdu???

    Kyllä pienemmällä sykkeellä rasvat palaa tehokkaammin. Täysillä jos vetää lenkkiä niin keho ei pysty siinä tahdissa polttamaan rasvaa kuin tarvitse energiaa eli ottaa sen energian sitten muualta. En ole expertti ja en varmaankaan osaa selittää oikeilla termeillä mutta näin on...
  13. M

    Viimeiset 5kiloa ja muutenkin viimeisistä kiloista..

    Mä luulen että mulla ainakin viimeiset 5kiloa tulee lähtemään hitaasti, koska yritän samalla harjoitella "laskeutumista" normaaliin ruokavalioon . Mulla kun toi ongelma on kilojen alhaalla pitäminen ei niinkään laihduttaminen. :ashamed: Voi olla aika vaikeeta tottua "normaaliin syömiseen" jos...
  14. M

    Miksi en laihdu???

    Jos liikkuu liian kovalla sykkeellä niin elimistö ei polta rasvaa vaan hiilareita. Eli semmoinen 60-70% maksimisykkeestä polttaa parhaiten rasvaa. Itse kanssa huomasin että kun aloin liikkua pienemmällä sykkeellä niin kilot rupes taas lähtemään.
  15. M

    Jos himo yllättää...

    Mulla ei auta kuin totaalinen nollalinja muuten tulee iso retkahdus. Muutaman viikon kun on ilman makeita niin ei edes enää tule sellaista isoa himoa. Helpoin jumppa on mulla kun laitan siivouspäivänä painot jalkaan. Siinä kun ravaa portaita ylös ja alas ja siivoaa huushollia niin tulee jumppa...
  16. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Hei SaBiNe onnittelut plussasta . Laihduttaa ei todellakaan kannata mutta jos olet ollut painonvartioissa niin heillä on varmaankin omat pisteet niille jotka haluaa pitää kilot nykyisessä. Sitten vaan syöt terveellisesti, monipuolisesti ja liikut paljon . Olen huomannut että on paljon...
  17. M

    ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

    Hei Toinen viikko takana laihdutusta ja kiloja tasan sama kuin viikko sitten :headwall: Liikkunut olen lähes 7tuntia kohtalaisella ja kovallakin sykkeellä, kaloreita laskenut enkä todellakaan herkutellut. Motivaatio on hiukan miinuksen puolella mutta sinnikkäästi aion jatkaa silti. Vaikka...
  18. M

    härö menkoissa..

    Jokin muu varmaankin syynä kun noi tabut, luulisin mä. Tuskin mikään noin nopeesti vaikuttaa menkkoihin .
  19. M

    Huoli pienestä pojasta

    Laitapa ulko-ovi takalukkoon
  20. M

    Lähtisitkö Sinä...

    Ettei vaan kosis romanttisesti siellä pilkillä B)

Yhteistyössä