ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Painoon tullut plus 700grammaa,ilmeisesti hunningolla olo ei kannattanut:(

Olen kyllä liikkunut joka päivä,että hieman lohduttautunut sillä että nesteitäkin voi aluksi kertyä siitä... :whistle:

Pisteissä olen pysynyt ja olo on mahtava:)

Että 7,5kiloa on tammikuun 9 päivästä tippunut!
 
On vähän liikkuminen jäänyt, tai no salilla oon käynyt mutta lenkillä en... On niin kiirettä opiskeluissa ja kun yöllä ei saa nukkua kunnolla/tarpeeksi niin päivällä väsyttää eikä jaksais mitään ylimääräistä. Ja sitten vaan haluttaa koko ajan makeaa kun keho yrittää korvata energiavajetta ruualla/sokerilla. Ei varmaan lauantain punnituksessa ainakaan oo paino laskenut...

Tosin monina vähäliikuntaisina viikkoina oon todennut, että paino on laskenut enemmän kuin silloin kun oon liikkunut esim. joka päivä! Sitten kun oon liikkunut tosi ahkerasti, ja ajatellut että nyt varmaan oon laihtunut, niin on saattanut ollakin plussaviikko... Mistähän tuo johtuu? :|
 
Hei :wave:
Lomilta ollaan palailtu ja loman saldo plus 1kg :ashamed: . Silti neljässä viikossa on tippunut yhteensä 5kg tän hetken paino on siis 76kg . Liikuntaa olen harrastanut päivittäin ja jatkossakin pitäis ainakin joka toinen päivä päästä lenkille.
Hyvin menee ja kun ilmat paranee niin pääsee kunnolla lenkkeilemään näillä liukkailla keleillä on toi lenkkeily vähän riskialtista puuhaa.
Nälkä kurnii vatsassa kun tuli lomalla vähän mässäiltyä , pari päivää kun kestää niin eiköhän sitten helpota.
Hyvää kevättä kaikille meillä jo krookukset jo melkein kukkii
:flower:
 
Mun viime lauantain tulos oli 59,6kg eli taas siinä mihin oon alimmillani nyt pian kahteen vuoteen päässyt! Pudotusta oli tullut 200g. Eli ei huimasti, mutta taas sama ilmiö; oon liikkunut vähemmän ja laihtunut, plussaviikot on yleensä niitä kun liikun tosin paljon!

Tällä viikollakin kyllä oon ollut laiska. Flunssakin taas kyllä tuli, ehkä se väsyttää tai sitten armoton kiire opiskeluissa, ja sitä on odotettavissa toukokuun loppuun asti :| Huomenna aion kuitenkin raahautua salille taas (kävin toki maanantainakin) ja viikonloppuna polkea stepperillä jahka tämä olo tästä hiukan paranee...
 
Minä nyt jättäydyn joksikin aikaa taka-alalle. En vain saa itseäni niskasta kiinni. Palailen kunhan saan skarpattua. Lopuista kiloista joka tapauksessa haluun eroon. Ehkäpä jo ensin viikolla kun olen verenluovutuksessa käynyt. Ei vaan ois enää montaa kiloa.
 
Nyt paino 91.1kg, joten onneksi nyt on alaspäin mennyt! Odotan 90 kg alitusta kuin kuuta nousevaa!!!! :LOL: Uskomatonta et kohta on se 10 kiloo takanapäin.
29.10.07 paino oli 100,6! |O ja 5 kk myöhemmin näin hyvin... joten mitä tästä opimme?? Hiljaa hyvää tulee! Maltti on valttia! :saint:
 
Lukasin tossa vanhoja tekstejä... jotenkin niin hassua minkälaiset prosessin sitä on käynyt läpi (ja edelleen menossa).... välillä on masentanut ja veetuttanut mutta sitkeesti me ollaan eteenpäin pyristelty! Jotenkin niin naurettavia että maailma on melkein kaatunut 100g painon noususta! voi kjeesus!!!!
 
Ajattelin osoittaa kaikille kiitokset...! :hug: Tänne on kiva ollut laittaa tuntemuksia ja saanut tsemppiä teiltä! Olette kultaisia!!! :flower: :heart:


Nyt vielä pieni puristus kesää varten ja olemme valmiit rantakauteen!!!!
 
Tänä aamuna punnitus, taas sain olla että :eek: edelleen kun olen vähän liikkunut tälle viikolle (ma sali ja eilen tunnin kävelylenkki, flunssan takia), niin paino tippuu! katotaas vaan, jos ensi viikolla liikun ihan himona niin paino nousee...MISTÄ IHMEESTÄ TUO JOHTUU??? keräänköhän liikunta mulla jotenkin nestettä tms...

no anyway, paino oli siis tänään 58,9....viimeksi painoin noin paljon ( tai vähemmänkin) vuosi sitten itsenäisyyspäivän aikaan kun meillä oli mahatauti ja laihduin 3kg/3pv :x Mutta se tuli sitten kaikki kuukaudessa takaisin.

Eli öö... pari kiloa vielä tavoitteeseen! :D
 
Paino ei ole noussut eikä laskenut. Tosin tuntuu kun jenkkakahvat olis vyötäröltä "hävinneet". :whistle: Tiistaina kävin lenkillä ja torstaina käytiin miehen kanssa hiihtämässä 1, 5 h, kamala lenkki. Tänään käveltiin kunnon lenkki, stigaa perässä vetäen ja siinä 20 kg puntti mukana istuen. Nyt kun aamut valostuu niin otan kyllä itsestäni kiinni niskasta ja alan lenkkeillä. Onneksi tulee lunta niin pääsee vielä hiihtämään kunhan saavat ladut auki.
 
Olipas tämä tippunut...itse en edes käynyt viikonloppuna puntarilla, varmana siitä että paino on noussut. Tällä hetkellä on aivan kamalan kiirettä opiskelujen kanssa, joutuu valvomaan yömyöhään, päivällä kamala vauhti päällä ja koko ajan huoli ettei ehdi kaikkea mitä pitäis. Eli olen niin väsy etten ole kovin perehtynyt tähän laihtariin nyt. Vähän oon toki liikkunut, mutta vähiin on jäänyt.

Minä syön CLA figurel kromia, ja tuntuu että se on kyllä rasvanpolttoa vauhdittanut nyt, kun oon alkanut syödä sitä. Mutta makeanhimoa kromi ei kyllä vie, se istuu tiukasti korvien välissä. varsinkin nyt kun on stressiä, tekis koko ajan mieli jotain makeaa. Kyllähän se muuten verensokeria tasapainottaa, eli aterioilla ei tule niin ahmittua ähkyyn.
 
Toivottavasti kaikki ovat olleet ulkosalla ja lenkkeilemässä kun ei ole viikkoon kukaan kirjoitellut kuulumisia. :whistle: Tänään olen ollut 3,5 h ropsinteossa (karsinut ja kantanut kärrin kyytiin). Veto pois kun leikkiautolla. Painoa en ole pois saanut, mutta nyt kun tiet alkaa kuivua, voisi lenkkeilyn aloittaa. Tsemppiä vaan kaikille.
 
Moi, vaaka näytti äsken 70,4 kg. Jee, kohta raja rikki. Syynä on varmaan se kun olen kohta kuukauden kärsinyt tuskallisistakin oireista liittyen naisten tauteihin ja yrittänyt välttää sokeria ja vaaleita viljoja. Nyt alkaa helpottaa kun löytyi oikea "lääke" vaikka ravasin päivystyksessä sun muussa näyteviljelyssä. Puita tuli kasattua lauantaina. Tsemppiä vaan, toivottavasti viikon päästä se 70 kg on mulla historiaa.
 
Hei
On vähän ollut taukoa sekä palstailussa että laiduttamisessa ja liikunnassa. Silti kas kummaa on kiloja lähtenyt . Olisinkohan sisäistänyt jotenkin ton terveellisen ruokavalion, toivottavasti.
Kiloja on nyt 72 eli 9viikossa yhteensä on lähtenyt 9kg B) Jee on vielä toivoa päästä kesäkuntoon.
6viikkoa kesäkuun alkuun ja toiveissa on että saisin ainakin 5kg pois . Mahdollisuuksien rajoissa vielä. 67kg on tavoiteena 1.6 mennessä .
 
Nyt se alkoi tänään!

Niskasta vaan kiinni ja muutama kilo pois.

Kokeilen nyt käydä perjantaisin vaakalla ja nyt en ees kato lähtöpainoa vaan perjantaina sit käyn vaakalla.

Alkoi ahdistamaan nämä kilot ja se, että takas tulee ne mitä on lähtenytkin joten TÄNÄÄN 21.4. aloitan!
 
En ole päässyt tavoitteeseen, on tullut takapakkia koska oli niin kiirettä opiskeluissa, että en kerinnyt liikkumaan ollenkaan noin kuukauteen. Ja karkkia on tullut mässytettyä koneen ääressä kirjoittaessa että kykenen hommiin... :whistle: Eli pari kiloa tullut takaisin ja vyötäröllä taas vararengas. Nyt onneksi helpottaa jo, kun kandintyö on valmis ja luennot loppuneet, toukokuussa vielä aikaa tsempata kesäksi...
 

Yhteistyössä