ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Moikka,

En jaksa selitellä miks mätti tällä viikolla. Painoo tuli +400 g lisää. Nyt painan 94. Vielä olis kaamea 9 kilon pudotus kesään mennessä ja se tietää et joka viikko pitäis tulla niitä -500g pudotuksia. Peli menee tiukaksi ja vielä kun ei yhtään huvittas ja motivaatio täysin hukassa. Pakko ryhdistäytyä!!!!
 
Olen vähän hiljaiseloa tässä viettänyt. Joululta tuli ainakin 3kg vaikka lupasin itselleni etten herkuttele. Vaan kun ne joulusuklaat oli niiiiiin hyviä :p :ashamed:

Mun paino on nyt jotain 66-65 joten siitä alan nyt tiputtelemaan. Perjantait on edelleen mun punnituspäivä kun viikonloput voi olla joskus vähän niin ja näin.

Reilu 5kg siis ois edelleen pois saatavana.
 
68,2kg eli -200g.... ei paljon, mutta alaspäin kumminkin! Eilen paino oli tasan 68, mutta kun kerran tänäänkin pystyin punnitsemaan, niin tämän päivän tuloksen merkkaan.

Eli minulla tilanne:
alotus: 72kg
.
.
.
18.1: 68,5kg (-500g)
25.1: 68,5kg (0 )
1.2: 68,4kg (-100g)
8.2: 68,2kg (-200g)

Vatsalihaksia olen jumpannut tammikuun alusta lähtien kolme kertaa viikossa vaunuilun jälkeen ja kyllä se on alkanut näkymään =) =) . Enää ei keskivartalo niin pullota, joten sekin innostaa jatkamaan eteenpäin. =) =)

Mites teillä muilla on viikko mennyt?!
 
Missäs muut luurailee?!?

Herätys kaikki muutkin!!!Joko motivaatio on loppunut kesken? :(
Ei saa vielä lopettaa! Kesä on tuloillaan ja eihän ole kiva pukea toppeja läskien päälle niin että läskit pursuaa sivuista?!?!
EI ole kiva mennä uimaan niin että läskit hyllyy!?!?!
Kesällä on hiki ja kuuma, joten vaatteiden alle ei voi piiloutua!!!

KAIKKI NYT Yritystä peliin! Vielä on hyvää aikaa kesään! Ottakaas itseänne niskasta kiinni ja eikun ulos kävelylle ja terveellistä ruokaa napaan!!! =) =)

Kyllä me onnistutaan!!!! Tsemppiä kaikille!
 
juu kyllä täällä sitkeesti notkutaan!!! Tavoite on edelleen siinä 85 kilossa. Nyt paino 91.3kg. Jotakin uusia elintapoja on iskostunut..hyvä niin! mäkin toivotan tsemppiä kaikille ja aurinkoisia kesäpäiviä odotellessa!! B)
 
Moi!Pääsisinkö vielä Teidän mukaan tsemppaamaan laihdutuksessa? =)
Meikällä myös tarkotus olla biitsikunnossa kesällä B)
Lapsia kolme:tyttö 5v,poika 3v ja kuopus myös poika 5,5kk :heart:
Lähtöpaino itsellä 72,4kg ,tällä hetkellä n.69,4kg.Pituuteni on 169cm.
Josko sinne jonnekin 65kg kieppeille sais painon ni olisin erittäin onnellinen :saint:
 
:wave: Viikonloppuna kävin sunnuntaina juoksulenkillä ja sit vielä sählyä pelaamassa. Lenssu voitettu. Tiet vaan ihan sohjoa joten ei ole kiva ulkoilukeli. Mittasin tuossa eilen lantionympäryksen ja jee, - 3 cm eli kiinteytymistä tapahtunut vaikkei paino ole pudonnut. :D Kyllä tämä tästä.
 
Tervetuloa mukaan vaan syreeni!!! Minulla oli myöskin lähtö tuolta 72 kilon kieppeiltä ja viimeviikolla oli paino 68,2 kilossa. Pari viikkoa junnasi paikoillaan ja sitten lähti taas pientä tiputista tapahtumaan. Mutta eiköhän se siitä! Mukava saada uusia mukaan!

[/b]Henrietta aivan mahtavia tuloksia sinulla! Onneksi olkoon :flower: :flower: . Tuota menoa, olet saavuttanut tavoitteesi hyvin ennen kesää!!!


 
Alkuperäinen kirjoittaja tioksiidi:
Tervetuloa mukaan vaan syreeni!!! Minulla oli myöskin lähtö tuolta 72 kilon kieppeiltä ja viimeviikolla oli paino 68,2 kilossa. Pari viikkoa junnasi paikoillaan ja sitten lähti taas pientä tiputista tapahtumaan. Mutta eiköhän se siitä! Mukava saada uusia mukaan!

[/b]Henrietta aivan mahtavia tuloksia sinulla! Onneksi olkoon :flower: :flower: . Tuota menoa, olet saavuttanut tavoitteesi hyvin ennen kesää!!!
Kiitos :)

Toivottavasti se painon pitäminen ei olisi kovin vaikeaa sitten.Sen takia toivon että loput tippuisi hitaammin että kerkiäisi kunnolla sisäistämään oikeat elämäntavat =)
 
Paino pysynyt samassa eli 65,1 :kieh:
Eilen aloitin jumppapallolla vatsalihaksia kokeilemaan saas nähdä tehooko ja tuleeko mitään, mutta mukava sillä on ainakin tehdä =) Pitää selkälihaksiakin alkaa harjottamaan myös.
 
-600g
Yes! oli tippunut ja pääsin alle 68 kg:n. Innolla odottelen että pääsee 65 kiloon!

Tilanne siis nyt:
alotus: 72kg
.
.
.
18.1: 68,5kg (-500g)
25.1: 68,5kg (0 )
1.2: 68,4kg (-100g)
8.2: 68,2kg (-200g)
15.2: 67,6kg (-600g)
 
Vaaka näytti 64,6kg joten saan kyllä olla ihan tyytyväinen, että tonkin verran lähti. En ole kyllä 100% panostanut vaikka mielessä onkin ollut kilojen karistus. Hiljaa hyvä tulee =) Ja pysyypähän ainakin paremmin poissa.
 
Minulta oli ke tippunut vain 100grammaa,vaikka pysyin koko viikon pisteissä,lauantaina söin kyllä pienen karkkipussin ja pähkinöitä vähäsen.muttei nuo yhden illan herkuttelut ole aiemminkaan vaikuttanut painoon näin...joten epäilenkin kuukautisten alusaikaa,turvotusta jne.

Tällä viikolla jätän herkkupäivän väliin ja ens keskiviikkona saa luvan tulla enemmän tiputusta,perhana sentään :D


Eli :


9.1:77,3kg
16.1:75,6kg
23.1:73.7kg
30.1:72,6kg
6.2 : 71kg
13.2: 70,4kg
20.2:70.3kg

Ens viikolla haluan alle 70

:attn: :attn:
 
Viime sunnuntaina aloitin ja paino oli silloin 81kg.
Kesäksi pitäisi saada 15kg pois.
Itse laskeskelen kalorit ja liikuntaa pitäis harrastaa enemmän mikä tarkoittaa 3-4kertaa viikossa tunnin reipasta kävelylenkkiä.
Pari ekaa päivää oli hankalimmat . Mun paheet ovat makeat herkut ja niistä joudun luopumaan kokonaan. Helpompi olla ihan kokonaan ilman kuin syödä vähän, tämän olen oppinut edellisistä laihdutuksista. .
 
Aloitin laihiksen 7.1-08.Painoin 12.2 69,4kg ja nyt 68,5 :saint:
Eli ihan kivasti on paino tippunu.Ja sopivalla vauhdillakin on lähteny ni pysyy itsekin perässä :D
Proteiinipitoista ruokaa syön paljon,mm.proteiinijauhetta käytän aamuisin jugurtin kanssa ja iltaisin teen marjoista pirtelön johon lisään kauraleseitä.Nämä pitävät nälän loitolla pitkään ja verensokerit pysyy tasaisena.
Nälkää ei tarvi nähdä ja silti paino tippuu kivasti B)
Liikuntaa harrastan 3-5 kertaa viikossa lenkkeillen joko ulkosalla lasten kanssa (koira vetää valjailla isompia pulkassa) ja minä työnnän pienintä vaunuissa,joka muuten on tehokasta!!!Taikka sitten hyppään juoksumatolle jota kyllä suosittelen!!!
Myöskin lihaskuntoa treenaan 3-5 kertaa viikossa =)
 
Moro taas. :wave: Puntari näytti 71 kg eli -200 g edellisestä kerrasta. Hiihtämässä olen käynyt ja lenkillä. Tänään en nyt pääse muuta kun lasten vauhtia hiihtämään kun mies on metsällä, se lysti kun loppuu perjantaina. Jos se vielä talvea pitelisi niin saisi hiihtää. Keskiviikkona kävin puoli seitsemän aikaan illalla otsalampun kanssa kylällä hiihtämässä kuutamon avustuksella. Mahto ne talojen ikkunoista katsoa et kuka kahjo siellä vetää. :D
 
Viikko takana laihdutusta ja 81kilosta olen päässyt 77,3kg =)
Aika huimasti lähtenyt mutta luulen että painon tippuminen tasaantuu ja hidastuu tämän alkurytinän jälkeen. Nälkää en ole joutunut kärsimään kuin ensimmäisinä päivinä. Vaikeampaa on ollut makeista luopuminen ja sen vieroitusoireet, nyt tuntuu jo helpottavan. Liikuntaakin tuli harrastettua kokonaiset 6h ,tuskin joka viikko pystyn tohon määrään.
Hyvän alun olen saanut toivotaan että jaksan kesään asti.
Tsemppiä kaikille muille laihduttajille. :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Viikko takana laihdutusta ja 81kilosta olen päässyt 77,3kg =)
Aika huimasti lähtenyt mutta luulen että painon tippuminen tasaantuu ja hidastuu tämän alkurytinän jälkeen. Nälkää en ole joutunut kärsimään kuin ensimmäisinä päivinä. Vaikeampaa on ollut makeista luopuminen ja sen vieroitusoireet, nyt tuntuu jo helpottavan. Liikuntaakin tuli harrastettua kokonaiset 6h ,tuskin joka viikko pystyn tohon määrään.
Hyvän alun olen saanut toivotaan että jaksan kesään asti.
Tsemppiä kaikille muille laihduttajille. :wave:
Moikka:)Kiva kun tulee uusia näihin pinoihin!

Mun lähtöpaino oli tuo 77,3 ja älä vielä odota hitaampaa laskua,minulta lähti rytinällä 7 kiloa,kuudessa viikossa :D

Paljon sä olet pitkä?

tervetuloa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Viikko takana laihdutusta ja 81kilosta olen päässyt 77,3kg =)
Aika huimasti lähtenyt mutta luulen että painon tippuminen tasaantuu ja hidastuu tämän alkurytinän jälkeen. Nälkää en ole joutunut kärsimään kuin ensimmäisinä päivinä. Vaikeampaa on ollut makeista luopuminen ja sen vieroitusoireet, nyt tuntuu jo helpottavan. Liikuntaakin tuli harrastettua kokonaiset 6h ,tuskin joka viikko pystyn tohon määrään.
Hyvän alun olen saanut toivotaan että jaksan kesään asti.
Tsemppiä kaikille muille laihduttajille. :wave:
Moikka:)Kiva kun tulee uusia näihin pinoihin!

Mun lähtöpaino oli tuo 77,3 ja älä vielä odota hitaampaa laskua,minulta lähti rytinällä 7 kiloa,kuudessa viikossa :D

Paljon sä olet pitkä?

tervetuloa :wave:
165cm olen pitkä eli aika paljon on kertynyt lisäkiloja.
Kilot on kerääntyneet viimeisen vuoden aikana vähän niinkuin salaa. Pitkään luulin että kuivausrumpu pienentää meidän kaikki vaatteet. :LOL: Sitten valkeni totuus kun ostettiin uusi vaaka rikkimenneen tilalle.
Jos edes sais itsensä kesäksi "normaalipainoiseksi" ja loput sitten hissukseen.
Mun ongelma ei ole laihduttaminen, se onnistuu, vaan se että painon saa pysymään siinä mikä olis sopiva. :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:
Viikko takana laihdutusta ja 81kilosta olen päässyt 77,3kg =)
Aika huimasti lähtenyt mutta luulen että painon tippuminen tasaantuu ja hidastuu tämän alkurytinän jälkeen. Nälkää en ole joutunut kärsimään kuin ensimmäisinä päivinä. Vaikeampaa on ollut makeista luopuminen ja sen vieroitusoireet, nyt tuntuu jo helpottavan. Liikuntaakin tuli harrastettua kokonaiset 6h ,tuskin joka viikko pystyn tohon määrään.
Hyvän alun olen saanut toivotaan että jaksan kesään asti.
Tsemppiä kaikille muille laihduttajille. :wave:
Moikka:)Kiva kun tulee uusia näihin pinoihin!

Mun lähtöpaino oli tuo 77,3 ja älä vielä odota hitaampaa laskua,minulta lähti rytinällä 7 kiloa,kuudessa viikossa :D

Paljon sä olet pitkä?



tervetuloa :wave:
165cm olen pitkä eli aika paljon on kertynyt lisäkiloja.
Kilot on kerääntyneet viimeisen vuoden aikana vähän niinkuin salaa. Pitkään luulin että kuivausrumpu pienentää meidän kaikki vaatteet. :LOL: Sitten valkeni totuus kun ostettiin uusi vaaka rikkimenneen tilalle.
Jos edes sais itsensä kesäksi "normaalipainoiseksi" ja loput sitten hissukseen.
Mun ongelma ei ole laihduttaminen, se onnistuu, vaan se että painon saa pysymään siinä mikä olis sopiva. :ashamed:
Tuota painonhallintaa mä kanssa pelkään...etkä sä mikään läskiläski ole,itse en ole kuin jokusen sentin 169 pidempi .Paino nyt viimeksi oli 70,3 (lähtöpaino 77,3) .67kiloon yritän saada ,67 riittää jo..ja kesään mennessä minäkin

:D

Ei muutakun sisulla eteenpän mennään :attn:
 

Yhteistyössä