Jee, vaaka näytti 71,8 kg. Olen tällä viikolla juonut paljon vettä ja yrittänyt olla syömättä liikaa. Mies meni nyt jo kalalle, jos pääsisi sitten kun tulee lenkille vaikka keli onkin kamala. Edes pikkuselle hikilenkille puoleksi tunniksi. Varasin meille sunnuntaisin koululle salivuoron, et voidaan pelata sulkista tai sählyä. Naapuriperheen kanssa olis tarkoitus mennä. Miehet käy torstai-iltaisin, mun circuit iltana
ja munhan se pitää nyt jäädä pois siitä kun miehen pitää "kuntoutua" sen jalan takia.
Mua kiinnostas kans tuo kolesteroli mut... oman kunnan labraan en pääse ilman lääkärin lähetettä ja joku syy pitää olla et pääsee sinne. Työterveyshuollon puolella toisella paikkakunnalla eivät ota. En tiedä nyt sit kun ollaan samaa sairaanhoitopiiriä et ottasko nyt. Pitääkin kysyä. Eläissäni on yhden kerran otettu ja se oli sillon vähän yli 5. Äidillä on korkea kolesteroli, tietysti sillä et on sukurasite, vois päästä lääkärille ja saada lähetteen. On tehty vaikeaksi. Mut kuitenkin tsemppiä surkeista keleistä huolimatta. =)