ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Hyvä hyvä! Siitä se lähtee... :hug: Kävin aamulla labrassa. Ottivat kolesterolin ja 12h paastosokerin. Ihan kivasti kuuluu noita maksuttomia palveluita tohon terveyskeskuksen painonhallintaryhmä-juttuun. Taidan säästää pitkän pennin vuoden sitoutumuksella verrattuna esim painonvartioiden 12?/vko...oikase jos olen väärässä!
 
Jee, vaaka näytti 71,8 kg. Olen tällä viikolla juonut paljon vettä ja yrittänyt olla syömättä liikaa. Mies meni nyt jo kalalle, jos pääsisi sitten kun tulee lenkille vaikka keli onkin kamala. Edes pikkuselle hikilenkille puoleksi tunniksi. Varasin meille sunnuntaisin koululle salivuoron, et voidaan pelata sulkista tai sählyä. Naapuriperheen kanssa olis tarkoitus mennä. Miehet käy torstai-iltaisin, mun circuit iltana :( ja munhan se pitää nyt jäädä pois siitä kun miehen pitää "kuntoutua" sen jalan takia.

Mua kiinnostas kans tuo kolesteroli mut... oman kunnan labraan en pääse ilman lääkärin lähetettä ja joku syy pitää olla et pääsee sinne. Työterveyshuollon puolella toisella paikkakunnalla eivät ota. En tiedä nyt sit kun ollaan samaa sairaanhoitopiiriä et ottasko nyt. Pitääkin kysyä. Eläissäni on yhden kerran otettu ja se oli sillon vähän yli 5. Äidillä on korkea kolesteroli, tietysti sillä et on sukurasite, vois päästä lääkärille ja saada lähetteen. On tehty vaikeaksi. Mut kuitenkin tsemppiä surkeista keleistä huolimatta. =)
 
Vieläkö mahtuu mukaan pudottajiin :wave: ?!Oon tehny taas kerran päätöksen tuon painonpudotuksen suhteen ja nyt TOSISSANI haluan että tulee tuloksia.
Pituutta vaivaiset 158cm ja painoa tällä hetkellä 66,5kg...LIIKAA!!! :eek:
Nuorimmainen lapsukainen 7kk ja rapiat.. :) Eli siitäkö jääny tuota massaa??!En halua syyttää viatonta pikkuistani vaan omathan on läskini.Ja nyt siis tavoitteena saada ainakin 7kg pois.Ja toukokuuhun 2008 mennessä... :(
Ja millä oon nyt koittanu alotella on ihan vaan paljost vettä oon ruvennu lipitteleen...siinäpä se.Suklaata on vielä joulusta niin monta rasiaa että en oo vielä päässy alotteleen ton syömä puolen kanssa... :'( Mutta itelleni oon sellasenkin lupauksen tehny että ennen en uutta vaatetta itelleni osta ennen ku painoa putoo!!!Eli alennusmyynnit ei nyt sit kiinnosta.
Kertokaa paljon myös mitä päivän mittaan syötte ja kuinka paljo liikutte ja/tai jumppaatte :attn: :attn: Koitan käydä täällä useesti lukemassa ja kertomassa omasta pudotus urakastani =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Jee, vaaka näytti 71,8 kg. Olen tällä viikolla juonut paljon vettä ja yrittänyt olla syömättä liikaa. Mies meni nyt jo kalalle, jos pääsisi sitten kun tulee lenkille vaikka keli onkin kamala. Edes pikkuselle hikilenkille puoleksi tunniksi. Varasin meille sunnuntaisin koululle salivuoron, et voidaan pelata sulkista tai sählyä. Naapuriperheen kanssa olis tarkoitus mennä. Miehet käy torstai-iltaisin, mun circuit iltana :( ja munhan se pitää nyt jäädä pois siitä kun miehen pitää "kuntoutua" sen jalan takia.

Mua kiinnostas kans tuo kolesteroli mut... oman kunnan labraan en pääse ilman lääkärin lähetettä ja joku syy pitää olla et pääsee sinne. Työterveyshuollon puolella toisella paikkakunnalla eivät ota. En tiedä nyt sit kun ollaan samaa sairaanhoitopiiriä et ottasko nyt. Pitääkin kysyä. Eläissäni on yhden kerran otettu ja se oli sillon vähän yli 5. Äidillä on korkea kolesteroli, tietysti sillä et on sukurasite, vois päästä lääkärille ja saada lähetteen. On tehty vaikeaksi. Mut kuitenkin tsemppiä surkeista keleistä huolimatta. =)
Ja mä mihinkään lenkille menny... koko perhe lähdettiin naapurin 11 v. pojan ja miehen siskonpojan (40 v.) ja lapsiensa 12, 11 ja 7 v sekä parin muun pojan kanssa pelaamaan tunniksi sählyä. Arvatkaa onko kankut kipeinä nyt siitä juoksemisesta. Apua kun niillä nuorilla on vikkelät jalat....

:D
 
Tervetuloa äippäliini mukaan vaan! :hug: Meillä onkin saman ikäiset lapsukaiset! Meillä opittiin viikonlopun aikana ryömimisen salat! Huh mitä menoa! :eek: Joten voin uskoa et tityytikki on saanut juosta hengensä edestä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minska80:
Tervetuloa äippäliini mukaan vaan! :hug: Meillä onkin saman ikäiset lapsukaiset! Meillä opittiin viikonlopun aikana ryömimisen salat! Huh mitä menoa! :eek: Joten voin uskoa et tityytikki on saanut juosta hengensä edestä!!
Juu, kankut kipeenä täällä tänään.
:D
 
Nostatusta! Oltiin pudottu niin alas.

Tervetuloa mukaan Äippäliini-73! Itselläni on kahdeksan kuukauden ikäinen tyttö, joka tutkii maailmaa hirmusta vauhtia! Kovasti jo nousee tukea vasten ja valitettavasti aina silloin tällöin tulee kaatumisia ja pää kolisee :( Ei kiva, mutta se kai kuuluu asiaan. Saas nähä milloin neiti ottaa sitten ensimmäiset askeleensa =)

Alkuviikko on vaunuiltu mukavasti ja jos innostus kestää, niin perjantaina saisi taas tuloksia aikaiseksi =) =)
 
Ja tänään aamupäivällä taas punnistus....hirvittää:)

Liikunta on jäänyt niiiin minimiin kun vaan voi.Mutta nyt tuntuu ettää tää mun pääkopan sairaus olis taas tältä erää voitettu!Joten lääkäri todennäköisesti antaa luvan jättää estolääkitys ja aloittaa liikunnan:)

Tulen myöhemmin ilmoittamaan kuinka kävi painon kanssa...oltiin vkl kylpylässä ja kaikkea.iik.
 
Kiitos kaikille vastaanotosta :flower: On mukava päästä suureen joukkoon mukaan.
Mä kävin just tuola meitin vaa'alla,mut ei noi lukemat paikkaansa voi pitää ku oli mukamas 64,5kg painoa!!?Toissa päivänä siis oli toi 66,5kg.Nyt en oo viel syöny ku yhen paahtoleivän ja juonu kupposen teetä ja kahvia. :attn: Olisko tää keskiviikko sovittuna sellanen yhteinen punnitus päivä,kun taitaa joillain ollakin jo?!? :attn: Mulla vaan toi vaaka on just tollanen että näyttää vaan puolen kilon tarkkuuksilla...En pysty grammoja ilmotteleen :/ Kohta kunhan taas meen aamupalalle lasten kanssa,niin taitaa lukemat olla jotain 65-66kiloo!!!??No,katellaan...
Meiän neiti kovasti tossa lattialla kyllä pyörii napansa ympäri ja koittaa kurotella leluja ympäriltään,mut vielä ei oo liikkeelle lähteny.Koittaa kyllä nousta jo käsiensä varaan ja nostaa peppua ylös =) Pianhan sekin sit tosta liikkeelle lähtee...apua :heart: Sit saa äiti juosta perässä =)
 
Tiputusta painon suhteen 1.9kg :D Olin ihan että :eek:

paino siis nyt 73,7kg

Aloitus oli 9.1. 77,3kg

Ja mulle käy kyllä keskiviikko punnitus koska silloin käyn painonvartijoiden ryhmässä,täällä ei kokoonnu muulloin kuin keskiviikkona:)
 
Vautsi Henrietta!!! Todella hyvä tulos! Onneksi olkoon :flower: :flower:

Itse pysyttelen tuossa perjantain punnituksessa, koska se käy parhaiten minun viikkorytmiini. Jokainen tietenkin saa valita sen päivän mikä parhaiten sopii....

Tämä viikko on ollut nyt jotenkin vaikea, olen käynyt vaunuttelemassa ja siihen olen tyytyväinen, mutta hirveesti tekee koko ajan mieli herkkuja!!! :( Karkkipäivä olis vasta lauantaina, mutta saas nähdä jaksanko sinne asti
:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja tioksiidi:
Vautsi Henrietta!!! Todella hyvä tulos! Onneksi olkoon :flower: :flower:

Itse pysyttelen tuossa perjantain punnituksessa, koska se käy parhaiten minun viikkorytmiini. Jokainen tietenkin saa valita sen päivän mikä parhaiten sopii....

Tämä viikko on ollut nyt jotenkin vaikea, olen käynyt vaunuttelemassa ja siihen olen tyytyväinen, mutta hirveesti tekee koko ajan mieli herkkuja!!! :( Karkkipäivä olis vasta lauantaina, mutta saas nähdä jaksanko sinne asti
:(
Inhottavaa kun välillä tekee mieli ihan tajuttomasti kaikkea...ja kun vasta itselläni 3 viikko meneillään ,tien ettävaikeeta tulee olemaan vielä monen monta kertaa:(

Säästelin tänään pisteitä että saan otettua pari viinilasillista kun lapset nukkuu:)
 
0kg :( eli samassa ollaan ku viime viikonloppuna 68,5kg! Ei kiva! Liikuntaa olen harrastanut hyvin, mutta alkuviikosta tuo ruokapuoli oli aika hiilihydraattipitoista, joten se varmasti on vaikuttanut.

Mutta ei voi mitään. Ensi viikolla tiukempi kuri myös ruokailun suhteen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tioksiidi:
0kg :( eli samassa ollaan ku viime viikonloppuna 68,5kg! Ei kiva! Liikuntaa olen harrastanut hyvin, mutta alkuviikosta tuo ruokapuoli oli aika hiilihydraattipitoista, joten se varmasti on vaikuttanut.

Mutta ei voi mitään. Ensi viikolla tiukempi kuri myös ruokailun suhteen!
Mutta ei ole noussutkaan tioksiidi :attn: :attn: Mun mielestä sekin on jo tosi hienoa :flower: =)
 
Olen vältellyt vaakaa jonkin aikaa, mutta nyt tänä aamuna punnitsin, ja 1,9kg lähtenyt! =) Eli nyt olen 77,7kg. Syömisiä olen keventänyt roimasti entisestä (puuroa, ruisleipää, vihanneksia, hedelmiä ym.), mutta liikuntaan en vieläkään ole löytänyt isompaa kipinää... Vaikka tuleehan sitä aika paljon hyötyliikuntaa päivän mittaan.

Mun tekee kaikkein eniten mieli syöpötellä illalla, kun lapset on menneet nukkuun. Tulee vihdoin se "oma aika", että saa rauhassa istahtaa sohvalle ja rentoutua. Tekee mieli kaikkea hyvää.... kun on aiemmin tottunut sen itselleen sallimaan. Onneksi kaapeissa ei oo nyt yhtään suklaata, sipsejä tai jätskiä, enkä niitä aio ostaakaan.

Nyt olen koettanut lueskella lehtiä ja tehdä jotain käsitöitä siinä samalla tv:tä katsellessa, ettei ajatukset pyöris vaan jääkaapin sisällössä. Eilen rouskuttelin porkkanatikkuja, ja oli nekin ihan hyviä. :p

Tsemppiä kaikille, jatketaan kesää kohti!

B)
 
Vaaka näytti 71.2 eli pudotusta -0.7 kg. Parempi kun ei mitään. Torstaisin aletaan käymään koko perheen voimin sählyssä. Lauantaivuoro kun ei ole meidän niin en tiedä miten usein käydään. Sunnuntaina varasin pariksi tunniksi salin et vois pelata sulkista. Nyt jos hiihtokelit tulee niin ajattelin et jos menis töihin aiemmin ja lähtis aiemmin niin vois käydä matkalla valaistulla hiihtämässä ja sit hakea pojan (tai mieskin sen voi kyllä hakea). Mut katotaan nyt näitä kelejä. Äsken hiihdin 300 m kun tein pojille latuja pellolle. :D Kun ei ole paljoa tuota lunta niin ei voi kelkalla vetää kun heinätupsut näkyy....
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Vaaka näytti 71.2 eli pudotusta -0.7 kg. Parempi kun ei mitään. Torstaisin aletaan käymään koko perheen voimin sählyssä. Lauantaivuoro kun ei ole meidän niin en tiedä miten usein käydään. Sunnuntaina varasin pariksi tunniksi salin et vois pelata sulkista. Nyt jos hiihtokelit tulee niin ajattelin et jos menis töihin aiemmin ja lähtis aiemmin niin vois käydä matkalla valaistulla hiihtämässä ja sit hakea pojan (tai mieskin sen voi kyllä hakea). Mut katotaan nyt näitä kelejä. Äsken hiihdin 300 m kun tein pojille latuja pellolle. :D Kun ei ole paljoa tuota lunta niin ei voi kelkalla vetää kun heinätupsut näkyy....
Tuohan on oikeasti todella hyvä pudotus :attn: :D
 
Nyt kuulkaa liikuntakärpänen puraisi. Kävin just noin tunnin sulkista pelaamassa ja mies lähti äsken. Taidan lähteä jumppaamaan tallentimelle nauhoittamani jumpan mukaan puoleksitunniksi. Heippa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Nyt kuulkaa liikuntakärpänen puraisi. Kävin just noin tunnin sulkista pelaamassa ja mies lähti äsken. Taidan lähteä jumppaamaan tallentimelle nauhoittamani jumpan mukaan puoleksitunniksi. Heippa :wave:
Kiitos kun tulit hehkuttamaan,itse kiskaisin kanssa tänään tunnin reippaan kävelylenkin:)

Jäi kaivelemaan tuo sun kärpänen mikä puraisi :LOL:
 
-100g :( :( eli 68,4kg

Ei kiva! Nyt näyttää olevan läski tiukilla, kun ei meinaa millään lähtä.

Eli minulla tilanne:
alotus: 72kg
30.11: 70,6kg (-1,4kg)
7.12: 71kg (+400g)
14.12: 69,3kg (-700g)
2.1: 69,8kg (+500g)
11.1: 69kg (-800g)
18.1: 68,5kg (-500g)
25.1: 68,5kg (0 :( )
1.2: 68,4kg (-100g)

tulosta on tullut yhteensä 3,6 kg, joka on hyvä tulos, mutta nyt jostain syystä junnaa paikallaan. Kohta alkaa kyllä masentaa jos ei paino ala taas putoamaan! :ashamed:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja tityytikki:
Nyt kuulkaa liikuntakärpänen puraisi. Kävin just noin tunnin sulkista pelaamassa ja mies lähti äsken. Taidan lähteä jumppaamaan tallentimelle nauhoittamani jumpan mukaan puoleksitunniksi. Heippa :wave:
Kiitos kun tulit hehkuttamaan,itse kiskaisin kanssa tänään tunnin reippaan kävelylenkin:)

Jäi kaivelemaan tuo sun kärpänen mikä puraisi :LOL:
Kiva kun puraisi... eikä onneksi tehnyt kipeää. :D Kävin itse viikolla hiihtämässä pikku lenkin ja elättelen toiveita päästä tänäänkin. Riippuu ihan miten tuo leivinuuni jäähtyy ja monelta saa pullat uuniin ja miten mies kotiutuu kun junnu on kuumeessa. Sählyä pelattiin kanssa torstaina.

Vaaka näytti 71 eli pudotusta -200 g viikon takaisesta. =)
 
Hiihdot jäi eiliseltä :( ja tänään tuiskuaa ja tuulee niin ettei varmaan pystyssä pysy :whistle: No onneksi on se salivuoro et pääsee sulkkista pelaamaan, jos vain tuo naapurin rouva lähtee mukaan... Ostin itselle teknisen aluskerraston, vois tietysti käydä sitä testaamassa yksin lenkillä. Tsemppiä vaan muillekin.
 

Yhteistyössä