ensi kesäksi kuntoon -aloitetaan nyt!

Moikka kaikki!

Lomilla ollaan oltu ja siellä tietenkin mässäilty ja urheiltu, joten enpä puntarille mene ennen perjantaita. Torstaina pitäisi alkaa sitten menkat, joten jännityksenä odottelen paljonko painoa on tullut lisää!!!! :whistle:

Aikaisemmista lomista oppineena, voin sanoa, että painoa on yleensä tullut pari kiloa lisää, mutta ne on yleensä lähtenyt viikon sisällä pois, kun ovat usein miten nestettä, mutta nyt vähän jännittää, kun nuo menkatkin osuvat vielä loppuviikolle. Mutta lohdutuksena voin ajatella, että sekin on vain turvotusta, joka helpottaa sitten ensi viikolla. :(

Mutta kyllä muutoin innolla olen loman jälkeen ollut tiukkana mitä suuhun laitan ja eilenkin pääpunasena urheillut. Tänään on vapaapäivä urheilusta, kun kurkkukipu meinaa vaivata. Täytyy vain olla syömisen kanssa tarkkana.

Ilmoitin jo miehellenikin, että tästä eteenpäin meillä on viikonloppuisinkin vain yksi karkkipäivä ja muutoin ollaan hyvin tiukalla linjalla, että saadaan minun läskit pois!!! Tähän mennessä on tupannut olemaan, että on syöty herkkuja niin perjantai kuin lauantai iltaisinkin. Mutta nyt sekin täytyy muuttua ja ottaa loppukiri! Onneksi mies ymmärtää haluni laihtua ja kannustaa ja antaa minulle siihen aikaakin hoitamalla meidän pikkuneitiä sillä aikaa.

Mites Henriettan paino tänään? Joko olet päässyt alle 70 kilon? =)
Ja minä taas tervetuloa mukaan!!!

 
Hei!
Tervetuloa lomilta . Meiläkin on loma parin viikon kuluttua ja jo nyt mietityttää miten selviä ilman lisäkiloja :eek: . Laihdutus on vasta niin alussa että olis aika iso henkinen takapakki jos tulis kiloja lisä.
Onkos kellään hyviä vinkkejä helpoista, herkullisista ja kevyistä herkuista tai ruuista. Omat suosikkiherkut jo löytyneet mutta joskus kaipaa vaihtelua tulee niin helposti jämähdettyä niihin samoihin.
Mulla on : - hedelmäsalaatti jossa on rasvatonta raejuustoa
-vokkivihannekset +täysjyväriisiä+ pikkuisen hapanimeläkastiketta :p

Tsemppiä =)
 
Itse ihastuin lomalla salaattiin, jossa oli yksinkertaisesti vain salaatinlehtiä (useita erilaisia), kanaa, parmesaanijuustoa, leipäkrokantteja ja öljyä vähän kastikkeena. Nyt olen alkuviikon lounaaksi tehnyt itselleni tuota salaattia ja vaihtelun vuoksi vaihdoin myös kanan kalaan. On kyllä hyvää!!! :D :D

Itse myös teen useasti wokkivihanneksia ja lisukkeeksi kanaa siihen. Hyvä välipala on myöskin rahka, johon lisään 1/2 sokeria ja syön sen sitten päärynän tai mansikoiden kanssa....



 
No tervehdys tänne kesäpinoon:)Kaikki uudet salaatti-ideat on tervetulleita,tuo parmesaanijuttu kuulosti hyvältä :p

Tänään oli punnitus ja pääsin alle 70kilon:)Painoa oli tippunut 1,2kiloa B)


9.1:77,3kg
16.1:75,6kg
23.1:73.7kg
30.1:72,6kg
6.2 : 71kg
13.2: 70,4kg
20.2:70.3kg
27.2:69.1kg

:D Tästä on hyvä jatkaa....kesää kohti. :flower:
 
Onnittelut Henrietalle nostan hattua hyvin tippuu kilot sulla.
Toivon vaan että olisin itse aloittanut jo vuodenvaihteessa niin olisin jo tänä kesänä rantakunnossa B)
Liikunnasta olen tullut melkein riippuvaiseksi, iltapäivällä jo alkaa tuntua että lenkille on päästävä . Heti kun mies tulee niin häippäsen tunnin lenkile. Toivottavasti vaan jaksan jatkaa kesään asti .

:wave: :wave:
 
Huomenna pitäis uskaltaa mennä vaakalle ja mun syömiset on ollu vähän niin ja näin. Pakko alkaa taas laskemaan kaloreita muuten sitä huomaammattaan syökin saliitun rajan. Pakko ois saada nää loput kilot pois, mutta ei tahdo sitä motivaatiota löytyä :(
Joku palkinto voi olla kyllä ihan hyvä motivaattori =)
 
gitte tervetuloa mukaan!!!! Suurinpiirtein samoissa lukemissa mennään. Minulla oli alku vain 72 kg ja nyt tänään oli 68,9kg :ashamed: tullut parissa viikossa lisää 1,3 kg. Mutta tuo oli kyllä tiedossa. Kuten kerroin aiemmin, että lomaviikko takana sekä nyt vielä päälle menkkaturvotukset, niin ei ollut kovin yllättävä tuo tulos! Nyt olen ollut tämän viikon hyvin tarkkana syömisen suhteen, joten uskoisin, että menkkaturvotuksen lähdettyä tulos on taas siellä 67 kieppeillä!!!

Ei muuta kuin tsemppiä kaikille!!! Kesä tulee hurjaa vauhtia ja olis kiva mahtua silloin S kokoisiin vaatteisiin ilman, että pursuaa ja kiristää!
=) =)
 
Moi. Lomalla ollaan oltu ja su ja ti kävin hiihtämässä. Sen jälkeen on jalkoja pakottanut, ihan kun olis suonikohjuja pieniä ja sitten jalkateriä "pistelee". Voihan se olla rasitusvamma hiihdostakin... Eli olen yrittänyt niitä parannella. Lisäksi ne menkat... :whistle: Huomenna mennään kaupunkiin ostamaan miehelle sukset, jos päästäs yhdessä joskus hiihtämään kun lupaili hyviä kelejä, pikkupakkasta ja poutaa. Lunta on nyt ihan mukavasti hiihtoharrastukseen. Tsemppiä kaikille. Jos jollakulla on kokemusta suonikohjuista, lisäinfoa olisi mukava saada, muista osioista en ole apua saanut... netistä kyllä lukaisin ja terkkarin kanssa juttelin. Kävin ostamassa Hirudoid Fortea aamulla, jos sitä hölväilis lisää, ainakin tuntui että ekan kerran jälkeen hieman jopa auttoi.
 
Moi, vieläkö mahtuisi mukaan? =)

Oon ollut aiemmin jo ikuisuuksia sitten aloittamassani "muita n. viiden kilon pudottajia"-ketjussa, jossa ei enää oikein ole porukkaa, joten se on tippunut johonkin toiselle tai kolmannelle sivulle. Itse taidan olla ainoa joka ei oo saanut sitä viittä pudotettua... :whistle: :ashamed: Ja ihan vaan siksi että syön liikaa varsinkin kaikkea herkkua. Saatan jättää ateriatkin syömättä että saa sitten syödä jotain hyvää :|

Mulla ei varsinaisesti ole kiloja pudotettavana enää kuin kolmisen kiloa, ja oon ihan ihannepainoinen. Mutta nuo kilot tahtoo kertyä tuohon mahan kohdalle ja vyötärö oli ennen urakkaa ihan hukassa, joten siksi aloin pyrkiä takaisin entisiin mittoihin... ja tietysti olis kiva jos kesällä ei roikkuis housunvyötärön päällä makkara. Meillä on suvussa paljon aikuisiän diabetesta ja oon huomannut, että vaikka ihannepainoinen oonkin, nyt pojan syntymän jälkeen paino nousee huomattavasti helpommin kuin ennen ja kaikki tulee keskivartaloon.

Eli oon hiukan reilu 163cm pitkä, ja paino tällä hetkellä just punnituksen jälkeen 59,9 kg. Tuosta olis tarkoitus pudottaa siihen 57kiloon, minkä painoin 3 vuotta sitten ennen kuin aloin kuopusta odottaa...tietysti olis kiva pari kiloa enempikin, mutta katsotaan sitten. Mulla tahtoo jojoilla tuo paino niin, että se palaa aina noin 60 kiloon vaikka saisinkin hetkellisesti hiukan alle.

Käyn kuntosalilla 2-3 kertaa viikossa ja sitten välipäivinä poljen stepperillä 20 min/päivä tai käyn tunnin reippaalla lenkillä. Lauantaina on yleensä ollut mulla punnitus/mittauspäivä. Nyt päivän kalorimäärä pitäis taas tsempata pysymään noin 1800 kalorissa, mikä on muuten tosi vaikeaa... vihanneksia en juuri osaa syödä. ja sitä makeaa ja suolaista herkkua menee päivittäin useaan otteeseen. Mietin että tuolla liikuntamäärällä saan kyllä painon pysymään tavoitteessa sitten kun sinne pääsen, vaikka söisinkin mitä haluan, mutta nyt kun pitäis laihtua vähäsen... :ashamed:

Maanantaina aloitan taas kahden viikon herkuttoman jakson, eli ei suolaisia tai makeita herkkuja kahteen viikkoon. Tosin 7.3. lienee pakko pitää poikkeus, koska meillä on miehen siskontytön ristiäiset...mutta kohtuudella sitten, ja ehkä jatkan herkuttomuutta päivän ekstraa. sallin itselleni esim. nuo rasvattomat jugurtit, lusikallisen hunajaa teessä mutta ei siis mitään kahvileipiä, karkkia, jäätelöä, limukkaa... ja sitten tuon jakson jälkeen taas entiseen malliin (mikä oli ennen joulua, joulun aikana repsahti) että illalla saan hiukan jotain pientä hyvää itselle, muttei muuten.

Nyt pitää alkaa aloittaa tämäkin päivä =)
 
do diih...tää viikko on mennyt kokonaisuudessaan ihan päin persettä.

Eilen meni sipsiä ja karkkeja,kivaa oli mässyttää ei siinä mitään,mutta kun tällä viikolla on jo pariin otteeseen lipsahtanut,,keskiviikkona viiniä ja olutta.....maanantaina söin normaali karkkipäiväni ja nyt sit eilinen.voi juma.

ja kaikenlisäksi tänään olen lähössä kaverin kanssa ravintolaan illalla syömään,tätä reissua ollaan suunniteltu kaksi kuukautta.että silleen.

jotenkin ,vaikka mennyt pieleen niin ei ihan kauheasti harmita,mikäköhän on?

huomisesta palaan ruotuun,tiedän ja uskon että pääsen taas normaalivauhtiin.Enkä mä kyllä tänäänkään ole vielä mitään syönyt,illalla syön kyllä siellä ruokapaikassa.

No,kaippa tää tästä jatkuu vielä sitten mallikkaasti ja toivottavasti en saa kerättyä miljoonaa kiloa takaisin näitten lipsumisien myötä :'(

Hyvää vkl kaikille B)
 
Hei
Toinen viikko takana laihdutusta ja kiloja tasan sama kuin viikko sitten :headwall:
Liikkunut olen lähes 7tuntia kohtalaisella ja kovallakin sykkeellä, kaloreita laskenut enkä todellakaan herkutellut.
Motivaatio on hiukan miinuksen puolella mutta sinnikkäästi aion jatkaa silti. Vaikka kiloja ei ole lähtenyt niin vaatteet ei enää purista ja farkut mitkä ei mahtuneet päälle pari viikkoa sitten mahtuvat hyvin päälle. :)
Liikunnan iloa kaikille!!!!
 
heippa pitkästä aikaa!

liinkunta on mennyt ihan kuinka sattuu.syömiset paremmin hallinnassa.nyt taas lisään liikuntaa ja roimasti,pian on jo kevät!!

*kipasee puntarille*

59kg,eli vähän lisää on parissa viikossa tullut :/ no oma moka :D
 
Aina mahtuu mukaan, joten tervetuloa ihkuraksupoksu!

Älä huoli minä taas, ei se paino tarvitse aina tippua, vaan laihtuminen voi tapahtua senteissä. Kannattaa vaikka mittanauhalla mittailla, ainakin vyötärön, reisien ja lantion ympärykset, niin ilosesti voi yllättyä, kuinka senttejä lähtee =) =)

Ei hätää seniorita ja Henrietta vielä on aikaa ja otetaan nyt taas itseämme niskasta kiinni ja aletaan laihduttamaan!!!

Minska80 suunta on alas, joten aivan mainiota!!!! Ei sinulla enää montaa kiloa ole, joten tsemppiä kovasti!!!
 
moi!
minäkin tahtoisin mukaan, mutta, mutta...tein tuossa viikko sitte plussan niin ei varmaan kannate kovin paljoo laihduttaa..??mut onko kellään hyviä vinkkejä ja kalorimääriä mitä kannattaisi raskauden aikana noudattaa ettei tulis hirmu paljo lisä kiloja? :) olin nyt ennen ku aloin odottamaan niin painonvartiossa ja sain jo 3kg pois...onnea kaikille jo kiloja pois saaneille ja tsemppiä kaikille pudottaneille kyllä ne pikkuhiljaa kaikki lähtee kun vain on tiukkana!!! :)
 
Hei
SaBiNe onnittelut plussasta . Laihduttaa ei todellakaan kannata mutta jos olet ollut painonvartioissa niin heillä on varmaankin omat pisteet niille jotka haluaa pitää kilot nykyisessä. Sitten vaan syöt terveellisesti, monipuolisesti ja liikut paljon .
Olen huomannut että on paljon virkeämpi ja parempi olo kun liikkuu päivittäin ja ei ahda itseänsä täyteen herkkuja ja ruokaa. Siinä on jo motivaatiota kun nyt tuntuu ettei noi kilot tipu toivottua vauhtia.
Eikun ulos taas pulkkamäkeen lasten kanssa eiköhän siinä taas pala muutama kalori
B)
 
Kaksi ja puoli viikkoa takana laihdutusta ja 5kg lähtenyt =) . Nyt on edesssä viikon loma :eek: apua, mitenköhän käy. Teis mieli pitää tiukka linja syömisten suhteen mutta :headwall: .
Liikuntaan on onneksi hyvät mahdollisuudet mutta ne herkut :whistle: ja tulee käytyä varmaankin muutama kerta ravintolassakin.
Keveitä kiloja ja kevättä odotellessa
:flower:
 
Jee jee!!!!!!!!Paino tippunut tasan 67kg B) B) B)
Useamman viikon jökitti samassa eli 68kg molemmin puolin.
Eilen aamulla tosiaan puntari näytti melkein kilon vähemmän kuin edellisenä aamuna.
Ja kyllä,kävin useita kertoja puntarilla ettei se valehdellu :saint:
Palkitsin itseni suklaalla ja jäätelöllä eilen,melkein 2kk ollut ilman karkkeja ja voi ku maistu hyvälle =)
 
Mulla perjantain punnituksen tulos vain -100g (nyt paino 59,8 kg)...no, eipä sentään plussaviikko mutta takaisin tuohon 59,6 en päässyt missä oli pari viikkoa sitten. Vyötäröltä oli kuitenkin lähtenyt 2 cm! perjantaina oli miehen siskontytön ristiäiset, ja syötyä tuli... :whistle: Nyt taas pitäis palata ruotuun ja alkaa kunnolla tsempata kesää varten...Vaikka muualta kiinteytyisin niin tuo alamaha aina vaan pömpöttää, ja ympärys edeleen navan kohdalta 84 cm! |O
 
Moikka!
Mulla tilanne tänään aloituspaino:70,5kg tilanne tänään:67kg,olen kyllä käynytkin lenkillä joka ilta nyt,kun on ollut ihanat ilmat ja salaattia syönyt ja jumpannut.Kunhan tuo alavatsa kiinteytyisi myöskin,niin asiat olisi hyvin.

Miten teillä muilla menee painon pudotus?
 

Yhteistyössä