Lähtisitkö Sinä...

Miehesi kanssa pilkille, jos hän yllättäin sinua pyytäisi? Harvoin käydään yhdessä missään.. ja aattelin, että en voi kieltäytyä kutsusta. Kai se on sen mielestä jollakintapaa romanttista.. kahdestaan pilkillä.

Mut en saanu myöntävää vastausta kosintaan eikä edes hamekangasta aikonut ostaa! Joskus myöhemmin tulevat kuulemma molemmat samalla kertaa.. |O
 
Ei mua saa jäälle enää mistään hinnasta, pelkään heikkoja jäitä vaikka se jää olis kuinka paksua tahansa :/
Vaarin kanssa käytiin lapsena pilkillä ja kivaa se kyllä oli :)

Eli siis, jos en pelkäis niin älyttömästi niin lähtisin kyllä.
 
Lähtisin varmaan. Mutta kovin kauaksi en, mä jäätysin siellä alta aikayksikön, vilukissa kun oon...Mutta mun miehen mielestä tuollanen ainakin on paljon romanttisempaa kuin esim. leffassa käynti, ei välitä yhtään käydä missään missä on ihmisiä. Ja oon kyllä oppinut pitämäänkin esim. kahdenkeskisistä kelkkareissuista vaikka vaan johonkin laavulle makkaranpaistoon =)
 
Tuskin tuo on mihnää vihille ees haluamassa.. nytkin tiuskii tuossa, et mitä merkitystä kihlauksella/avioliitolla edes on.. että samallaista se elämä kuulemma on. No niinhän se kai onkin.. mutta kun ei se nyt mun pointti olekaan!! :headwall:

Ja tosiaan.. pistän ukon koville jäällä.. :p
 
Ollaan kasvissyöjiä että siinä mielessä en tietenkään lähtisi, mutta varsinkin jos on aurinkoinen ja tuuleton sää niin ajatus järven päällä kahdestaan istuskelusta, termospullon ja eväiden kanssa jutustellen kuulostaa oikein mukavalta. Jos vaan ei iske vessahätä keskellä jäätä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
lähtisin onnesta mykkänä jos vaan kestävät jäät B)
Kyllä täällä pitäs jäiden kestää kun traktorillakin ajelevat samaisella jäällä, mihin ollaan menossa.. kuulemma 50-60cm jääkerros :xmas: Mut vaatteita pitää kyllä pukea reilusti.. vaikka pakkasta vaan -5C.

Jeps. Kuluuhan se vapaapäivä näinkin :D
 
En lähtisi. Jos muutenkin harvoin kävisimme missään... Niin en siinä tapauksessa ainakaan. SAisi keksiä hiukan houkuttelevamman idean. Ja jos mies pystyy kosintaan vastaamaan ei pystyisin minä sanomaan niin myös pilkkireissusta... B)
 

Yhteistyössä