Hakutulokset

  1. C

    johan meni kaikki v...tuks

    tää on kerrassaan epätodellista. mies joutui eilen teholle. luulimme kaikki omaiset että syy oli mahataudista johtuva kuivuminen kunnes lääkäri kertoi että mies tarvitsee dialyysin pysyäkseen hengissä. sitä on jo kuulemma viime kesänä tarjottu kun olisi sitä tarvinnut mutta mies kieltäytynyt...
  2. C

    kylmät kädet, pikaista apua kaivataan

    osaisko joku kertoa mistä johtuu lapsella kylmät kädet? siis kun olemme ulkona ja vaikka laittais kuinka paksusti lapasta ja kintasta niin aina on jäiset kädet ja vaikka ulkona on vaan nolla keli. silloin ku lapsi ite liikkuu niin kädet pysyy lämpimänä mutta kun rattaiden kyydissä istuu niin...
  3. C

    kylmät kädet

    osaisiko joku kertoa mistä johtuu se kun lapsella on aina ihan jäiset kädet ulkoilun jälkeen. vaikka on kädessä lapaset sekä kinttaat niin kädet on jäiset tai on kädessä mitä vaan niin kylmät on. silloin kun lapsi itse liikkuu niin kädet on lämpimät mutta kun istuu rattaiden kyydissä esim kauppa...
  4. C

    Kuinka paljon 1 vuotias

    tarvitsee maitoa/nesteitä päivässä? Meillä nyt meneillään tuttipullosta vieroitus ja mietin tässä että kuinka usein mukia tyrkytän lapselle. Riittääkö että vain ruokailun yhteydessä juo maitoa ja välillä vettä janoon?
  5. C

    miten muilla

    miten teillä puoliso ottaa osaa lasten kasvatukseen siis vaikkei ne ole puolison omia ja jos komentaa niin mikä on äidin reaktio? meillä ottaa osaa kasvatukseen samanlailla kuin omienkin kasvatukseen mikä on mielestäni erittäin hyvä asia vaikka joskus meinaa ärsyttää :)
  6. C

    1 vuotiaan nukkumaan meno

    Onko kellään muulla se hankalaa? Meillä aiemmin mentiin nukkumaan tosi helposti eli laitetiin vaan sänkyyn iltamaidon kera ja sinne nukahti mutta nyt on itkua ja hammasten kiristystä tuo nukkuminen. en haluais lasta huudattaa mutta ei rauhoitu nukkumaan vaikka olisi kuinka väsynyt.
  7. C

    apua tarvitaan ad/hd lapsen kans

    moi mulla on tullut seinä vastaan 7 vuotiaan poikani kanssa. Pojalla diagnosoitiin ad/hd ja masennus talvella ja sai lääkityksen. talvi ja kevät meni hienosti ilman vakavampia ongelmia mutta nyt kesällä on mopo karannut käsistä ja pahasti. Lapsi on alkanut varastamaan ja tekemään ilkivaltaa...
  8. C

    turvaistuin asiaa

    minkä ikäisenä olette laittaneet lapsen istumaan autoon kasvot menosuuntaan? tässä mietin että josko vois kääntää penkin kun lapsi on vuoden ikäinen
  9. C

    huonepelistä taas, apua kaivataan

    mä olen jääny koukkuun tohon submachine4 peliin mut nyt on tullut seinä vastan. osaako joku auttaa???
  10. C

    AD/HD

    Heips. Osaisko joku auttaa pulmassani. pojallani 6 wee diagnosoitiin ad/hd ja niiltä osin kaikki on kuitenkin kunnossa ja lapsi on ihana mutta sen myötä kun lapsi sai apua ja rauhottui on isoveli 8 wee alkanut ihan mahdottomaksi. Lääkärit sanovat että on hämmentynyt siitä ku toinen on...
  11. C

    tukihuijarit ärsyttää!

    Tuttavapariskunta huijaa tukuasioissa ja mulla pistelee vihaksi. Nainen on muka yksinhuoltaja, joten hän saa kunnan vuokra asuntoonsa asumistuen, lapsilisäkorotuksen jne. Kuitenkin he asuvat yhdessä ja miehellä on aika hyvät tulot. Lisäksi nainen käy sillointällöin töissä...pimeenä tietysti...

Yhteistyössä