miten muilla

miten teillä puoliso ottaa osaa lasten kasvatukseen siis vaikkei ne ole puolison omia ja jos komentaa niin mikä on äidin reaktio? meillä ottaa osaa kasvatukseen samanlailla kuin omienkin kasvatukseen mikä on mielestäni erittäin hyvä asia vaikka joskus meinaa ärsyttää :)
 
Minun mieheni pitää kaikkia lapsiamme tasa-arvoisina, myös näitä kahta vain minun lastani. Komentaa ja kasvattaa, eikä myöskään rahojaan erottele niin ettei vaan mene ei omiin lapsiin mitään. Eihän tää toimiskaan jos jaettais lapset sun ja mun lapsiin. Ja jos joku kysyy montako lasta meillä on,niin vastaa että neljä.
 
Meillä mun mies ei osallistu mun poikien kasvatukseen niinku toivoisin,ku ne ei aina äitiään usko....Sit mun miestä ärsyttää joku mitä tapahtuu ja se mulle sit mutajaa et ku hän ei tykänny ku tekivät niin ja näin.Oon sanonu et sano niille ittelle mut ei kuulemma halua "sekaantua" vaik saman katon alla ollaan.Ku ei oo hänen lapsiaan.
Mä kyl komennan miehen lapsia niinku omiani,tuntuu joskus et mä pidän kuria ja mies pitää vaan hauskaa lasten kanssa...
Sillon joskus ku komentaa mun poikia niin tuntuu et pitikö se nyt noin ilkiästi sanoa,mut on ohimenevä tunne.
On täs uusioperheen elämäs ne omat vaikeutensa,mut en pois enää antais!!!
 

Yhteistyössä