Hakutulokset

  1. D

    miten otan puheeksi eskarin open kanssa kiusaamisasian????

    Juuri näin kuin edelliset sanoi. Asia heti pöydälle, niin että se saadaan loppumaan alkuunsa! t. eskarin ope
  2. D

    Nimiapua!

    eikö kukaan...?
  3. D

    G: Oletko rikkonut vaitiolovelvollisuuttasi?

    vaitiolovelvollisuuden rikkomisesta sattui kaverilleni. Hän oli käynyt paikallisessa tk:ssa raskaustestissä , joka oli positiivinen. Eivät olleet kertoneet kellenkään asiasta, mutta seuraavana päivänä ruokakaupan myyjä tuli onnittelemaan :o Aika pian selvisi, että myyjän työkaverin tytär on...
  4. D

    Nimiapua!

    up
  5. D

    Nimiapua!

    Ei kylläkään lapselle, vaan lauluryhmälle. Kyseessä on kuuden naisen kolmiäänisesti laulava porukka, ohjelmisto on kevyttä klassista, kansanlauluja ja gospelia. Nimi saisi olla suomea, englastia tai vaikka latinaa, kunhan kuulostaa kivalle. Oma pää lyö tyhjää, oltaisko täällä luovempia? :)
  6. D

    Voiko raskausarpinen maha..

    Täysin sama tilanne mulla! Paitsi etten ikinä raskis laittaa seitsemää tonnia kosmeettiseen leikkaukseen. Miten raaskit?? Löysä reppu on siis mullakin ihan aina, vaikka muuten suht hoikka. No, vaatteetpäällä näytän joltain, bikineissä en :(
  7. D

    Onko Timo T.A. Mikkonen narsisti?

    No on varmasti... mikä ohjelma?
  8. D

    Muistatteko kun----

    Miten te kaikki ootte eläny mun lapsuutta??? Mä muistan nuo kaikki!! Siis ihan kaikki. En oo ikinä tajunnu, että tuollaiset kokemukset voivat olla samoja koko ikäpolvella. Ei varmaan nykyisin enää voikaan, kun kaikkea on niin paljon.
  9. D

    Minun koko elämä on mennyt vauvaa yrittäessä :( alettiin yrittämään lasta kun olin 19-v

    Mä tajuan ap:ta täysin. Me yritettiin esikoista vain ja ainoastaan 1½ vuotta, mutta se oli ainakin lopussa elämäsni kauheinta aikaa :( Oikeasti päähän ei mahtunu mitään muuta kuin oma surkeus ja hirveä ikävä syntymätöntä lasta kohtaan. Jonki puolitutn ihan viaton "MItäs kuuluu" saattoi aiheuttaa...
  10. D

    Yhdistetty entisen opettajan eläköitysmijuhla ja koululaisten kevätjuhla..

    No tämä on ikuisuuskysymys... Meidän perheessä on tapana pukeutua juhliin juhlavaatteet. Siis tytölle mekko ja pojalle suorat housut tai siistit farkut sekä kauluspaita. Itselläni oli hame ja miehellä paita ja farkut. Ei siis mitään liian hienoa, mutta arkivaatteista poikkeavaa kuitenkin. Osa...
  11. D

    Mitä tapahtui viime viikon Lostissa?

    äääh, suomeksi kiitos... sorry, olen ruikuttaja, mutten löytänyt tuolta mitään. :ashamed:
  12. D

    Mitä tapahtui viime viikon Lostissa?

    siinä se kysymys jo tulikin :) eli voisko joku referoida lyhyesti, kiitos :flower:
  13. D

    Tää paskamutsi avaa nyt sateenvarjonsa ja tekee tunnustuksen

    ok, Vippis, asia selvisi. Menee kyllä alkuperäisen aiheen vierestä, mutta miksi se esikoisesi eskari oli niin hyvä? Mikä siitä teki täydellisen?
  14. D

    Hoitoalan pyöreät sisaret!

    Meidän työterveyslääkäri ja -hoitaja on kummatki todella ylipainoisia. Kyllähän se kieltämättä syö hiukan uskaottavuutta terveellinen ruokavalio -puheesta :)
  15. D

    Tää paskamutsi avaa nyt sateenvarjonsa ja tekee tunnustuksen

    Miksi teidän eskari on paska?
  16. D

    Sovittelin tänään bikineitä ja itku meinas tulla...

    Kuule, hommaa uimapuku ja unohda ne biksut. Niin minäkin olen joutunut tekemään kolmen lapsen jälkeen (tai oikeastaan jo sen ensimmäisen). Ei se maha milloinkaan palaudu entiselleen, koska suuret vatsalihakset ovat liikkuneet raskauden aikana irti toisistaan ja löllö lihasten päällä pysyy kuin...
  17. D

    Ja taas vedetään pässiä narussa

    Luultavasti ap on silti oikeassa, vaikka täällä ei sitä haluta uskoakaan.
  18. D

    miten valita värit taloon?

    Tikkurilan värilastuista on valtavasti apua. Valkaaa vaan sieltä mieluisimmat.

Yhteistyössä