Sovittelin tänään bikineitä ja itku meinas tulla...

  • Viestiketjun aloittaja repsahtanut
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ihan sama juttu meikäläisellä ja kanssa 3 lasta:( Ittehän oon itseni osittain tälläseks päästäny (selluliitti) jne. Ja ikää kun tulee kokoajan lisää sitä vaikeempi saada tästä varresta enää entistä:( Eikä oo rahaa maksaa kallita hoitolakäyntejä tms. Sviddu...
 
-'-
miten te voitte päästä niin huonoon jamaan? Ei se lastensaanti oikeuta päästämään itseään huonoon kuntoon. Mars lenkille ja salille!

tv. kolmen lapsen timmi mamma
 
vieras
Jos vaan mitenkään ehtii ja haluaa, niin suosittelen todella reipasta kävelyä tai kunnon juoksulenkkiä. Kyllä alkaa jalat yms kroppa kiinteytyä, viikossa pitäisi käydä n. 3-4 kertaa ja vähintään n. tunnin lenkki kerralla, varmasti näkyy tulosta.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Jep, no mua ei maha niinkään vaivaa mut noi Tissit, tai lähinnä niiden puute.. mihin ihmeeseen ne katos?!! ja perse, ei helkkari sentään.. en viiti ees mainita.
tisuihin ei paljon voi vaikuttaa, mutta peppuun voi. lihaksia sinne, niin johan näyttää taas herkulta. ;)
 
Kuule, hommaa uimapuku ja unohda ne biksut. Niin minäkin olen joutunut tekemään kolmen lapsen jälkeen (tai oikeastaan jo sen ensimmäisen). Ei se maha milloinkaan palaudu entiselleen, koska suuret vatsalihakset ovat liikkuneet raskauden aikana irti toisistaan ja löllö lihasten päällä pysyy kuin tauti. Itselläni on vielä järkyttävät raskausarvet, jotka eivät ainakaan kaunista sitä löllömahaa. Ja en ole yhtään ylipainoinen, maha vain on karsea.
 

Yhteistyössä