Hakutulokset

  1. ChiChi

    G: Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?

    Samsung, ja tyytyväinen olen. Sitä ennen oli Nokialaisia, mutta ne hajosi samoin tein, ja yks Siemensin simpukka oli niin kakka että heitin sillä vesilintua. Oikeasti.
  2. ChiChi

    Hiiiii! Mulla on omat kotisivut!

    Kädentaidon juttuja? Saisinko mäkin linkin?
  3. ChiChi

    Millä sivuilla vierailet päivittäin?

    Etlari, Hesari, irc-galleria :ashamed: , muutama muukin uutissivu, telkku.com, oikotien myytävät asunnot ja mitä muuta... en muista.
  4. ChiChi

    G: Kutka on menossa kattomaan sinkkuelämää leffan? ?

    :ashamed: mä otin lauantaina. Kyllä oli kultani nolon näköinen siellä teatterissa, kun naisia vaan lappasi paikalle. Sitten kun paikalle tuli toinenkin pari, se mies ja mun kulta katsoivat toisiaan hyvin myötätuntoisina ja ymmärtäväsinä... :laugh: Pyysin kyllä anteeksi erehdystäni ja lupasin...
  5. ChiChi

    Erikoisimmat syyt miksi olet antanut pakit?

    :laugh: merkkaan
  6. ChiChi

    Miksei miehet ikinä saa tällaisia tuomioita? Nainen sai 6 v raiskauksesta ym.

    Seksuaalisesta hyväksikäytöstä vuosi ehdollista ja: "Tuomittu velvoitettiin korvaamaan kummallekin uhrille 5 000 euroa henkisestä kärsimyksestä ja tilapäisestä haitasta. " http://www.iltalehti.fi/uutiset/200806047747793_uu.shtml
  7. ChiChi

    Loukkaantuisitko jos hääkutsussa kehotetaan jättämään lapset hoitajalle?

    Peesi vieraalle. En ymmärrä miksei voida kunnioittaa hääparin toivetta :/
  8. ChiChi

    Kuinka pitkä olet?

    164 ja puol, tärkeä puolikas, voi tarvittaessa pyöristää ylöspäin :D
  9. ChiChi

    Mitä aiotte laittaa huomenna päälle? (hellepäivä)

    En tiedä! Mikään ei sovi, ahdistaa tai sitten lököttää |O |O |O
  10. ChiChi

    Taas näitä hulluja pappoja (sis.linkin)

    http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Mies+heitti+%C3%A4mp%C3%A4rillisen+vett%C3%A4+mopotytt%C3%B6jen+niskaan/1135236810897 Ei ehkä tuo uutinen niin ihmeellinen ollut, mutta nuo kommentit! Suurimman osan mielestä pappa toimi oikein :o En ymmärrä ihmisiä en.
  11. ChiChi

    Tämän asunnon jos remontoisi????

    Hmm, en edes huomannut tuota. Miksi ei saisi? tai sitten joku liukuovisysteemi, onnistuiskohan sellainen? Mä en siitä lattiasta niin välitä, mutta kaapit tosiaan maalaisin. Onkohan mulla päässä vikaa kun mitä enemmän kattelen noita olohuoneen tapetteja, sen hauskemmat (vanhanaikaiset kyllä) ne on?
  12. ChiChi

    Ovatko synttärisi jonain erityisenä kalenteripäivänä? :)

    Mun isällä on kanssa. Sitten se sanoo joka vuosi saman jutun: "tänään liputetaan mulle, se vitun ruotsalainen runojenrustaaja tulee vaan mun siivellä"...
  13. ChiChi

    Tosi "kiva" kaveri

    Tiedän tän ihmistyypin. Yks kaveri on kadonnut kokonaan löydettyään rakkaan itselleen. Ei siinä, onhan sitä huumaa alussa mutta tästä on jo vuosi, ylikin. Ja nyt mun parhaasta ystävästä on tulossa samanlainen, mutta toisaalta mua epäilyttää että on jotain mitä se ei kerro ja on sen takia vähän...
  14. ChiChi

    Kuinka monella on sellainen mielikuva (sukupuolitaudeista)

    http://www.aasiakas.net/index.php/2007/sukupuolitauti-laivan-lakanoista/ :D
  15. ChiChi

    Tämän asunnon jos remontoisi????

    Juu täytyy munkin kysellä ja kysellä ja vielä kerran kysellä kun en mistään mitään tiedä... paitsi sen mikä näyttää hyvältä seinillä B) :D
  16. ChiChi

    Perinteinen "kuinka monta nikkiä muistat" G

    :D sorry,....
  17. ChiChi

    Tämän asunnon jos remontoisi????

    Ohoh!! Tosi hienot!! :flower: Oliko teillä kokemusta remontoinnista miten paljon?
  18. ChiChi

    Sedun uusi baari-idea, ei strippausta!? *vihellyshymiö*

    Siistii B) Vähän väriä yökerhotarjontaan.
  19. ChiChi

    Tämän asunnon jos remontoisi????

    Ei tarvitse moneen vuoteen. Astianpesukone puuttuu, mutta ilman sitä oon tullut aina toimeen joten sen puute ei ota pattiin :D Juu tuo putkiremontti vähän hirvittää, arviolta siihen voi mennä sen 30 000 - 40 000e :/ Mutta tuossa on lähtöhintakin sen verran pieni, että sen jo melkein uskaltaa...
  20. ChiChi

    Tämän asunnon jos remontoisi????

    Oi, kiitos joo laita! :flower: :D

Yhteistyössä