Tosi "kiva" kaveri

  • Viestiketjun aloittaja Hmph
  • Ensimmäinen viesti
Hmph
Mun pitää aina jaksaa kuunnella sen valituksia ja ikuista on/off suhdetta sen idioottimaiseen mieheen, niin ja kannustaa ja lohduttaa. Ja sen yhden kerran kun erehdyn kertomaan sille omista murheistani ja kysymään mielipidettä, se katoaa samantien mesessä tekosyyllä "pitää mennä" ja thats it.

Siis tosi tosi kiva. Meillä on loistava kaverisuhde.
 
Tiedän erään, jolla on KAIKKI oltava aina HUONOMMIN, kuin muilla...
Jos itse kerrot jostain vaivastasi, niin taatusti tällä eräällä on ollut edes himpun verran huonommin sama asia! :eek: :eek:

Ja tämä eräs siis valittaa usein... Harvemmin muut kaverit mitään valittaa hänelle ja siltikin hänen täytyy voida huonommin... :x
 
Mulla oli samanmoinen ex-kaveri. Aina jaksoin kuunnella sen juttuja ja mieshuolia, ja kun mulla oli KERRAN paha ongelma, ei neitiä jaksanut kiinnostaa :kieh: Lopetin yksipuolisen kaverisuhteen sitten siihen, vaikka muuten oli hyvät välit ja oli kivaa yhdessä. Enpä ole kaivannut, on niitä parempiakin kavereita :flower:
 
Tiedän tän ihmistyypin. Yks kaveri on kadonnut kokonaan löydettyään rakkaan itselleen. Ei siinä, onhan sitä huumaa alussa mutta tästä on jo vuosi, ylikin. Ja nyt mun parhaasta ystävästä on tulossa samanlainen, mutta toisaalta mua epäilyttää että on jotain mitä se ei kerro ja on sen takia vähän kylmä. Tai jotain :/
 
Mulla oli kerran vähä samanlainen "kaveri". Kun nähtiin, puhui aina omasta navastaan. Jos yritin kertoilla omia kuulumisia johonkin väliin, oli hetken hiljaa ja alkoi taas puhua itestään.
Jätin sit loppuviimeks vastaamatta viesteihin, kun en jaksanu tuommosta "kaveruutta". :ashamed:
 
Mullakin yks kaveri... 4kk aikana ottanu yhtetyttä n. 4 kertaa.. puhelu alkaa .. "moi.. mitä teille kuuluu..ihana kuulla teistä.. ai niin piti kysyää olisko lainata rahaa.. "

viimeks sunnuntaina pyys 2e lainaks.. jotta sais maitoa.. sanoin etten oikeen tiiä.. ni totes vaan et onhan sulla nyt sen verran lainata..
no unohdin sen laittaa eikä oo kuulunu sen jälkeen enää..
 
mollissa
Mulla on kanssa tollanen kaveri. Häneltä puuttuu täydellisesti empatia toista kohtaan. Olinkin tosi ok asian suhteen lopulta, en juuri pitänyt yhteyttä ja jos tavattiin niin en ottanut enää itseeni: hän oli samantekevä. Erehdyin kuitenkin vähän aikaa sitten kertomaan hänelle suuresta surustani lapsettomuudesta. Se kohtelu mitä silloin sain (oli kateellinen, koska mulla on mies, sanoi ettei tätä kanssani itke) avasi vanhat padot ja huusin hänelle täyttä kurkkua. Ihan turhaan, tiedän millainen hän on: ihan samantekevä.
 
mä oon syyllistyny tuohon samaan,sillon kun isä kuoli ja miehen kanssa tehtiin eroa kuukausia :ashamed:
mutta kaiken oon ottanu takasin,ainakin yrittäny.
(toivottavasti et siis puhu minusta :'( )
mulla on yks semmonen oikee luottoystävä jolle puhuin kaikesta,ja nyt kun hänen toinen vanhempansa kuoli yllättäen olen ollut puhumatta omista ongelmistani.

onko tuo sun kaveri aina tommonen?vai onko hällä vaan tällähetkellä vaieka tilanne elämässään?mietin vaan että olisko ohimenevää..
mutta jos on aina tommonen niin seuraavalla kerralla kun soittaa niin jättäisin vastaamatta.
 
mun täytyy peesata jybistä, oon itekin joskus huomannut syyllistyneeni samaan, lähinnä erään kaverin kohalla joka valittaa mun mielestä ihan turhista (esim. että ei oo rahaa ostaa sitä ihanaa mekkoo minkä haluis) ja sillon tulee sanottua jotain omasta tilanteesta.
Koitan kyllä kovasti parantaa tapojani enkä suinkaan aina ole semmonen :ashamed:
mutta tosiaan jos AINA tommosta niin ehkäpä ette nii hyviä kavereita ookaan...
 
vieras
kuulostaa ihan mun kaverilta. Paitsi että oon useamminkin yrittänyt avautua ja se kertoo aina jollain tapaa ettei kiinnosta kuunnella. Mutta itsehän kuuntelin usean vuoden aivan turhaa vuodatusta sen poikaystävästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
mun täytyy peesata jybistä, oon itekin joskus huomannut syyllistyneeni samaan, lähinnä erään kaverin kohalla joka valittaa mun mielestä ihan turhista (esim. että ei oo rahaa ostaa sitä ihanaa mekkoo minkä haluis) ja sillon tulee sanottua jotain omasta tilanteesta.
Koitan kyllä kovasti parantaa tapojani enkä suinkaan aina ole semmonen :ashamed:
mutta tosiaan jos AINA tommosta niin ehkäpä ette nii hyviä kavereita ookaan...
No mut kyllähän se ketuttaa, ku itte venyttää penniä, että saa alle euron maksavalle ranskanleivälle edes lauantaimakkaraa kaveriks. Samalla toinen valittaa, ku viimevikolla löyty kivat kengät ja tällä viikolla toiset ja nyt niitä toisia ei oo varaa ostaa - elämä pilalla! Tai ku korkeekouluopiskelija kaveri valittaa pienistä tuloistaan; asunnon maksaa kela, täys opintotuki (yli 500e) ja vanhemmat maksaa kaikki ruoka, matkustus ja muut normi elämiskulut, ja antaa yleensä vähän ylimäärästäki. Eli käteen jää TÖRSÄYSRAHAA yli 500 e kuussa JA KEHTAA VALITTAA?! :headwall: Ja ivaa vielä, et miten mä työssäkäyvä muka voisin olla vähemmissä varoissa ku hän itse (mulla palkka 600e ja siitä menee laskut + ruoka, mies maksaa asumisen ja auton). En oo jaksanu hälle aukoa, mut kyllä tulee hiljaa mielessään välillä kiroiltua... :kieh:
 

Yhteistyössä