Ovatko synttärisi jonain erityisenä kalenteripäivänä? :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
no onhan minusta tehty elokuvakin "syntynyt 4. heinäkuuta" :D eli USA:n kansallispäivänä.. no joo,ei siis varsinaisesti ole minään juhlapäivänä kun täällä Suomessa ollaan
 
Juu, kyllähän miun kunniaks aina heinäkuussa liputetaan, tosin siinä sivussa taitaa joku eino leino vietellä omaa juhlapäiväänsä (tai tuskin enää itse viettelee). B)

Ja on muuten ainoa tommosen jonkun kirjailijan tai vastaavan päivä minkä muistan, jostain kumman syystä. :LOL:
 
vieras
Ei ollut aiemmin, mutta sattumalta kolmannen lapsen nimipäivä on samana päivänä kuin mulla synttärit. Huomasin sen vasta kun nimi oli jo päätetty. :) Eli nyt se on erityisenä päivänä.
 
Fleur de la Cour
Silloin on liputettu kun tyttäreni syntyi. Hän on syntynyt talvisodan päättymisen 60-vuotispäivänä. Myöhemmin päivä ei ole ollut mikään juhlapäivä, seuraavaksi kai aina sitten kun tyttökin täyttää pyöreitä, saa joka kerta sitten liputuksen..
 
ail
Miun pojat on syntyny 6.11 eli ruotsalaisuuden päivänä mut eihän mua sellasia suomessa liputeta vaa iha miun pojille ne liput liehuu :whistle: Miun tyttö synty sinä päivänä kun suomen ensimmäinen naispresidentti astu virkaansa
 

Yhteistyössä