Hakutulokset

  1. Ä

    APUA TÄYSIIN RINTOIHIN???

    Heippa. Mulla nyt sellainen ongelma että rinnat on täpötäynnä maitoa eikä vauva jaksa syödä lähellekkään niin paljoa kun maitoa tulisi. Olo on tosi tukala, sänky on aamuisin aivan märkä ja imettäminen hankalaa kun rinnat niin pinkeet. Mikä avuksi? Onko kellään mitän hyviä vinkkejä...
  2. Ä

    Vauvan liikkeet rv35+ (vähäiset)

    Heippa. Liikelaskennasta vähän kokemuksia/tietämystä kaipaisin... Neuvolasta lähete laitettu synnärille ja aikaa odotellaan, kun sf-mitta hidastunut ja lapsivedenmääräkin ollut epäselvä. Nyt laskeskelen ja tunnustelen liikkeitä päivittäin, oman mielenrauhan säilyttämiseksi. Kuinka...
  3. Ä

    LEIKKIPUISTOJEN KESÄRUOKAILU

    Heippa! Kyselisin että onko kellään tietoa missä kaikissa kaupugissa/kunnissa järjestetään avoinna olevissa leikkipuistoissa maksuton kesäruokailu? Itse olen Helsingissä joskus käynyt, mutta muista kunnista ei ole tietoakaan. Kertokaahan vinkkejä ;)
  4. Ä

    Synnytyksistänne...

    Heippa. Täällä yksi synnyttäjä ihmettelee eroavuuksia raskauksiensa välillä. Onko synnytyksenne olleet erilaisia ekan ja tokan kanssa? Siis lähinnä; -Millä rv:llä syntyi? -Kauanko kesti 1 / 2? -Millaisilla oireilla alkoi synnytys? -Oliko ennakoivia suppareita (kivuttomia, vatsan...
  5. Ä

    KOHDUNULKOISEN RASKAUDEN KOKENEET...

    Auttakaa naista mäessä... Kohosiko teillä hcg-arvothitaammin kuin normaliraskaudessa yleensä? Millaisia oireita oli ja koska/miten se huomattiin? Mulla nyt kp 36/30-34 ja testi näyttää edelleen negatiivista, vatsa on kipee ollu jo muutamia päiviä ja rinnatkin on pingottunu... Kiitos...
  6. Ä

    Huolitaanko...

    Tänne minua, joka ei ole missään hoidoissa, mutta odotan aikaa tutkimuksin? Vauva on saanut tulla jo pari vuotta, mutta "oikeat" yritykset kestäneet 14kk päivien laskuineen kaikkineen.. Mihinkähän pinoon sopisin?
  7. Ä

    Negasta plussaksi??

    Voiko nega muuttua vielä plussaksi kun testikin oli se aconin herkin? Testi oli muuttunut yön aikana roskishaamuksi (tiedän, ei saa katsoa testiajan jälkeen, mutten voinut vastustaa kiusausta) ja testattu kp 33/30-40.. Kokemuksia?
  8. Ä

    Voisiko vielä...

    olla toivoa negan muuttumisesta plussaksi? Eilen testattu (pe) acon 10:llä nega (joka oli la aamuna muuttunut roskishaamuksi) kp 33/30-40.. onko kellään kokemusta?
  9. Ä

    Auttaisitteko?

    Kyselin tuolta "vauvakuume" puolelta jo samaa, mutta jos täällä olisi enemmän tietoa.... Eli siis... Voiko Acon early detection:n varjohaamuun luottaa? Testi tehtiin päiväpissasta (ollut rakossa tunnin, pari) kp 30/31-40. Varjoviiva näkyi viiden minuutin sisään, mutta oli niin haalea, ettei...
  10. Ä

    Kertokaa kanssasisaret....

    Voiko Acon early detection:n varjohaamuun luottaa? Testi tehtiin päiväpissasta (ollut rakossa tunnin, pari) kp 30/31-40. Varjoviiva näkyi viiden minuutin sisään, mutta oli niin haalea, ettei sitä näkynyt kuin erittäin kirkkaassa valossa.. Kokemuksia? *kiitos*
  11. Ä

    ~Viikot 31 - 32~

    Täti tuli eilen, ja nyt uutta yritystä päin. Kierto näköjään vähän piteni, mutta toivon mukan se oli vaan tilapäistä. Kiertojen pituudesta johtuen laiton samaan nippuun kaksi viikkoa, jos vaikka saisi tuplapitkän plussa listan =) Mukaan vaan jos jollain yhtä pitkä aika "h-hetkeen"...
  12. Ä

    Kunka myöhään plussa voi tulla?

    Mulla tänään kp 40/34. Ei oireita, ei menkkoja. Eilen aamulla testi (kaupan) negaa. Kuinka myöhään plussa teillä vasta näkynyt? Kiitos.
  13. Ä

    Roskishaamuista

    Heippa! Eilen testasin Aconin herkällä kasettimallilla ja sain puhtaan negan. Tänään kuitenkin (hulluuksissani) kurkistin sitä, ja siinä oli ihan selvä haamu/viivanpaikka. Onko kellään kokemuksia tästä testistä ja näistä roskishaamuista? Onko kellään vahvistunut päivien myötä? Tällä...
  14. Ä

    Raskautumisesta

    Heips! Kyselisin kokemuksianne kun raskauduitte. Missä vaiheessa plussauskiertoa ovuloitte? Kuinka pitkä kierto oli? Ja sitten vielä jos joku tietäisi kuinka ohuilla limakalvoilla on mahdollisuus raskautua/kinnittyä. Kiitos tuhannesti.
  15. Ä

    Limakalvojen paksuudesta?

    Eli siis kuinka paksut limikset täytyy olla että raskaus voi alkaa/alkio kiinnittyä? Ovulaatio alkukierrosta (9/34), voiko näin aikaisin edes kiinnittyä? Lääkäriin en ole uskaltautunut, pelkään tuomiota. Luomuna haluaisin raskautua.
  16. Ä

    Haamuista ja haamujen haamuista..

    Eli siis millaisilla haamuilla/roskishaamuilla olette loppujen lopuksi plussanneet? Ihan vaan haaleilla viivoilla vai kunnon roskishaamulla joka ilmestyy tikkuun vasta esim. tunti testauksen jälkeen? Itellä ei mitään, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen kun niistä on niin paljon puhetta...
  17. Ä

    [b]Lämmöistä[/b]

    Mikä teillä on normaali lämpö? Mulla aamulla yleensä kauhea hiki ja lämmöt näyttää hurjia lukuja, tai sitten toinen ääripää, eli palelen ja lämmöt jossain 35:n hujakoilla. Oon nyt monena iltana (tai siis joskus 17 aikaan) mitannut lämmöt sekä kainalosta ja suusta, ja aina näyttää jotain 37.6...
  18. Ä

    ~ Viikko 21 ~

    Tänään tuli täti, joten siirryn odottelemaan viikkoa 21. Kierto niin hiton pitkä, että tuntuu ikuisuudelta. Toivottavasti saadaan tänne muitakin piinailijoita. Vauva uutisia toivoen! Äityli -84 ... kp 1/34... yk 9... 2. toiveena
  19. Ä

    Nuvaring- ehkäsyrenkaasta

    Huomenta! Rupesin vaan kyselemään, että onko keltään jäänyt kuukaitiset tulematta kun on käyttänyt tuota nuvaring rengasta?? Ite aloitin ekaksi ehkäisyn raskauden jälkeen tolla renkaalla mutta sitten kokeilin pillereirä ja ne eivät sopineet mulle niin vaihdoin takaisin renkaaseen. Nytten sitten...
  20. Ä

    Rullaluistelu

    Vinkkiä, josta itse olen todella nauttinut liikkumalla. Olen opetellut ja alkanut harrastaa rullaluistelua. Lapset ovat melkein 2kk ja 1v7kk ja välillä päivät todella rankkoja ja väsyttäviä. Mutta rullaluistelu antaa voimaa, jos pääsee käymään luistelemassa. Koko pää tuulettuu ja ajatukset ei...

Yhteistyössä