Raskautumisesta

Heips!

Kyselisin kokemuksianne kun raskauduitte. Missä vaiheessa plussauskiertoa ovuloitte? Kuinka pitkä kierto oli?

Ja sitten vielä jos joku tietäisi kuinka ohuilla limakalvoilla on mahdollisuus raskautua/kinnittyä.

Kiitos tuhannesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äityli -84:
Heips!

Kyselisin kokemuksianne kun raskauduitte. Missä vaiheessa plussauskiertoa ovuloitte? Kuinka pitkä kierto oli?

Ja sitten vielä jos joku tietäisi kuinka ohuilla limakalvoilla on mahdollisuus raskautua/kinnittyä.

Kiitos tuhannesti.
Ovulaatio kp15
Kierto 27-28

Ohet limakalvot: Greippimehu auttaa :D kuten myös appelsiinimehu. Tai näin ainakin uskotaan :whistle:
Kierukkahan ohentaa muistaakseni limakalvoja, joten itse vetelin plussakierrossa litratolkulla mehua. Yrityksestä plussaan toisella kierrolla.
 
Keiju07
Menee hiukan aiheen vierestä, mutta kun kaikki tuota greippimehua niin hehkuttavat... mielestäni siihen pitää suhtautua hiukan varauksella, ks. esim. tämä lapsettomuuspuolen keskustelu: http://keskustelu.kaksplus.fi/t792938
 
On ehkä vähän turha vastaus tämä minun, mutta.. Ovulaation ajankohdasta minulla ei ole mitään tietoa vaikka olen kolmatta kertaa raskaana sillä minulla on todella epäsäännöllinen kierto. Esikoisen kohdalla se kierto jossa plussa tuli, oli ultratun lasketun ajan perusteella noin 49 päivää, eli ovulaatio on ollut ehkä noin kp 35. Toisella kertaa kierto 29 pv eli ovulaatio noin kp 15. Tällä kolmannella kertaa ultran perusteella laskettua aikaa muutettiin taas reilusti eli plussakiertoni on ollut noin 42 päivää ja ovulaatio siis ehkä kp 28. Kirjoitin tämän vastaukseni siis ihan vain siksi että halusin kertoa että hyvinkin epäsäännöllisellä kierrolla ja ovulaatiota ikinä bongaamatta voi tulla raskaaksi useammankin kerran.
 

Yhteistyössä