Negasta plussaksi??

Voiko nega muuttua vielä plussaksi kun testikin oli se aconin herkin?
Testi oli muuttunut yön aikana roskishaamuksi (tiedän, ei saa katsoa testiajan jälkeen, mutten voinut vastustaa kiusausta)
ja testattu kp 33/30-40..

Kokemuksia?
 
Mulla muuttui kaksi testiä negasta "haamuplussaksi".Aamulla tehty nega, joka noin 8 tunnin päästä olikin haamujen haamu,molemmissa testeissä. Nämä testit olivat siis molemmat Aconin herkin.Mulla kuitenkin jo kp 38 menossa (norm.32-35), joten en usko että kyse raskaudesta, koska muutenhan tuo testi oisi luullut näyttävän plussaa heti testiajan sisällä.

Uskon että ovat vain niitä roskishaamuja eli tarpeeksi kauan vanhentunut testi näyttää ainoastaan mihin se plussa olisi tullut, jos olisi tullut siihen siis testiajan sisällä.
Näin siis ainakin mulla uskon käyneen, mutta toivotaan että sulla kyse olisikin pikkukaverista, joka yrittää vielä hieman pitää äiskää jännityksessä! ;)

Plussaonnea sinulle :flower:
 
mä olen kans tuosta aconista kuullut että siitä tulee aika helposti niitä "viivanpaikkoja". en luottaisi. kokeile jollain muulla testillä? mulla tuo prisman testin roskishaamu muuttui ihan oikeaksi haamuksi seuraavana päivänä. huomenna sit testailen vielä ja yritän saada ihan oikein viivan :D
 
Mä sain viikko sitten pe Aconin kasetilla roskishaamun, ti oikean haamun ja nyt viime pe plussan. Vähän kyllä ihmetyttää tuo, että sen pitäisi olla tosi herkkä ja tuo selvempi plussa tuli vasta kp 38... että heti epäilyttää onko kaikki kunnossa... :/ Mutta tästä lähin kyllä haen jotain muita testejä, kun mulla ainakin nuo Aconit kuivuessaan tiivistyy ne viivat toiseen reunaan, vaikka märkänä olisikin leveämpi viiva... Mutta nyt kyllä haluan ihan veritestin sauraavaksi, en jaksa leikkiä noitten tikkujen kanssa!
 

Yhteistyössä