Nuvaring- ehkäsyrenkaasta

Huomenta!
Rupesin vaan kyselemään, että onko keltään jäänyt kuukaitiset tulematta kun on käyttänyt tuota nuvaring rengasta?? Ite aloitin ekaksi ehkäisyn raskauden jälkeen tolla renkaalla mutta sitten kokeilin pillereirä ja ne eivät sopineet mulle niin vaihdoin takaisin renkaaseen. Nytten sitten kuukautiset on jäänyt pois, onkos muilla ollut näin? että onko normaalia?
 
Lääkärini mukaan ei ole tutkittua tietoa mutta esim. itselläni ennen todella runsaat menkat väheni ainakin huomattavasti joten ei kai se ole mahdotonta että jäävä t kokonaankin pois... Muistaakseni siellä ohjevihkosessa oli jotain että jos useammat jää pois niin sitten pitäisi ottaa yhteyttä lääkäriin? *muistelee, vaan ei jaksa kaivaa vihkoa esiin*
 
nousukausi
Just meinasin aloittaa saman aiheen. Mulla kans pitäis menkat jo alkaa. Tai en tiedä menikö ne jo, oli vain verinen viiru valkovuodon seassa. Se ois hoikein sopivaa, jos menkat kestäis vain 1 tunnin, mutta tulis kuitenkin ettei tarvi jännittää.
 
Joo..mullakin tuli viimeksi just samana päivänä jotain veren sekaista kun renkas piti paikoilleen aseettaa ( 7:n päivän tauko ) nytten sitten veskissä käydessä tuli vähän jotain, mutta siinäpäs ne taisikin sitten olla. Ihan normaalisti oon kyllä tota rengasta käyttänyt että ei siinä pitäis mitään olla.. Pitää nytten kahtoa vielä pari päivää, jos ei ala näkyä niin pitää testi kait tehdä :\|
 
Huomenia!
Ai miten helpottunut olo. Tein juuri raskaustestin ja tulos oli negatiivinen, elikkä ei ollutkaan sittten mitään toi että jäivät menkat yhen kerran välistä ja kyllähän noi menkat näkyivät alkavan melkein heti testin jälkeen :D
 
Mulla jäi kanssa menkat tulematta...
Tein kyllä testin, se oli negatiivinen. Onneksi :/
10 päivä pitää taas ottaa rengas pois... toivottavasti nyt sitten seuraavalla tauolla tulee edes jotain.

Niin se oli että jos kahdet menkat jää tulematta niin pitää ottaa lääkäriin yhteyttä, kun voi olla raskaana.
 

Yhteistyössä