Kunka myöhään plussa voi tulla?

Itellä näkyi suht nopsaan, mutta ystävällä ei kumpikaan muksuista suostunut plussaksi kaupan testissä muuttumaan ollenkaan :) Ja nämä kaupan testin negat on nyt sit 5- ja 1-vuotiaat terhakat tenavat.
 
Esikoisesta ja tästä, jota nyt odotan rv 33+3, plussasin noin kp 50. Välissä yksi keskenmennyt raskaus jossa plussan sain kp 29. Minulla siis kuukautiskierto vaihtelee 28-56 päivää, joten raskaustestejä ehti kulua yksi jos toinenkin ennen kuin on plussia näkynyt..
 
mulla tältä pikkuneloselta jota odottelen syntyväksi joulukuulla oli negaa ekatesti joskus viikko siitä kun menkat piti alkaa ja sitte reilun viikon päästä tein uuden testin se oli plussaa... ;)

Kolmatta odottaessa mulla oli sillon kun ekat ja tokat menkat olis pitäny lskujen mukaan olla niin sellasta tuhruvuotoa ja välillä ihan niin että olis voinu luulla että ihan menkat on :LOL:

tulipas aika sekava selostus mutta yrittäkää ymmärtää
 
onkohan näin että vaikka testit näyttää negaa (32/28) ni verikokeessa näkyis? ja kuinkakohan ajoissa ne ees ottaa verikokeisiin... nauravat varmaan pihalle... ei vaan millään jaksais ootella kuukautisia tai sitä plussaa..
 

Yhteistyössä