Hakutulokset

  1. A

    Laulu nimiäisiin?? Ei virsiä!

    kerrohan ninniliina jos löydät jostain sen oikean version, tuo oli aika huono tuo youtuben versio. :(
  2. A

    Laulu nimiäisiin?? Ei virsiä!

    ei löytynyt vielä... pari vaihtoehtoa on kyllä. Mistähän lötyis sanat leijonakuningas-leffassa olevaan elämän tie biisiin? oon yrittäny ettiä, huonoin tuloksin. Johanna Kurkelan laulu "sun särkyä anna mä en" on kans aivan ihana.
  3. A

    Laulu nimiäisiin?? Ei virsiä!

    Voi miten paljon tullut ehdotuksia, kiitos. Tuo suojelusenkeli on kyl kaunis laulu, mut vähän turhan herkkä, kun on tuo itku vielä aika herkässä. :) Mistähän kuulisin noita muita? Mörkö mainio kuullostaa hauskalta. :)
  4. A

    Laulu nimiäisiin?? Ei virsiä!

    Pidetään tyttärelle nimiäiset ja miehen sisko on lupautunut laulamaan jotain. Nyt tarviisin apua lauluvalinnassa. Oliskohan jollain (esim) iskelmälaulajalla jotain kaunista laulua joka liittyisi lapsiin jollain tavalla? Harvoin tulee itse kuunneltua iskelmiä niin en tiedä :ashamed: . Käy...
  5. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    Moi kaikille. Tulin siirtymään odottavien listalta saaneidenen listalle :) Eli tasan viikko sitten keskiviikkona meille syntyi suunnitellulla sektiolla klo 9.42 "pieni" tyttövauva! <3<3 4,2kg ja 52 cm. Ja poikaahan meillekin odotettiin rakenneultran perusteella mut toisin kävi :D ihana prinsessa...
  6. A

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Moi vaan taas... Hiljaisuudelle onnittelut alkuun :flower: :flower: Mä kävin taas pari yötä (to-la) oleen sairaalassa, yrittämässä käynnistystä, mut ei se meidän kaveri vaan tahdo ulos! :) Eipä ole mulla ainakaan ollut niistä hemmetin cytotek:eistä mitään apua! Niinpä lääkäri teki lauantai...
  7. A

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Ja kyllä siihen kokoon olisi pitänyt puuttua jo aikaa sitten mut neuvolan mielestä iso koko "ihan normaalia".mut katotaan miten mun sit käy. Niin ja roonalle paljon onnea tosissaan pienestä pojasta. <3 :)
  8. A

    **Syyskuun Sydäntenmurskaajat** ELOKUUSSA 2009

    Nopeasti tulin kertoo että Synnärillä ollaan.eilen klo12 käynnistettiin tableteilla,mitään ei kuitenkaan tapahtunut.tänään sain tupla-annoksen niitä ja sen jälkeen on supistellut mut ei mitn isoja.paikat edelleen visusti kiinni.että huomiseen menee ainaki
  9. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    Kävinpä taas tuolla kerhon puolella pyörähtää ja huomasin et siellä on kyl TOSI hiljasta! :o Lisäsin sinne pari kuvaa kun kävin viime viikon perjantaina kuvauttamassa itseäni ja mahaani ihan ammattilaisella. Se oli kyl kivaa, suosittelen muillekin jos ette oo käyny. Kuvista tuli tosi hienoja...
  10. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    Moi! Huomasin et olitte miettiny mistä noita harsoja saa, niin tulin nopeasti kertoo et Ikeasta saa ainakin halvalla niitä. http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00129908 Onko muilla muuten ollut hajamielisyyttä tuossa raskauden aikana? Mä nimittäin unohdin täysin eilisen neuvola...
  11. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    Kyllä kelpaa! Laita vaikka yv:nä hintapyyntöö ja vaikka määrä monta niitä on. Pakko vielä näin pikaisesti kertoo kun noista "tunteettomista miehistä" ollaan puhuttu, niin kyllä tuo meijän isäntä tunteensa vihdoin tänä aamuna näytti. Sängyssä kun laiskuuttamme pötköteltiin, niin se alkoi...
  12. A

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat*** Heinäkuussa

    Siis mä NIIN tiedän miltä susta tuntuu ja mistä puhut. Meillä on hyvin samanlaista ja oonkin miettiny et oonko ainoa. Sain kyllä tarvikkeet hommata ihan rauhassa, mutta teinkin sen ihan sillon alkuraskaudesta ku itellä oli enemmän virtaa, enkä häntä paljon niillä asioilla "vaivannu". Kavereille...
  13. A

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.3

    Moikka kaikille. Mun oli ihan pakko tulla tänne hehkuttamaan, kun käytiin rakenneultrassa. Käytiin täälläkin monien suosittelemalla Pertti Kairalla Ultramed:illä. Siis se lääkäri oli loistava!! :D Selitti tosi tarkkaan koko ajan kaiken mitä näkyi ja mitä mittaili. Ja koko ajan väliin heitti...
  14. A

    Yliluonnolliset kokemukset

    Onpas mukava lukea näillä sivuilla tämmöisiä juttuja, oon ajatellut et jos täällä puhuis tälläsistä asioista niin pidettäis hulluna =) Mistä tietää mikä on mielikuvitusta ja normaalia ja mikä "yliluonnollista"? Haluaisin nähdä edesmenneen siskoni tai saada edes jonkinlaisen "viestin/merkin"...
  15. A

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Hei kertokaas viisaammat paljon se mammauinti maksaa? Jos sinne pikkuhiljaa pääsis itsekkin raahautumaan... :)
  16. A

    Paljonko kannattaa laittaa huutonettiin vauvanvaatteille

    Minulle ainakin kelpaa pikkuvikaiset vaatteet, varsinkin jos kyseessä on vain joku silmäpaon ommel. Ja jos tahratkaan ei ole pahoja ja hinnoista pääsee sopuun niin mikä jottei. Minä voin ainakin niitä sinun vaatteita ostaa, kuvia olisi kyllä tietenkin kiva nähdä. Meille vauva vasta tulossa ja...

Yhteistyössä