Paljonko kannattaa laittaa huutonettiin vauvanvaatteille

  • Viestiketjun aloittaja Aloittelija
  • Ensimmäinen viesti
Aloittelija
lähtöhinnaksi, korotukseksi ja hintavaraukseksi? Tarkoitus olisi päästä eroon yhdellä käytetyistä perus-vaatteista (bodyt, unihaalarit, liivihameet), koot 80 cm asti.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mee kaupaksi. minäkin eka kerran suurella vaivalla otin kuvia ja lähtöhinta olematon alk, 1,50
vaatteet hyväkuntoisia ja nättejä, mutta kukaan ei ole huutanut.
ei 1,50 ole olematon hinta käytetyistä vaatteista, kas kun ei mennyt kaupaksi.
 
ostaja
Paketeissa voi saada noin 0,50-1 euroa kappaleelta, jos on oikein ihania vähän enemmän. yleensä sopivia paketteja on noin 20-30 vaatetta. Pienemmät ei oikein mene koska posti usein enemmän ja isommat on jo kerralla aika paljon. Yksittäin noista ei oikein saa tuotakaan, koska ehkä se on vaikeampaa huutaa yksittäin. Itse oon huutanut juuri paketteja ja sitten yksittäin, mutta enemmän kuitenkin samalta myyjältä.

Oon siis maksanut kaikista vaatteista tähän mennessä noin 0,50/kpl, mukaan lukien hyviä leluja, toppapukuja, ja paljon siistejä, osa käyttämättömiäkin vaatteita...
 
jep
Aika paljon ostamiseen vaikuttaa noi postarit. Postarit nostaa yleensä vaatteiden hintaa niin paljon että on paljon halvempaa ostaa lähikirppikseltä. Itse ostan vaatepaketteja joissa on sellaisia vaatteita joita tulee todellakin lapsella pidettyä eli aika harvassa on ne paketit joita viitsii huutaa.
 
Aloittelija
Eli jos vaikka bodyille ja puolipotkareille laittais 50cnt, ja liivihameet ja hienommat housut ja hupparit 1e, unihaalarit kunnosta riippuen 60-80cnt? Ja korotus 20 cnt?

Vissiin pikkuvikaisia vaatteita ei kannata ollenkaan laittaa? Niitä sit ei saa mihinkään menemään, sääli kun muuten olis ihan pehmeitä ja kulumattomiakin mutta on joku pieni himmeä tahra, tai silmäpako ommeltu kiinni :( Ei ne kuulemma kelpaa uffille tai pelastusarmeijallekaan.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei mee kaupaksi. minäkin eka kerran suurella vaivalla otin kuvia ja lähtöhinta olematon alk, 1,50
vaatteet hyväkuntoisia ja nättejä, mutta kukaan ei ole huutanut.
1,50? on kyllä käytetystä vaatteesta paljon ainakin minun mielestäni.


paitsi jos kyseessä on vaatepaketti jonka lähtöhinta on 1,5e
 
Pakettina nuo kannattaa myydä. Yksittäiset ei tahdo mennä kaupaksi, jos ei ole joku trendimerkkivaate. Postimaksut nostaa yksittäisen vaatteen hintaa yli kirpputorihintojen, ja silloin ne kyllä jää käsiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aloittelija:
Eli jos vaikka bodyille ja puolipotkareille laittais 50cnt, ja liivihameet ja hienommat housut ja hupparit 1e, unihaalarit kunnosta riippuen 60-80cnt? Ja korotus 20 cnt?

Vissiin pikkuvikaisia vaatteita ei kannata ollenkaan laittaa? Niitä sit ei saa mihinkään menemään, sääli kun muuten olis ihan pehmeitä ja kulumattomiakin mutta on joku pieni himmeä tahra, tai silmäpako ommeltu kiinni :( Ei ne kuulemma kelpaa uffille tai pelastusarmeijallekaan.
Minulle ainakin kelpaa pikkuvikaiset vaatteet, varsinkin jos kyseessä on vain joku silmäpaon ommel. Ja jos tahratkaan ei ole pahoja ja hinnoista pääsee sopuun niin mikä jottei.
Minä voin ainakin niitä sinun vaatteita ostaa, kuvia olisi kyllä tietenkin kiva nähdä. Meille vauva vasta tulossa ja kun ei tiedetä kumpi, niin liivihameet ehkä jätän ostamatta, ettei sitten jää käyttämättä.
 

Yhteistyössä