Hakutulokset

  1. R

    Kuinka pian hormonikierukan poiston jälkeen raskaaksi?

    Tuli 3 kk:tta kierukan poiston jälkeen raskaaksi, mutta ikävä kyllä päättyi keskenmenoon... Sitten uusi raskaus heti perään ja se menikin hienosti.... Ikävin asia oli vuotohäiriöt, mitä se kierukan poisto teki....Ja ne jatkuu vieläkin, vaikka ei oo koko kierukkaa enää.... :(
  2. R

    Pieniä asioita palstalaisista

    Mä löysin päästäni ensimmäisen harmaan hiuksen vähän aikaa sitten... Vanhuus iskee... B)
  3. R

    Jos saisit toivoa 2 paikka vartalostasi

    alavatsa.... :(
  4. R

    Little people-hahmot... kuka niillä leikkii?

    Esikoinen leikki niillä aivan into piukassa 1-4 veeksi asti.... Sitten ne jäi... mut kuopus 1,5 vee ei oo niistä pätkääkään kiinnostunut! =) ja on kyllä fisherpricea joka lähtöön, autoo, bussia, tallia, viidakkoo... mut ei uppoo, ainakaan vielä... :laugh:
  5. R

    Kuka tykkää Apulannasta?! <3

    täysin samaa mieltä... =) Nimimerkillä jo vuodesta 94 apista fanittaneena... Tuli muutamat kierrätyskeskuksen keikat pompittua niitten musiikin tahdissa ja pääsymaksukin irtos 10 markalla ja teharit esiintyi siellä kanssa... Toista se on nykyisin, kun hyvä ett 20 eurolla sisälle pääsee.... Mut...
  6. R

    Mitä te teette ulkona n. 1,5-vuotiaiden kanssa?

    Keinutaan, neiti leikkii hiekkaleluilla hiekkiksellä ja käydään pyöräilemässä.... :D
  7. R

    Kerro mitä ns. vaihtoehtoista hoitoa olet kokeillut?

    Täällä kanssa vyöhyketerapiaa molemmille lapsilleni, tehosi!!!! Homeopaattisia valmisteita käytän itse jonkin verran... Ja nyt aloin kokeilla sellaista aloe vera-juomaa, ja vatsa ainakin toiminut paljon paremmin sen ansiosta...
  8. R

    Kuinka nopeesti mallasuutteen pitäs auttaa?

    Annoin aikanaan kuopukselleni hänen ollessaan 1,5kuukautta... Ilmaa alkoi kertyä ihan hirveesti, itki ja punnersi kakkaa tosi kauan... jumppasin jalkoja ja autoin ilman tulemisessa, niin sitten tuli kakkakin... tais mennä 4 tuntia, joskus kauemminkin... En käyttänyt sen jälkeen enää... itki...
  9. R

    kuinka paljon nukkuu 1v 4kk

    Tyttö 1v 4 kk ja yöllä nukkuu noin 10-11 tuntia ja päikkärit 1-2 h... usimmiten kuitenkin näin... Iltaunille 20.30, herää 01-05 välillä kerran (joskus useamminkin) aamulla herää 6.30- 7. Päikkäreille menee 12-12.30 ja nukkuu normaalisti sellasen 1h20min, poikkeuksia tietty on....
  10. R

    Lapsi sairaana, sairaslomaa?

    Olen käsittänyt, ett sairaan lapsen tilapäinen hoitovapaa on 3 vrk:tta, niin että sen saa vain toinen vanhempi käyttää. 4 päivää on mahdollista, mutta se yksi päivä on palkaton. kelalta saa hakea tukea, jos lapsi sairaana pidempään, jolloin työnantaja ei ole velvollinen maksamaan sinulle...
  11. R

    onko mieskätilöitä olemassa?

    Mulla kanssa toi Tyksin kyseinen mieskätilö tuli ponnistusvaiheessa huoneeseen, kun kuopusta työstin ulos.... Ei siinä kauheesti ajatellut silloin, ett se on mies... Ihan ok kätilö. Paljon olen kuullut kysesisestä miehestä positiivista naisilta joiden synnytyksessä tämä mies ollut alusta asti.
  12. R

    onko kellään tietoo enterorokon rakkuloista?

    Joo, täälläkin lähti vielä noi nahat kämmenistä ja jalkapohjista.... Seinaruusu: toi kynsien irtoominen on kuulemma uusi oire tällä taudila... mut täähän entero on joku uusi aasiasta rantautunut kuulemma....
  13. R

    onko kellään tietoo enterorokon rakkuloista?

    Enterorokossa rakot ovat pääosin jalkapohjissa ja kämmenpohjissa, myös pepun alueella niitä oli meidän 5-vee tyttösellä. Ja Kurkku oli todella kipeä ja rakkoja oli myös siellä! Mieheni sairasti rokon todella pahana myös ja hänellä niitä rakkoja tuli myös vatsan seudulle ja jalkoihin, mutta...
  14. R

    Joulukuiset -07 marraskuussa

    Anni76: sähän voit tuitsulta pyytää salasanaa.... Se on perustanut kerhon.... se on suljettu kerho, mut sä olit silloin tosi aktiivisesti mukana odotusajalla ja tulit tosi tutuksi, niin kyllä varmasti kaikki vanhat muistaa sut.....Ja kyllä totta on, ett tieto siitä, ett tietää, ett muillakin on...
  15. R

    Joulukuiset -07 marraskuussa

    Moikka Anni...... Muistan sut tosi hyvin joulukuisista.... Ihanaa kuulla teistä. Itse olen tuolla kerhon puolella, mutta taustailen aina täälläkin ja käyn aktiivisesti lueskelemassa kuulumisia ja nyt oli pakko jotain vastata, kun huomasin sut... Meillä meinaa yöt aika paljon samanlaisia ollut...
  16. R

    Kuinka monen lapsi on syntynyt joulukuussa?

    Esikoinen syntynyt 18. 12 ja kuopus 19.12... Tässä valmistaudutaan kuopuksen 1-vee ja esikon 5- vee tuplakemuihin.... :xmas:
  17. R

    10,5kk poika heräilee yhä edelleen läpi yöt, mitä tehdä?

    Hei, ensiksikin, suuren suuri :hug: ja voin uskoa, että olet todella uuvuksissa ja työnteko tuntuu varmaan ajatuksenakin jo kauhealta.... Itselläni on kanssa 10,5KK.n ikäinen tyttö, joka ensimmäiset 2-kuukautta kärsi lievästä koliikista, tähän auttoi vyöhyketerapia. Imetyksen loppuessa 7 kk:n...
  18. R

    Pitkään jatkunut vuoto ja sen syy????

    Onko muilla kokemuksia??????
  19. R

    Pitkään jatkunut vuoto ja sen syy????

    Tsemppiä teille... mua ei vielä ole kauheesti pyörryttänyt, mut huoimaa pikkasen välillä.. ja sitä just itsekin ollaan miehen kanssa pelätty, ett mitä jos kuukahdan kesken päivää kotona... Lapset 5vee ja 11kk.... mies sanoikin, ett täytyy opettaa tuo esikko soittamaan hänelle töihin...
  20. R

    Tänään meni hermo päiväkodin hoitajien toimintaan! Ja muutenkin hoidon aloituksesta

    Hei... Mitä tulee tuohon sairastelukierteeseen, niin valitettava tosiasia on, ett päiväkodissa ensimmäisenä vuonna hankitaan sairastelemaala se vastustuskyky. Itselläni esikoisen ensimmäinen pk-vuosi oli täynnä nuhakuumeita, niiden jälkitautina korvatulehdusta ja räkä vuosi nenästä...

Yhteistyössä