Little people-hahmot... kuka niillä leikkii?

  • Viestiketjun aloittaja gilleri
  • Ensimmäinen viesti
gilleri
Musta ne on aika kammottavia, mutta tietty aloittelevana äitinä ajattelin että laatumerkki kai tietää mistä lapset tykkää ja niin meillekin tuli niitä. Sittemmin tietysti opin, että pikkulasten lelut tehdään miellyttämään aikuisia, koska hehän ne ostavat.

Samalla olen seurannut miedän lasetmme lelujen suosiota, eikä noilla hirvityksilä ole vielä koskaan leikitty edes sen väljän määritelmän mukaan, miten alle 2,5v vanhat nyt yleensäkin leikkivät.

Keillä leikitään ja minkä ikäisiä leikkijät ovat?
 
vieras
Meillä yksi lempileluista. Sai Little People junaradan, bussin ja paloauton 2 v. synttärilahjaksi ja vieläkin leikkii niillä. On ostettu pari muutakin autoa, mihin ne mahtuu. Poika 3,5 siis.
 
Esikoinen leikki niillä aivan into piukassa 1-4 veeksi asti.... Sitten ne jäi... mut kuopus 1,5 vee ei oo niistä pätkääkään kiinnostunut! =) ja on kyllä fisherpricea joka lähtöön, autoo, bussia, tallia, viidakkoo... mut ei uppoo, ainakaan vielä... :LOL:
 
Keillä? -> meillä ainakin leikitään... itse en ole yhtään ostanut, mutta lapset on saaneet lahjaksi niitä, niin sitä myötä ovat meille rantautuneet... kyllä niillä leikkii niinn tytöt kuin pojat, joskus ihan kouluikäisetkin, mutta enimmäkseen noit pienet ne ottaa leikkiinsä. Päiväkodis pienten puolella ne on kuulema suosituimmat lelut mitä heillä on. :wave:
 
Meillä poika nyt 3½v. on saanut noista n.parin vuoden ikäisenä lahjaksi merirosvolaivan, koulubussin ja lentokoneen, eikä ole niistä juurikaan ollut kiinnostunut, silloin tällöin harvakseltaan niillä leikkinyt. Pikkusisko 1v3kk sen sijaan tykkää noista tosi paljon ja leikkii niillä päivittäin, että lapsikohtaista ainakin meillä kiinnostavatko nuo vai eivät. =)
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
4v tyttö on leikkinyt ihan vauvasta alkaen ja edelleen =) löytyy koululuokkaa, neuvolaa ja taloa ja autoa =)
Meillä myös lapset leikkineet ihan alta vuoden.
Pysyy hyvin kädessä ja on tarpeeksi selkeitä hahmoja.
Minä tykkään :)
 

Yhteistyössä