Kerro mitä ns. vaihtoehtoista hoitoa olet kokeillut?

  • Viestiketjun aloittaja näitä minä
  • Ensimmäinen viesti
näitä minä
...ja mitäs tykkäsit? Minulla on sellainen kokemus vyöhyketerapiasta, että se todella auttaa. Esim. synnytykseni käynnistyi sen avulla...

Ja Reiki-energiahoito on tosi tehokasta
 
Hermoratahierontaa aikanaan ja viimeemmäksi kävin jäsenkorjaajalla. Hermoratahieronta oli tehokasta, mutta se hoitaja oli niin varattu että hoitojen väli mulla venyi 4-6 viikkoon ja se on liian pitkä aika. Jäsenkorjaajalle aion mennä uudelleenkin, ja sen pointti on juuri siinä, että siellä käydään harvoin, tarpeen vaatiessa eikä mitenkään säännöllisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
En ole kokeillut kun tuo huuhaahoito ei oikein innosta. Tyhjän saa ilmaiseksikin, ei tarvitse maksaa uskomushoidosta.
Monet turvautuu näihin vaihtoehtohoitoihin juuri siksi kun nykylääkätiede ei anna heille helpotusta vaivoihinsa. En mä nyt tiedä onko ne kaikki sitten niin huuhaata, ei pitäs olla noin mustavalkoinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Monet turvautuu näihin vaihtoehtohoitoihin juuri siksi kun nykylääkätiede ei anna heille helpotusta vaivoihinsa. En mä nyt tiedä onko ne kaikki sitten niin huuhaata, ei pitäs olla noin mustavalkoinen.
Ei siinä mitään pahaa ole jos joku noista avun saa, lumevaikutushan on todistetusti aika tehokas. Ja kallliimpi lumelääke toimii paremmin kuin halpa.
 
Täällä kanssa vyöhyketerapiaa molemmille lapsilleni, tehosi!!!! Homeopaattisia valmisteita käytän itse jonkin verran... Ja nyt aloin kokeilla sellaista aloe vera-juomaa, ja vatsa ainakin toiminut paljon paremmin sen ansiosta...
 
Maija
jos ei ymmärretä miten jokin asia toimii tai tietoa ei juuri ollenkaan ole, niin luonnollinen reaktio tässä tapauksessa on torjunta. Taustalla voi olla myös pelkoa.

Siksi monet ihmiset ovat mustavalkoisia, kuten esim Timppa tässä ketjussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maija:
jos ei ymmärretä miten jokin asia toimii tai tietoa ei juuri ollenkaan ole, niin luonnollinen reaktio tässä tapauksessa on torjunta. Taustalla voi olla myös pelkoa.

Siksi monet ihmiset ovat mustavalkoisia, kuten esim Timppa tässä ketjussa
No ihan miten vaan... :whistle:
 
Haloo!
Jos noi ns vaihtoehtohoidot toimisivat niin niitä käytettäisiin julkisen sairaanhoidon piirissä. Siellä kun päädytään aina parhaaseen hinta-laatu suhteeseen. Mutta kun ei ole näyttöä tehosta. Toki omilla rahoillan voi käydä vaikka manikyyrissä. Hoitoa sekin...
 
Haloo!
Juu kyllä se vyöhyketerapia rentouttaa ihan kuin mikä tahansa huolenpito koskettelu tms mutta ei sitä voi lääketieteelliseen hoitoon verrata. Käyn itsekin hierojalla, kampaajalla, manikyyrissä yms mutta en kuvittele käyväni lääketieteellisessä hoidossa. Eli ei vyöhyketerapialla tms voi hoitaa esim diabetesta insuliinin sijasta.
 

Yhteistyössä