Pitkään jatkunut vuoto ja sen syy????

Hei!!!!

kaipailisin kokemukaia pitkään jatkuneesta selittämättömästä runsaasta vuodosta!

Itselläni alkoi kuukautiset 8 1/2 KK synnytyksen jälkeen ja tämän jälkeen oli tauko, tuli kuukautiset, sen jälkeen viikko väliä ja alkoi tämä nyt 3 viikkoa kestänyt vuoto, joka alkoi ensin tiputteluna, ruskeana/verisenä vuotona, muuttuen nyt runsaaksi vuodoksi jonka mukana tulee isoja verisiä klönttejä. Labraan olen menossa huomenna ja lääkärin sain keskiviikoksi.

haluaisinkin nyt kuulla vastaavanlaisista tapauksista kokemuksia ja mikä on sitten löytynyt syyksi? Pelottaa ihan hirveesti ja vuoto on ollut niin runsasta, ett alkanut vaikuttaa ja omaan oloon....

Kiitos jo etukäteen....
 
Thewaxa: Onko sula löydetty asiaan mitään syytä???? Itselläni esikoisesta laitettiin tuo hormonikierukka vajaat 5 vuotta sitten ja mulle se ei sopinut, tiputteli lähestulkoon sen 3 vuotta säännöllisen epässäännöllisesti. nyt ei olekaan mitään hormonaalista ehkäisyä. Pilleriresepti odottaa tuolla kaapissa, mut en uskalla aloittaa ennenkuin tää vuodon syy selvinnyt.... Mitä lääkärit sanoi noin pitkään jatkuneen vuodon syyksi????
 
Tsemppiä teille... mua ei vielä ole kauheesti pyörryttänyt, mut huoimaa pikkasen välillä.. ja sitä just itsekin ollaan miehen kanssa pelätty, ett mitä jos kuukahdan kesken päivää kotona... Lapset 5vee ja 11kk.... mies sanoikin, ett täytyy opettaa tuo esikko soittamaan hänelle töihin...
 

Yhteistyössä