Hakutulokset

  1. K

    paljon teidän perheessä jää käteen kk:ssa ? (lapsilisät jne huomioiden)

    n. 4000eur. Mutta tuntuu, että mitään ei silti jää säästöön :(
  2. K

    Ultrakuulumisia.

    Minulla oli sama tilanne joulukuussa. Ensin tuli shokki, sitten itku ja sitten olin vaan surullinen. Tuntui, että maa vain putosi hetkeksi jalkojen alta. Se vauva on kuitenkin itselle niin todellinen. Todella kovasti jaksamisia sinulle lähetän, koeta puhua jonkun kanssa, puhumisesta on oikeasti...
  3. K

    heitäkää kivi mun päähään:D

    Voi sua Savanna. En mä ketään halua kivittää :D Kunhan et tee mitään harkitsematonta :attn:
  4. K

    Miten pian olette tulleet

    No ei muakaan naurattanut, ja ensin ajattelin, että nyt loppuu myös yritys. Mutta ehkä tämä oli vain huonoa tuuria, kuten lääkärikin sanoi. Ja mä olen myös käsittänyt, että kun mitään ei ole tehty, niin voi yritystä vapaasti jatkaa kun siltä tuntuu. Olen tosin aivan sata varma, että ei onnistu...
  5. K

    EI VOI OLLA TOTTA!!!

    Jos vaikka onnittelet :flower:
  6. K

    Jos nyt saisit jotain rasvaista roskaruokaa

    Kebab riisillä :D
  7. K

    Miten pian olette tulleet

    raskaaksi tuulimunaraskauden jälkeen? Kun minulla tuulimuna vuosi itsestään pois kolmisen viikkoa sitten. Ei ole kaavittu tms. joten voimmeko yrittää heti uudelleen? Jossain oli, että jos on kaavinta tehty niin yhdet kuukautiset olisi hyvä odottaa ennen yritystä. Mitäs luulette? Voisko vaan...
  8. K

    Kuinka kauan kestää yleensä

    Osaisko joku mitään kertoa aiheeseen liittyen? Olisikos syytä olla yhteudessä poliklinikalle kun vuoto jatkuu edelleen ja kipuja on? Vai kuuluuko asiaan? Olin vielä niin shokissa perjantaina, että asia meni korvieni ohitse. Polikortissa lukee, että kontrolli tarvittessa. Eli ilmeisesti kuuluu...
  9. K

    G: ticket to heaven vai reima?

    Pidän molemmista. Nyt Ticket käytössä ja on hyvä.
  10. K

    Sanooks kukaan että VANTTUUT?

    Vanttuut tai lapaset on meillä.
  11. K

    Kuinka kauan kestää yleensä

    Äkkiä tippui, uppista!
  12. K

    Kuinka kauan kestää yleensä

    jälkivuoto tuulimunaraskauden jälkeen? Perjantaina siis polilla kävin, ja kohtu oli jo tyhjä, vuosi itsestään pois torstaina.Ei tarvinnut kaavintaa tms. mitä ennakkoon kovasti pelkäsin. Eli eikö vuodon pitäisi siis loppua? Minulla ei ole loppunut, vaan edelleen vuotaa. Hyytymiä ei enää tule...
  13. K

    sain eilen tuomion

    Olin joo. Yksi normaali raskaus ja synnytys takana. Mutta toista me ei varmaan koskaan saada. Ongelmia oli jo alkuvuodesta ja nyt taas. Nyt tosin luulin, että kaikki olisi ollut hyvin. :(
  14. K

    sain eilen tuomion

    Kiitos ihan kaikille. Surullista tämä on, en voi muuta sanoa. Tuntuu, että olen riekaleina, vaikka tiedän, että vauvaa ei olekaan. Mutta minulle se on...niin vaikeaa selittää. Kaikki tuntui niin todelliselta. En tiedä kumpi edellä pohdituista vaihtoehdoista minulle tullaan tekemään. Toivon, että...
  15. K

    sain eilen tuomion

    Oliko sulla kipuja tai mitään? Tarkoitan nyt fyysisiä kipuja? Minulla on vatsa välillä todella kipeä, onneksi särkylääkettä saa ottaa.
  16. K

    sain eilen tuomion

    Ultrassa, ja ihan ylläri oli.
  17. K

    sain eilen tuomion

    Ei meilläkään mies pääse paikalle kuin vasta viikonloppuna tulee. Tuntuu, että ei oikein ketään kehtaisi mukaan pyytää. Mutta yksi ystävä vie minut sinne, toivottavasti hän myös jää edes hetkeksi. Sairaslomalla ainakin loppu viikon olen. En jaksaisi töitä nyt edes ajatella. Minusta on...
  18. K

    sain eilen tuomion

    Niin, pää tässä hajoaa. Kuitenkin oli jo ehtinyt ajatella, että meille tulee vauva. Kaikki oireet olivat kuin raskaana kuuluu ollakin, pahoinvoinnit yms. Mutta olo on niin kamala. Ei haluta tehdä mitään.
  19. K

    sain eilen tuomion

    Tämä raskaus on tuulimuna. Rv 10+4 oli eilen menossa.Huomenna aika naistentautien polille. Pelottaa ja jännittää, kun en yhtään tiedä mikä odottaa. Joko kaavinta tai lääkkeellinen poisto. Kenelläkään kokemusta?

Yhteistyössä