sain eilen tuomion

myymä
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
Niin, pää tässä hajoaa. Kuitenkin oli jo ehtinyt ajatella, että meille tulee vauva. Kaikki oireet olivat kuin raskaana kuuluu ollakin, pahoinvoinnit yms. Mutta olo on niin kamala. Ei haluta tehdä mitään.
 
LLL
nukutuksessa tehty kaavinta. En kokenu mitenkään raskaana, vaan ajattelin, ettei se edes vauva ollut. Toki sitä pettyi, kun ei raskaudesta tullut vauvaa, mutta laitettiin ns 'uutta putkeen'
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja kypärämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
Niin, pää tässä hajoaa. Kuitenkin oli jo ehtinyt ajatella, että meille tulee vauva. Kaikki oireet olivat kuin raskaana kuuluu ollakin, pahoinvoinnit yms. Mutta olo on niin kamala. Ei haluta tehdä mitään.
Eikä mitään juuri nyt tarvitsekkaan tehdä! Pyydät sairaslomaa ja lepäät! Ota mies tai tukihenkilö mukaan, tulet tarvitsemaan häntä.
Meillä oli todella kurja tilanne kun mies joutui juuri silloin työkomennukselle eri puolelle suomea :( Tuli vain katsomaan nopeasti minua sairaalaan mutta töiden takia ei voinut jäädä. Onneksi yksi ystäväni tuli mukaan tukihenkilöksi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja kypärämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
Niin, pää tässä hajoaa. Kuitenkin oli jo ehtinyt ajatella, että meille tulee vauva. Kaikki oireet olivat kuin raskaana kuuluu ollakin, pahoinvoinnit yms. Mutta olo on niin kamala. Ei haluta tehdä mitään.
Eikä mitään juuri nyt tarvitsekkaan tehdä! Pyydät sairaslomaa ja lepäät! Ota mies tai tukihenkilö mukaan, tulet tarvitsemaan häntä.
Meillä oli todella kurja tilanne kun mies joutui juuri silloin työkomennukselle eri puolelle suomea :( Tuli vain katsomaan nopeasti minua sairaalaan mutta töiden takia ei voinut jäädä. Onneksi yksi ystäväni tuli mukaan tukihenkilöksi!
Ei meilläkään mies pääse paikalle kuin vasta viikonloppuna tulee. Tuntuu, että ei oikein ketään kehtaisi mukaan pyytää. Mutta yksi ystävä vie minut sinne, toivottavasti hän myös jää edes hetkeksi. Sairaslomalla ainakin loppu viikon olen. En jaksaisi töitä nyt edes ajatella.

Minusta on hankalaa ajatella, että ei mitään vauvaa edes koskaan ollut. Se, että olet asennoitunut siihen, että on ja muutenkin..tuntuu niin pahalta.
 
kysymys myymälle
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
Saanko kysyä miten pääsi noin pitkälle ettei huomattu? Eikö teillä ole np-ultraa vai etkö halunnut mennä? Enkä pahalla kysy :hug: Tuntuu aina vaan surullisemmalta mitä pidemmällä tällaista tapahtuu :(
 
Kannattaa kyllä pyytää ystävääsi jäämään. Mulle ois ollu tosi kova pala jo se, et mies ei ois ottanu vapaata töistä sillon ku sovittiin, että meen aamulla uudestaa polille ja katsovat ultralla onko pieni tullu kokonaan pois. Miehel siis ois ollu aamuvuoro. Mut onneks otti vapaaks ja oli mun tukena ja turvana, vaikkei ultrahuoneessa ollutkaan. Mut sain ainaki nukkua sen vieressä sen edeltävän yön. Toine vaihtoehto ois ollu, et oisin nukkunu yksin sairaalassa. Mies siis ois tarvinnu autoa jos ois menny töihin. Mut onneks oli miun tukena. Saati et miula ois joku kaavinta tms ollu.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys myymälle:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
Saanko kysyä miten pääsi noin pitkälle ettei huomattu? Eikö teillä ole np-ultraa vai etkö halunnut mennä? Enkä pahalla kysy :hug: Tuntuu aina vaan surullisemmalta mitä pidemmällä tällaista tapahtuu :(
Np ultrassa kaikki oli hyvin, vauvan sydän löi, vauva liikkui yms, viikkoa myöhemmin oli sydän pysähtynyt :( Syytä ei koskaan löydetty...
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja kypärämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja kypärämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
Niin, pää tässä hajoaa. Kuitenkin oli jo ehtinyt ajatella, että meille tulee vauva. Kaikki oireet olivat kuin raskaana kuuluu ollakin, pahoinvoinnit yms. Mutta olo on niin kamala. Ei haluta tehdä mitään.
Eikä mitään juuri nyt tarvitsekkaan tehdä! Pyydät sairaslomaa ja lepäät! Ota mies tai tukihenkilö mukaan, tulet tarvitsemaan häntä.
Meillä oli todella kurja tilanne kun mies joutui juuri silloin työkomennukselle eri puolelle suomea :( Tuli vain katsomaan nopeasti minua sairaalaan mutta töiden takia ei voinut jäädä. Onneksi yksi ystäväni tuli mukaan tukihenkilöksi!
Ei meilläkään mies pääse paikalle kuin vasta viikonloppuna tulee. Tuntuu, että ei oikein ketään kehtaisi mukaan pyytää. Mutta yksi ystävä vie minut sinne, toivottavasti hän myös jää edes hetkeksi. Sairaslomalla ainakin loppu viikon olen. En jaksaisi töitä nyt edes ajatella.

Minusta on hankalaa ajatella, että ei mitään vauvaa edes koskaan ollut. Se, että olet asennoitunut siihen, että on ja muutenkin..tuntuu niin pahalta.
En ole tuulimunaa kokenut mutta varmasti tuntuu pahalta edes ajatella ettei vauvaa ollut.. jokatapauksessa sinä olit raskaana ja vielä noin pitkään. Ei sitä voi noin vain sivuuttaa, oli vauvaa tai ei!

Voimia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mulla oli kuukaus sitten sama tilanne. Mulla alkoi pari päivää ultran jälkeen sponttaani tyhjennysvuoto, joten en joutunut naisten polille. Myöhemmin vaan ultrattiin että kohtu oli tyhjentynyt.
Oliko sulla kipuja tai mitään? Tarkoitan nyt fyysisiä kipuja? Minulla on vatsa välillä todella kipeä, onneksi särkylääkettä saa ottaa.
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja kysymys myymälle:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
:flower: :hug: Paljon voimia!

ITselläni keskeytynyt keskenmeno rv 14 ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin. Helvetin rankka henkisesti mutta uskon että fyysisesti helpompi kuin kaavinta!
Saanko kysyä miten pääsi noin pitkälle ettei huomattu? Eikö teillä ole np-ultraa vai etkö halunnut mennä? Enkä pahalla kysy :hug: Tuntuu aina vaan surullisemmalta mitä pidemmällä tällaista tapahtuu :(
Np ultrassa kaikki oli hyvin, vauvan sydän löi, vauva liikkui yms, viikkoa myöhemmin oli sydän pysähtynyt :( Syytä ei koskaan löydetty...
Anteeksi, luin väärin sun alkuperäisen vastauksen, luin et sullakin oli tuulimuna ollut. Mutta hirvittävän surullistä tuokin on, kun ajattelee et se vaara-aika on ohi ja kaikki hyvin ja sitten... :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kypärämyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Mulla oli kuukaus sitten sama tilanne. Mulla alkoi pari päivää ultran jälkeen sponttaani tyhjennysvuoto, joten en joutunut naisten polille. Myöhemmin vaan ultrattiin että kohtu oli tyhjentynyt.
Oliko sulla kipuja tai mitään? Tarkoitan nyt fyysisiä kipuja? Minulla on vatsa välillä todella kipeä, onneksi särkylääkettä saa ottaa.
Alavatsaa välillä vihlo, mut muuten ei ollu kipuja. Vuotoa oli reilu viikko, ja se oli aluks tosi runsasta. Olin seuraavat kaks viikkoa niin väsynyt että päivisinkin nukahtelin ja illalla nukahdin tosi aikasin, mä yleensä en nuku paljoa edes öisin. Mutta väsymys varmaan johtui vuodosta, en tiedä.

 
itsellä huomattiin tuulimuna vasta rv 12..sain pari viikkoa odotella ihan kotona että vuoto alkais ja kohtu tyhjenis. rv 14+1 alkoi sitten kunnon vuoto ja kivut. muutaman tunnin jälkeen kutakuinkin kaikki oli tullu ulos.
 

Yhteistyössä