EI VOI OLLA TOTTA!!!

  • Viestiketjun aloittaja Sisko
  • Ensimmäinen viesti
Sisko
Pikkusiskoni 19v. ilmoitti tänään olevansa raskaana.
Hän opiskelee, ei käy opiskelujen ohessa edes töissä,ei siis työkokemustakaan juuri minkään vertaan, mitä mä voin hälle sanoa?!

Miten takoa järkeä nuoren tytön päähän!
 
Sisko
Yksi "hyvä puoli" asiassa on se, että seurustelee vakituisesti, ollut vuosia saman miehen kanssa.
Mutta silti... Siskolla menee elämä kyl hukkaan, ja mistä sitä tietää miten tiet miehensä kanssa erkanevat vielä kun pari vuotta kasvaa...
 
hmm
no eiköhän hän osaa jo itse valintansa tehdä. Mä tulin raskaaksi myös 19v,ei ollut ammatillista koulutusta..nyt kaksi lasta ja opiskelen ja hyvin mennyt..olen nyt 26v,töissä tosin olen aina käynyt vaikkei koulutusta ole ollutkaan..
 
kirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Sisko:
Yksi "hyvä puoli" asiassa on se, että seurustelee vakituisesti, ollut vuosia saman miehen kanssa.
Mutta silti... Siskolla menee elämä kyl hukkaan, ja mistä sitä tietää miten tiet miehensä kanssa erkanevat vielä kun pari vuotta kasvaa...
No sittenhän tässä ei ole mitään ihmeellistä. Toivotat tosiaankin onnea systerille!
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Sisko:
Yksi "hyvä puoli" asiassa on se, että seurustelee vakituisesti, ollut vuosia saman miehen kanssa.
Mutta silti... Siskolla menee elämä kyl hukkaan, ja mistä sitä tietää miten tiet miehensä kanssa erkanevat vielä kun pari vuotta kasvaa...
Opiskella ja töissä ehtii käydä koko lopun elämänsä... ja voipa sitä tiet erota vaikka olis ikää 35v, vakityöpaikka, talot, autot jne ja se vauva tulee.
 
Sisko
Alkuperäinen kirjoittaja Sisko:
Yksi "hyvä puoli" asiassa on se, että seurustelee vakituisesti, ollut vuosia saman miehen kanssa.
Mutta silti... Siskolla menee elämä kyl hukkaan, ja mistä sitä tietää miten tiet miehensä kanssa erkanevat vielä kun pari vuotta kasvaa...
Miehensä tai siis avopuolisonsa sentään töissä, tosin lomautettuna ilmeisesti tällä hetkellä... Mutta on siskoa jonkin verran vanhempi, siinä mielessä rauhallisempi tapaus kun on ehtinyt nähdä ja kokea enemmän, niin elämää yleensäkin kuin hankkia ammatin ja kerryttää työhistoriaansa...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
no eiköhän hän osaa jo itse valintansa tehdä. Mä tulin raskaaksi myös 19v,ei ollut ammatillista koulutusta..nyt kaksi lasta ja opiskelen ja hyvin mennyt..olen nyt 26v,töissä tosin olen aina käynyt vaikkei koulutusta ole ollutkaan..
Mistä sä tiedät meneekö hänen elämänsä hukkaan vai saako hän vaikka elämältä enemmän mitä itse saat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisko:
Yksi "hyvä puoli" asiassa on se, että seurustelee vakituisesti, ollut vuosia saman miehen kanssa.
Mutta silti... Siskolla menee elämä kyl hukkaan, ja mistä sitä tietää miten tiet miehensä kanssa erkanevat vielä kun pari vuotta kasvaa...
Elämä hukkaan? Älä höpäjä.
 
Sisko
Pelkään,että hänen valmistumisensa/opiskelunsa siirtyvät ja siirtyvät. Tai nykyäänhän opiskeluja saa siirtää max kahdella vuodella. Että hän ei jaksakaan enää koulua pienen lapsen ohessa, ja ammatti/tutkinto/pätevyys jää saamatta.
 
kirahvi
Kuulostais, että perusasiat on kunnossa. Joten koeta olla kiltti sisko ja tukea :). Miten nii elämä menee hukkaan? Kuulehan, mä sain esikoisen vasta 28-vuotiaana, ja kuinkas ollakaan, mies jätti ja ero tuli. Missähän kohtaa se elämä olisi menny hukkaan, siinäkö kohtaa, kun erottiin...? Eieiei, ei tuo logiikka toimi. Onnea siskollesi :heart:
 
mie
Ehkä oot vaan kateellinen siskosi onnesta? Onnittelut siskollesi, hän pärjää ihan taatusti hyvin, miksi ei pärjäisi! Ei se äitiys ikää katso, elämä voi mennä hukkaan muullakin tavalla! :)
 

Yhteistyössä