Miten pian olette tulleet

raskaaksi tuulimunaraskauden jälkeen? Kun minulla tuulimuna vuosi itsestään pois kolmisen viikkoa sitten. Ei ole kaavittu tms. joten voimmeko yrittää heti uudelleen? Jossain oli, että jos on kaavinta tehty niin yhdet kuukautiset olisi hyvä odottaa ennen yritystä. Mitäs luulette? Voisko vaan jatkaa yritystä...ei se tärppää kuitenkaan :kieh:
 
Ei kai siinä ole mitään estettä kun ei ole kaavintaa edes tehty,mulle sanottiin silloin kun sain keskenmenon ekan eikä tarttenut tehdä mitään et siitä vain uutta putkeen.Ei silloin naurattanut yhtään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Ei kai siinä ole mitään estettä kun ei ole kaavintaa edes tehty,mulle sanottiin silloin kun sain keskenmenon ekan eikä tarttenut tehdä mitään et siitä vain uutta putkeen.Ei silloin naurattanut yhtään.
No ei muakaan naurattanut, ja ensin ajattelin, että nyt loppuu myös yritys. Mutta ehkä tämä oli vain huonoa tuuria, kuten lääkärikin sanoi. Ja mä olen myös käsittänyt, että kun mitään ei ole tehty, niin voi yritystä vapaasti jatkaa kun siltä tuntuu. Olen tosin aivan sata varma, että ei onnistu vielä aikoihin...on niin takkuista ollut tämä pikku kakkosen yrittäminen jo pitkään :|
 
mulle sanottiin (tosin kaavinnan jälkeen), että pitäisi odottaa yhdet menkat niin varmasti voi turvalllisesti yrittää uudelleen. Odotettiin yhdet menat ja heti tärppäsi, vaikka sitä tuulimunaa "tehtiin" melkein vuosi
 
kypärämyssy
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
mulle sanottiin (tosin kaavinnan jälkeen), että pitäisi odottaa yhdet menkat niin varmasti voi turvalllisesti yrittää uudelleen. Odotettiin yhdet menat ja heti tärppäsi, vaikka sitä tuulimunaa "tehtiin" melkein vuosi
Me tehtiin tuulimunaa kanssa vuosi...tuntuu niin typerältä alkaa nyt, kun kuitenkin haluaa lapsen, niin leikkimään kumin kanssa...
 

Yhteistyössä