Hakutulokset

1. K

mitä 2 viikkoiselle vauvalle päälle rattaisiin?

Vauvat niin yksilöllisiä. MEillä tosi helposti hikoilevaa sorttia, ni päällä oli body,suolipotkarit ja fleecehaalari+tumput,töppöset(sukat alle) ja lakki. Vaunuissa oli vaan tuo jalkasuoja(topattu) Ja oli kuitenkin vähä hikinen. Mut tuolleen suunnillee. Iteki saa aina miettiä, ett mitä minäki...
  2. K

mitäs tekisitte jos...

tietäisit että oma sisko on raskaana sun ukolles...!? tiedän vaan tälläisen tapauksen, siis tosta naapurista. mies ja vaimo ostivat ton uudehkon ok talon ja nyt kun on 2vuotta siinä asuttu niin ihmettelin kun vaimo lähti yhtenä viikonloppuna menemään... ja syykin selvis aikas pian... eli tämän...
  3. K

auttakaa

Ellei olisikaan opiskellut itselleen ammattia ja tienannut hirveitä summia rahaa, voi elättää lasta hyvin, Heitähän oli sitä paitsi kaksi, voihan toinen käydä töissä! Mielestäni kaikkein tärkeintä on se, että lasta rakastaa ja on "järkevä" ja vastuullinen muuten, rahaa saa kyllä tienattua...
  4. K

ero edessä

ehkä ero on oikea ratkaisu, ehkä voitte yrittää vielä. jos yritätte vielä, voi ammattiapu olla paikallaan. lyöminen on väärin, mutta olisin minäkin lyönyt vastaavassa tilanteessa. toisen petäminen on törkeintä psyykkistä väkivaltaa. millä lailla suhteenne on ollut vaikea tätä ennen? :hug:
  5. K

MILLAINEN ON tiukkapipo ?

\ näin on !
  6. K

Miesten alkkareista

Tiukat ihoa myötäilevät , mieluimmin jotain liukasta materiaalia,nam :p
  7. K

Miten suhtautuisitte tämmöiseen?

Tällainen meilläkin oli suhtautuminen. Isovanhemmat luulivat että voivat meiltä kysymättä viedä lasta minne tahansa, kertomatta mitään. Etukäteen esitimme toivomuksena pelisäännöiksi että meille kertomatta ei tehdä mitään, mutta se sääntö ei pitänytkään enää kun poistuimme paikalta. Perusteluna...
  8. K

Olenko ainoa?

Vähän aikaa sitten valmistelin kummilapselleni itsetehtyä ylioppilaslahjaa ja kysäisin nuoren mielipidettä varmistaakseni, omalta nuoreltani, tykkäisitkö saada kummiltasi tällaisen ylioppilaslahjan. Tyttö vastasi että olisi tyytyväinen mistä tahansa, jos kummit ja mummu häntä joskus edes...
  9. K

Tokaluokkalainen ja vähäiset ystävät

Meidän tokaluokkalaistyttömme katsoo koulun jälkeen mielellään telkkaria, tekee läksyt, leikkii tai lukee huoneessaan aina nukkumaan menoon saakka. Luulen, että hän yksinäinen. Hän ei halua soittaa kavereilleen, ei käy heidän luonaan tai edes hakemassa heitä ulos. Hän kyllä viihtyy kaveriensa...
  10. K

ei enää sähläystä

Moi! Samaa mieltä olen!!! Meille syntyi toinen lapsi kesäkuussa ja samalla minulle tehtiin sterilisaatio. Voi, kun onkin ihanaa ja huoletonta!
  11. K

Kauanko sairaalassa?

Sektio tehtiin keskiviikkona ja kotiuduimme perjantaina. Kaikki meni tosi hyvin. B)
  12. K

Clomit ja ohut limakalvo

Kyllä tämä tästä pikkuhiljaa ;) . Minäkin yritän tasapainoilla painon ja liikunnan kanssa. Pidän liikunnasta hyvin paljon, enkä voisi elää ilman liikkumisen kautta saatuja ilon ja onnistumisen tuntemuksia. Mikään herkkusuu en ole koskaan ollut, joten painomuutokset tulevat peruskotiruoan kautta...
  13. K

Paljon menetit verta synnytyksessä?

Minulle tehtiin sektio 5 vrk sitten. Menetin verta kuulemma 600 ml. Toivuin nopeasti ja kotiin lähdin jo kahden päivän päästä leikkauksesta. Onneksi kaikki meni hyvin!
  14. K

Clomit ja ohut limakalvo

Tosiaankin kuulostaa tutulta tilanteelta! Pillereiden kanssa kuukautiset tulevat ongelmitta ja minullakin on pari Terolut kuuria takana -> ei kuukautisia. Jos tästä 50 mg:sta ei ole apua, heinäkuussa on tiedossa kattavat verikokeet. Clomit on ilmiselvästi kokeilu. Olen onnistunut nostamaan...
  15. K

Clomit ja ohut limakalvo

Minullakin on todettu, että estrogeenitasoni on normaalia alhaisempi. Tämä siis liittyen lievään alipainoon. Olen myös pyrkinyt nostamaan painoa. Tasojen nousu vaan kestää. Lääkärini tiesi tilanteeni ja kirjoitti clomi-reseptin. Jos tämä 50 mg ei toimi, seuraavaksi 100mg kuuri. Onneksi jään...
  16. K

Clomit ja ohut limakalvo

Minulla on takana yksi clomikuuri. Lapsitoiveet meilläkin korkealla ja yritystä on :) Lopetin pillerit puoli vuotta sitten, eikä kuukautisia ole sen jälkeen näkynyt. Lääkärini sanoi tämän johtuvan siitä, että olen hieman alipainoinen (painoindeksini on kuitenkin 19). Tässä tilanteessa on...
  17. K

uudelleensynnyttäjien pelko?!

Mulla vähän samanlainen juttu, kun pienenpienellä. Eka synnytys päätynyt sektioon ja lantio oli jo silloin kuvattu ahtaaksi, mutta silti yritettiin, että jos kuitenkin mahtuisi... Nyt sektiopäivä jo määrätty. Ja tosiaan pelkään kaikkia komplikaatioita... Ja aina kun sanotaan, että sektio ei ole...
  18. K

PELKOSEKTIO

Moi! Minä olen käynyt kaikkiaan 3 kertaa äitiyspolilla juttelemassa. Esikoinen syntyi 10 vuotta sitten sektiolla pitkällisen alateisynnytysyrityksen jälkeen. Diagnoosi oli, et lapsen kokoon nähden liian ahdas lantio. Lantiossani yksi mitta hiukan liian pieni. Viime viikolla minulle annettiin...
  19. K

Vain yksi munatorvi - raskaaksi?

MOi! :wave: Toivoa on... Minulla oli sama tilanne maaliskuussa -04, jolloin toinen munatorvi leikattiin kohdunulkopuolisen vuoksi. Pelkäsin ihan tajuttomasti, että siihen meni mahikset... Aloimme yrittämään vasta syksyllä uudelleen ja yllätys oli suuri, kun tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi...

Yhteistyössä