ero edessä

• Viestiketjun aloittaja pettäjä nyt
  • Ensimmäinen viesti
pettäjä nyt
eilen kerroin miehelleni, tappelun tiimellyksessä että olen pettänyt häntä. ja nyt ero on edessä.

hän löi minua, huusi ja riehui aivan silmittömästi. nyt en ymmärrä itseäni lainkaan että miksi menin niin sanomaan, koska tuo pettämisjuttu ei kokonaisuudessaan edes mennyt niin kuin kerroin.

oliko se ehkä viimeinen hätäkeino päästä tästä huonosta suhteesta irti, jota muuten ei olla osattu lopettaa?

No, olisi varmaan pitänyt miettiä mitä sanoit... Nyt on turha enää selitellä miehellesi mitään tai oikaista sanomisiasi,koska tuskin hn sinua enää uskoo.

Tuota lyömistä en kyllä sulattaisi ollenkaan ja lopettaisin suhteen tuohon paikkaan heti!!!!

Kyllä sinä selviät vaikka raskaalta se voi tuntua. Tsemppiä :hug:

ehkä ero on oikea ratkaisu, ehkä voitte yrittää vielä.
jos yritätte vielä, voi ammattiapu olla paikallaan.
lyöminen on väärin, mutta olisin minäkin lyönyt vastaavassa tilanteessa.
toisen petäminen on törkeintä psyykkistä väkivaltaa.
millä lailla suhteenne on ollut vaikea tätä ennen?

:hug:

huh huh
...lyöminen on väärin, mutta olisin minäkin lyönyt vastaavassa tilanteessa.
Siis häh.....?

En voi todellakaan ymmärtää, että lyömällä asioita selvitellään. Kannattaisi varmaan hakea jotain apua jo ennen sitä lyöntiä. Väkivalta (perheessä tai parisuhteessa ei ole koskaan mikään "kevyt heitto", joten eipä kannata mielestäni edes miettiä milloin löisin, milloin en.
Sorry mutta nyt leikitään asialla joka ei ole leikin asia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2006 klo 00:16 pettäjä nyt kirjoitti:
eilen kerroin miehelleni, tappelun tiimellyksessä että olen pettänyt häntä. ja nyt ero on edessä.

hän löi minua, huusi ja riehui aivan silmittömästi. nyt en ymmärrä itseäni lainkaan että miksi menin niin sanomaan, koska tuo pettämisjuttu ei kokonaisuudessaan edes mennyt niin kuin kerroin.

oliko se ehkä viimeinen hätäkeino päästä tästä huonosta suhteesta irti, jota muuten ei olla osattu lopettaa?
-Mitenkäs on asiat mennyt eteen päin?

aloittaja
asiat on edenneet eroa kohti...
minulla ja lapsilla on uusi asunto ja lapsille hoitopaikka asunnon läheltä.

sen pahan tappelun jälkeen olemme olleet ja keskustelleet nyt ihan suht sovussa asioista.

mies on muutaman kerran kiivastunut niin, että mulle on tullut semmoinen "pakokauhu" olo, vaistomaisesti "vetäydyin kasaan" ja niinkuin odotin, että lyökö uudestaan.
Se eka lyönti jätti jälkensä, vaikka itse siihen syypää olinkin.

En voisi ainakaan nyt ajatella että jatkaa hänen kanssaan, koska koko ajan saisi olla varpaillaan ja yrittää olla hermostuttamatta häntä.

Yhteistyössä