Hakutulokset

  1. L

    Palstalta opittua - lapsen paras

    :laugh:
  2. L

    minkalainen kassi/laukku teillä oli sairaalakassina?

    Semmonen perus kassi. Ei mikään kovin iso, mutta ei mikään pieni treenilaukkukaan.
  3. L

    jokainen pystyy rahan puolesta olemaan kotiäitinä

    Keskustelupalstan mielipiteet ja kokemukset eivät ole mitenkään verrattavissa tieteelliseen tutkimukseen.
  4. L

    jokainen pystyy rahan puolesta olemaan kotiäitinä

    Edelleenkin ap (tai miksei joku muukin) odottelen niitä tutkimuksia aiheesta, kun noin vankasti väität.
  5. L

    palstalta opittua: kaikki lapsiperheet asumaan kaupungin vuokra-asuntoon, jotta pystyy hoitamaan lapsen kotona

    Jotkut valitsee lapsellensa isän sillä perusteella, että mies on rakastava ja huolehtiva, vaikka olisikin vain keskituloinen. Joillekin taas riittää, että miehellä on rahaa ja levittävät rahakkaalle miehelle reitensä (tämä voidaan lukea myös prostituutioksi).
  6. L

    jokainen pystyy rahan puolesta olemaan kotiäitinä

    Näimpä juuri...
  7. L

    jokainen pystyy rahan puolesta olemaan kotiäitinä

    Onko sinulla ap jotain tutkimusta väitteesi tueksi? Tuo oma kokemuksesi ei ihan vakuuta.
  8. L

    Vammaista nuorta kidutettiin Suomessa,suomalaiset nuoret:(

    :o :( Hienoa, kun nimet mainittiin :whistle: Toivottavasti saavat tuntea omissa nahoissaan tekosensa.
  9. L

    Kastetyyny?

    Sylikummin käsivarrelle voi laittaa, jos haluaa. Meillä oli miehen vanha kastetyyny tytön kastejuhlassa, mutta unohtui sitten vaan siihen kastepöydälle :whistle:
  10. L

    Eikös taloudessa saa olla tv, jos sillä katsoo vain dvd-elokuvia, pelaa pleikkaria tms.? Siis jos ei omista tv-lupaa.

    Meidän muutamalle tutulle on vaan hallinto-oikeudesta ilmoitettu, että mikäli haluat vaatia vielä asialle oikaisua, tulee hakea lupaa valittaa korkeimpaan hallinto-oikeuteen ja se maksoi n. 200 euroa (siis pelkkä luvan hakeminen). Eivät enää suostuneet asiaa käsittelemään hallinto-oikeudessa...
  11. L

    Eikös taloudessa saa olla tv, jos sillä katsoo vain dvd-elokuvia, pelaa pleikkaria tms.? Siis jos ei omista tv-lupaa.

    Onnea sulle :D Veit asian sit vissiin korkeimpaan hallinto-oikeuteen.
  12. L

    G:mitä lehtiä sinulle tulee?

    Mulle tulee Vauva, Sairaanhoitaja, Tehy, Yhteishyvä ja joku Toyotan asiakaslehti. Miehelle tulee Golf (joku sen niminen se on) ja Valitut palat :D Oon pyytänyt, et toi Valitut palat -tilaus pitää lopettaa, kun ei kumpikaan sitä lueta, mutta ei ole mies saanut aikaiseksi. Joku myyjä yllytti...
  13. L

    Onko normaalia?

    Kateellinen olen :D
  14. L

    Eikös taloudessa saa olla tv, jos sillä katsoo vain dvd-elokuvia, pelaa pleikkaria tms.? Siis jos ei omista tv-lupaa.

    Valitukset ei auta. En tiedä ainuttakaan, jolla viestintävirastolle tai hallinto-oikeudelle tehty valitus olisi läpi mennyt, vaikka valituksen tekijä on osoittanut olevansa oikeassa.
  15. L

    Onko normaalia?

    Sama :whistle: Raskaana olin kateellinen niille, joilla oli jo oma vauva ja nyt (vauva 5kk) olen kateellinen raskaana oleville. Vauvakuumetta ei ole, koska tämä yksi vauva riittää minulle toistaiseksi. Ikävä sitä loppuraskauden jännitystä ja synnytystä kohtaan on vaan niin kova, että...
  16. L

    Onko muilla loppuraskaudessa pinna kireellä?

    Oli kireellä :| Muistan niin ton tunteen, eikä siihen auttanut muu kuin synnytys. Jaksamista :hug:
  17. L

    kuinka usein vaihdatte vauvan/taaperon vaatteet ja yöpuvun?

    Miksi? Mikä viestissäni oli epäselvää. Mielestäni en tuhlaa vettä, jos pesen likaisia vaatteita.
  18. L

    kuinka usein vaihdatte vauvan/taaperon vaatteet ja yöpuvun?

    Juurihan kirjoitin, että en laita pesuun edellisiä housuja, jos ne eivät ole likaiset. Vaihdan vaan housut ja edelliset menevät odottelemaan seuraavaa käyttökertaa.
  19. L

    kuinka usein vaihdatte vauvan/taaperon vaatteet ja yöpuvun?

    Mä ainakin vaihdan vauvalle bodyn/paidan, kun se on likainen (vauva pulauttelee paljon, joten usein muutaman kerran päivässä). Jos yläosa menee vaihtoon ja uusi yläosa ei sovi housuihin, niin vaihdan myös housut. En kuitenkaan laita edellisiä housuja pesuun, ellei ne ole likaiset. Mä vaan...
  20. L

    Minkä verran soseita 4kk vauvalle?

    Jos vauvalle maistuu purkki kerralla ja maitoa menee riittävästi, niin en ymmärrä miksi ei voisi antaa semmosia määriä. On siis tärkeää, että vauva juo tarpeeksi maitoa. Meillä 4-kuisena meni ehkä 1/3-1/4 purkkia kerralla pari kolme kertaa päivässä. Nyt 5-kuisena menee n. puoli purkkia neljä...

Yhteistyössä