Onko muilla loppuraskaudessa pinna kireellä?

  • Viestiketjun aloittaja hormonihirviö
  • Ensimmäinen viesti
hormonihirviö
Viikko vielä laskettuun ja en tiedä kuinka kauan kestän enää itseäni tai läheiset kestää mua. Mä oon kuin perseeseen ammuttu karhu. Pinna on niin kireellä et ärähdä ja tiuskin jatkuvasti, ilman mitään syytä, miehelle ja lapselle. Kaikki tuntuu vaan ärsyttävän ja tekisi vaan mieli huutaa suoraa huutoa, potkia ja paiskoa tavaroita. Surettaa lähinnä lapsen puolesta koska hän ei ole tottunut siihen et äiti karjasee jo pienemmästäkin rikkeestä.
 
Mulla oli ihan sama homma. Sitten se meni vielä viikon yli ja toi ketutus vaan paheni kun lasketun yli mentiin. Kirjoitin jo feissariinkin että älkää soitelko! :LOL:
Toivottavasti kohta pääset hommiin, sinne jäi ainakin mulla ihan kaikki kuikut synnytyssaliin :hug:
 
Missä loppuraskaudessa?
Mulla on ollu pinna kireällä jo useamman viikon, mä en tiedä saako sitä venytettyä edes enää paljon tän tiukemmalle ilman, että napsahtaa.

Ja viikkoja nyt 22

Mä pääsen varmaan suljetulle osastolle pyöreään, pehmustettuun huoneseen mammamalliston pakkopaidassa, ennen kuin tää saadaan kunnialla pihalle täältä :headwall:
 
rv 38+1
juu on kireellä. Tässä menee pian koko parisuhde harakoille kun tuo avokki ei ollenkaan ymmärä tätä. Oon käskeny sen painua he***iin ja vaikka minne suunnillen joka päivä. Tarttisin rakkauttua ja huolenpitoa, mut saan vaan samaa kiukuttelua, kuin mihin itsekin syyllistyn. Mä en ihan oikeesti jaksa olla se ainoa aikuinen tässä talossa, ainoa joka hoitaa kotityöt ja muun arjen pyörityksen.

Olisko jossain joku hormonihumalaisten naisten lepokoti näille raskauden viimeisille viikoille? Pitäisivät meitä hyvänä vaikka saataisiin täysi aiheettomia hepuleita. Laittaisivat meille mitä tahansa herkkuruokaa mitä haluttais, hieroisivat jalkoja ja selkää, syöttäisivät kaikkia ihania leivoksia, näyttäisivät ihania leffoja... Sietäisivät aiheettomat siepit.

Tulevaisuus YH:na?
 

Yhteistyössä