Hakutulokset

  1. N

    Lievä/keskivaikea kuulonalenema

    Meillä reilu kolme vuotta pomiloitu ja tutkittu tytön kuuloa ja tuollainen olisi nyt varmistumassa ja kojeet olisi hyvä ottaa käyttöön. Meillä tyttö puhua pälpättää mahdottomasti ja sanoja/lauseita enempi kuin sisaruksilla aikoinaan. Puheen kuulee 2metriin vallan mainiosti,mutta sitten alkaa...
  2. N

    Joulupukin olemassa olon paljastus...

    :xmas: elikäs tälläinen aihe,kun kohta taas ajankohtainenkin... Eli missäs iässä olette lapsillenne ruvenneet asiaa valaisemaan ja millaisella tavalla?? Meillä isommat nyt ala-asteella ja kummatkin raasut vielä uskoo ( tai uskottelee uskovansa ;) ) ,mutta ajattelin jahka pian pitäisi...
  3. N

    Kenenkä perheestä löytyy oma poni tai hevonen?

    Täälä äidillä ja tyttärellä mieletön kuume päällä,mutta tässä vaiheessa vielä jarruttaa äidin järki... ;) Siinä mielessä olisi helppoa,kun saisimme viedä vanhempien talliin,mutta kuiteskin se vastuu... oli keli kuin keli ,niin sinne tallillehan mentävä ja kaveri hoidettava/liikutettava. Ja...
  4. N

    Vilkutus kauhavan mammat.... =)

    Täälä kotiäiti kaipaisi lenkkiseuraa.... ja kyllähän kahvittelukaverikin kelpaa.... =) Joskus niin vaikea lähteä tuonne kävelylenkille yksin,joten ajattelin, että kaverin kanssa oli mielekkäämpää... jos sinusta tuntuu, että olet kanssa seuraa vailla ,niin lähestypä vaikka yveellä...
  5. N

    Ammattina kotiäiti... = ) onko muita?

    Elikäs kotosalla olen ollut jo monen monta vuotta ja kolmesta lapsesta 2koulussa. Kuopuksen kanssa tässä olen kotosalla eikä minulla ole vielä pienintäkään hinkua 3vuorotyöhöni.... tosin asiaan vaikuttaa se, että viikolla pyöritän tätä arkea yksin... Tottahan tämä välillä tympiikin, mutta mua...
  6. N

    Magnesiumin puute vai mikä??

    Mikäs puute olikaan,kun kynsiihin tulee semmosia "raitoja"... mitenkähän tuon nyt selittäisi?? Ne on niinkus kynnen värisiä, mut kynsi ei oo enää sileä vaan semmoinen "epätasainen".... Tajuaako tuosta kukaan mitään, hih? :wave:
  7. N

    Vitamiinipäivitys....

    No niin naiset... tälläinen pimeä aikakausi ja väsyttää ja tarttis jotain piristävää. Mitä kaapistasi löytyy mitä päivittäin syöt ja mitä voisit suositella??
  8. N

    nimimerkin vaihdosta asiaa...

    auttakaas blondia =) kun aattelin vaihtaa nimimerkkini,kun täälä yks toinenkin elliida jo on,niin teinköhän nyt jotain väärin,kun muutoksenkin jälkeen tuola profiilissa kummittelee sekä uus että vanha nimimerkki???!!!!! :ashamed:
  9. N

    -10kg urakka edessä, mutta miten?

    Antakaas vinkkejä mitä ootte kokeillu,kun nykyään vaikka minkämoisia ryhmiä =) Painonvartijoissa oon joskus 6vuotta sitten laihduttanut,mutta nykyäänhän on netissä vaikka mitä keventäjiä sun muita.... antakaas hyviä vinkkejä mihin tämä mamma suunnistaa ja aloittaisi urakkansa .
  10. N

    Vitamiinipäivitys....

    Koko kesän hujahtanut ohi niin, etten oo muistanut vitamiinikaapin ovia avata... syksy lähestyy uhkaavasti ja varastoja pitäis täydentää.... :) Kertokaapas hyviä vinkkejä mitä kannattaa syödä, että jaksaa taas arjen hyövereissä?
  11. N

    blondi huomas yhden asian/puutteen... ; )

    Elikäs miks teillä muilla nimimerkin alla semmonen kirjekuoren kuva,muttei mulla???? :/ Pitääkö mun tehdä jotain extra-juttuja et saan lähetettyjä yksityisviestejä vai mitä???? Tää on tainnu olla monasti ennemmin,mut mä en oo tällä uudella palstalla kerenny viel kamalasti pyöriin ja nyt...
  12. N

    Ahvenanmaa ja rokotukset...

    Elikäs semmoista tässä mietin,kun lähdetään tuonne perheen kanssa, että kannattaisiko sittenkin otaa nua rokotukset?? Hotellissa yövytään,mutta kuiteskin reissataan ympäri saarta.... Mites te olette tehneet lomaillessanne tuola lasten kanssa? Ja yövyittekö hotellissa vai luonnon keskellä...
  13. N

    Ahvenanmaa ja rokotukset

    Semmoista tässä mietin,kun mennään perheen kanssa 4päivän reissulle ja yövytään hotellissa,mutta liikutaan kuiteskin ympäri saarta,että olisko varminta ottaa tuo rokotus ,kun sielä niitä punkkeja paljon? Mites te olette tehneet reissuillanne tuola? Ja oletteko yöpyneet mökeissä vai kaupungissa.
  14. N

    kohtalo-tovereita? Lapsen kuulo asiaa...

    Elikäs meillä lapsella todettu hiljattain lievä kuulonalenema. Ajatukset sekaisin ja kaikki niin uutta ja vierasta.... :ashamed: Olisi mukava jutella kohtalo-tovereiden kanssa,joten laitappa yytä,jos kiinnostaa... =)
  15. N

    Hei, tää palstahan on hyödyllinen... = )

    Elikäs hetken täälä pyörineenä ja teitin juttuja lukien olen nyt tehnyt 2 ostosta,joista en olisi ilman palstaa tienny mitään.... :) Ja ovat huippuja kumpikin! Elikäs e-epaa olen nyt syönyt pian kuukauden ja aion jatkossakin syödä.... HYVÄ TUOTE! Sitten tämä swifferin ( kuinkahan...
  16. N

    Mitkä ovat teidän arjen "henkireiät" ?

    Eli millä jaksatte pyörittää arkea? Ite olen ollut kotiäitinä jo useamman vuoden ja aion vielä jatkaakin kauan.... välillä vaan tulee semmoinen olo, että kun viikot yksin pyörittää rumbaa,niin tarttis omaakin aikaa. Mä olen sellainen ,että luovun kaikista omista menoistani toisten puolesta ja...
  17. N

    Kesäloma vinkkejä....

    Näin pakkasten paukkuesa tekee mieli jo suunnitella kesän reissua.... =) Millaisia kivoja paikkoja olette löytäneet suomen suvesta?? Ehkä haaveilemme ,että menisimme tänä kesänä naantalin suuntaan... kaunis kaupunki,joka vienyt sydämen. Oltiin aurinkoisena kesänä ja aivan kuin olisi ollut...
  18. N

    Päivitetäänpäs mitä vitamiineja syötte... = )

    Elikäs mun on pakko hehkuttaa, että mä sain täältä hyvän vinkin.... Olin semmonen saamaton/väsy äiti, vaikka nukun hyvät yö-unet,mutta imetyksen lopettamisen jälkeen tuli semmonen tööt-vaihe.... No,nyt oon reilu pari viikkoa syöny tuota e-epaa ja kuulkaas täälä häärää taas sama vanha...
  19. N

    heippa kaikille... = )

    Oon täälä käyny jo kauan lueskelemassa ja tykkään tästä... =) Täälä kun ollaan toisille inhimillisiä ja vastataan nätisti. Toisin kuin tuola mitäs nyt-palstalla tuntuu, että elämän tarkoitus on tosissaan loukata toista jne. Oon yrittänyt rekkautua muutamaan kertaan,mutta en ole siinä vielä...

Yhteistyössä