Kenenkä perheestä löytyy oma poni tai hevonen?


Täälä äidillä ja tyttärellä mieletön kuume päällä,mutta tässä vaiheessa vielä jarruttaa äidin järki... ;)

Siinä mielessä olisi helppoa,kun saisimme viedä vanhempien talliin,mutta kuiteskin se vastuu... oli keli kuin keli ,niin sinne tallillehan mentävä ja kaveri hoidettava/liikutettava.
Ja tietysti kera koko sakin eli kuopuskin tulisi mukaan.

Itselläni 10veestä asti aina ollut oma poni taikka hevonen tähän päivään asti ja nyt kutkuttaisi saada semmoinen kiva,rauhallinen kaveri leppoisaan maastoiluun... tytär saisi harjoitella hevosen hoitoa/ratsastusta eikä tarttisi puolta maakuntaa ajella ratsastustuntien perässä. ( täälä maalla kun asutaan)

Takokaas mulle järkeä tai sit antakaa tsemppiä omien kokemuksien perusteella =)

Ja tietty jos sulla tiedossa joku sopiva kaveri,niin vinkkaapa mulle,joko täs tai yveenä :wave:
 
meil oli heppa jouduin luopuun siitä viime syksynä :( nyt olis kuume saada uus,mut ei riitä aika kun syksyllä alotan koulun.mut heti kun mahd.tulee uus tilalle.oli se välillä rankkaa mut aika kultaa muistot =) ota vaikka ylläpitoon ens alkuun siitä saat sit esimakua minkäläistä se olis...
 
meillä ollut nyt oma heppa toista kuukautta ja tosi tyytyväinen olen.Ei tarvii niille tunneille lähteä tiettynä aikana vaan sillon kun itelle sopii.Meillä kaksi vuokralaista niin joka päivä ei tarvitse itse mennä =)
 
No niin sen verran edistytty,että tyttärellä nyt pieni poni. Oikea löytö settikseksi :D muutama huono kokemus takana ja meinasin,etten noihin enää sekaannu,mutta tämä oikea loisto-yksilö :heart:

Lapset voi häärätä sen kanssa kuinka vaan eikä näpi eikä potki. Jääräpäisyyttä ei löydy ja luonne muutenkin 10+ .... ainoa miinus on sen raasun pieni koko ;)

Mutta tuolla pikku kaverilla on lasten helppo harjoitella hevosen hoidon saloja....
 
Selasimpa vanhaa ketjua ja täytyy lisätä, että karvakaverukset lisääntynyt... nyt löytyy toinenkin poni ja äidillä vuonis :heart:
Varmaan turha edes sanoa, että meidän tyttöjen vapaa-aika menee tallilla :whistle:
 
Meillä on 4 hevosta ja tuleva varsa, eikä olla kaduttu hetkeäkää kun ollaa otettu ne.
Kotona, ei ole muita kuin minä ja 97 syntynyt tytär joka ratsastaa, mutta palkasimme ratsastuksen opettajan talliimme joka pitää 2krt viikossa tunteja, koska muuten hevosemme ei saisi tarpeeksi liikunta, jote :D
 

Yhteistyössä