Vitamiinipäivitys....

Koko kesän hujahtanut ohi niin, etten oo muistanut vitamiinikaapin ovia avata... syksy lähestyy uhkaavasti ja varastoja pitäis täydentää.... :)

Kertokaapas hyviä vinkkejä mitä kannattaa syödä, että jaksaa taas arjen hyövereissä?
 
Mä kyllä vannon tuon E-epan nimiin. Ihan selkeästi ainakin itseäni auttanut. Jaksaa paremmin, vaikka vähemmilläkin yöunilla, vatsa toimii hyvin (aamulla suorastaan tulee kiire :LOL: ), joka ennen sitä ongelmana. Jotkut sanovat, että löystyttää jopa pinnaa hmmm.... sitä en ole kyllä vielä huomannut... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sollu:
Aloe vera gel-juomaa ja e-epa kapselit käytössä.Hyvin tehoaa minulla! =)
Tosta aloe-juomasta olisinkin kiinnostunut kun siitä niin moni hehkuttaa. Mistä sitä saa? Siis sellaista hyvää ja tehokasta? Ilmeisesti joku jälleenmyyntijuttu, mutta kun niitäkin taitaa olla monta eri tarjoajaa. Tuttava kauppaa (lue tuputtaa) gnld:n tuotteita ja niiden aloe-geeliä otin, mutta ei vaikuttanut kyllä minuun mitenkään. Oliskin kiva kokeilla jotain "oikeasti" hyvää valmistetta :)
 
E-EPAa täällä kans napsitaan :wave: ja mulla se on ainakin tuohon pääkoppaankin auttanut. ;) AloeVeraGel:iä yritin juoda pari vuotta sitten, mutta tökki niin pahasti että se jäi sitten :ashamed: Mutta paljon hyvää olen siitä kuullut ja juuri tuosta FLP:n aloesta. :) Itse vetelen lisäksi myös Foli-B:tä, MultiVitaa ja CalciChew:ta.. :p Hyvin doupattu! :LOL:
 
Tuosta e-epasta kuullut paljon hyvää =)
Kaupassa sitä jo kattelin ja ihmettelin,kun sitä montaa eri vahvuutta... mitäs vahvuutta te syöttä?

Entäs millä sais nesteet liikenteeseen... oisko vinkkejä :D
 
Mä syön sitä 500mg E-EPAa. http://www.biovita.fi/suomi/tuotteet/e-epa.html

Nesteiden poistoon löytyy oiva apu torilta eli mansikat :) Näin olen ainakin kuullut, itse en ole käyttänyt, vielä.. ja sitten kuuleman mukaan ananas olisi toinen hyvä. Nesteenpoisto-juttujahan saa jos jonkinlaisia myös luontaistuotekaupoista.
 
e-epaa lähti nyt kolmas paketti, pms -oireiden takia ajattelin kokeilla, ja ihan kun olis pinna vähän pidentynyt ;),niin ja tota 500mg käytän, lisäksi keväästä asti oon popsinut monivitamiinia, kun oli/on jatkuva väsy
 
Multitabseja napsin talvisin ja nyt aloitin omega-3 kalaöljyn syönnin. Olen pitkään harkinnut niiden aloittamista koska en saa ko rasvahappoja kun en kalaa allergian takia syö. No eipä tullut mitään oireita muuta kun närästys ja kun niiden maku on :x niin ajattelin että niiden syönti taitaa loppua lyhyeen... kunnen keksin, että kun ottaa tabun juuri ennen nukkumaanmenoa niin ei närästys haittaa :D

Nyt sitten odotellaan kuinka hyvin tuo muisti alkaa pelata kun tuo nimimuisti alkaa iän myötä prakaamaan :whistle:
 

Yhteistyössä