Hakutulokset

  1. N

    Lievä/keskivaikea kuulonalenema

    yyveetkin tervetulleita =)
  2. N

    Kenenkä perheestä löytyy oma poni tai hevonen?

    Selasimpa vanhaa ketjua ja täytyy lisätä, että karvakaverukset lisääntynyt... nyt löytyy toinenkin poni ja äidillä vuonis :heart: Varmaan turha edes sanoa, että meidän tyttöjen vapaa-aika menee tallilla :whistle:
  3. N

    Lievä/keskivaikea kuulonalenema

    Meillä reilu kolme vuotta pomiloitu ja tutkittu tytön kuuloa ja tuollainen olisi nyt varmistumassa ja kojeet olisi hyvä ottaa käyttöön. Meillä tyttö puhua pälpättää mahdottomasti ja sanoja/lauseita enempi kuin sisaruksilla aikoinaan. Puheen kuulee 2metriin vallan mainiosti,mutta sitten alkaa...
  4. N

    Etelä-pohjanmaa

    hiioppia josko joku huomaas =)
  5. N

    Joulupukin olemassa olon paljastus...

    :xmas: elikäs tälläinen aihe,kun kohta taas ajankohtainenkin... Eli missäs iässä olette lapsillenne ruvenneet asiaa valaisemaan ja millaisella tavalla?? Meillä isommat nyt ala-asteella ja kummatkin raasut vielä uskoo ( tai uskottelee uskovansa ;) ) ,mutta ajattelin jahka pian pitäisi...
  6. N

    Etelä-pohjanmaa

    :wave: täälä yksi kotiäiti lisää,johon sopii nua kuvaukset :D Viestiä saa nakella, sillä seura aina piristää ja varsinkin kaipailisin sitä lenkkiseuraa .... ja puukko pitäjässä asustellaan.
  7. N

    Kenenkä perheestä löytyy oma poni tai hevonen?

    No niin sen verran edistytty,että tyttärellä nyt pieni poni. Oikea löytö settikseksi :D muutama huono kokemus takana ja meinasin,etten noihin enää sekaannu,mutta tämä oikea loisto-yksilö :heart: Lapset voi häärätä sen kanssa kuinka vaan eikä näpi eikä potki. Jääräpäisyyttä ei löydy ja...
  8. N

    Hevoshulluja äitejä??

    :wave: täälä yksi Tosin olen ollut jo heppahöperö ihan lapsesta. Tuossa raskauksien myötä oli taukoa ja kävin lähinnä meidän tallilla heppoja katsomassa ja viemässä leipää/porkkanoita. =) Nyt kovasti kutkuttaisi taas päästä selkään ja maastolenkeille. Minulla ja tyttärellä kova oman...
  9. N

    Kenenkä perheestä löytyy oma poni tai hevonen?

    Täälä äidillä ja tyttärellä mieletön kuume päällä,mutta tässä vaiheessa vielä jarruttaa äidin järki... ;) Siinä mielessä olisi helppoa,kun saisimme viedä vanhempien talliin,mutta kuiteskin se vastuu... oli keli kuin keli ,niin sinne tallillehan mentävä ja kaveri hoidettava/liikutettava. Ja...
  10. N

    Method Draine -kuurilla aloittaneille

    Mä lukaisin ketjun sieltä täältä läpi ja nyt olsin teiltä kysynyt semmoista, että onko tuo teidän paino lähtenyt sillä puhdistuskuurilla vai sillä toisella,joka juodaan sen jälkeen ( hienosti sanottu,mut nimi hukassa, hih) Vai onko kummankin yhteisvaikutusta?
  11. N

    Onko täällä paljon kotiäitejä? Joudutko selittelmään muille kotona oloa?

    Täälä ilmottautuu yksi äiti kanssa =) Mä olen ollut lasten kanssa kotona jo kauan... vuosia ja jo mieheni työni takia tulen jatkamaan kotona oloani. Itse sain lapsena kokea sen,kun tulin koulusta kotiin oli äiti vastassa ja usein ihanien tuoksuvien pullien kanssa. Monet kavereistani menivät...
  12. N

    *puistatus* KÄÄRME PIHASSA!!!

    :x jaiks. Meillä sama homma ,kun täs asuttu vuosikaudet,niin viime vuonna tapettiin etupihalta käärme! Näin käärmekammoisena voin sanoa, että kesä meni panikoiden ja liki aina kumpparit jalassa :ashamed: Mua on kerran purru käärme ja sairaala-reissu oikein tuli... enkä haluaisi...
  13. N

    Me tarvittaisiin apua ponin ostossa...

    kiitti vinkistä, käyn kokeilees tuota maaseutua =)
  14. N

    Me tarvittaisiin apua ponin ostossa...

    finttu... ok, täytyypä kattella paremmin ;) Mut nyt mitä oli hevostalli.netissä myynnissä alle 3000kin tonnilla,niin niillä oli vikoja, imppasivat tai kutoivat. Semmoista en haluaisin viedä tieten tahtoen talliin, ettei muut ala perässä... Mut pitääpä pitää silmät auki,jos sopiva löytyis...
  15. N

    Me tarvittaisiin apua ponin ostossa...

    mii... tosta maaseudun tulevaisuudesta mäkin aikoinaan tenavana löysin ekan ponini.... harmi,kun tuota lehteä ei enään tuu... Näköököhän sitä netistä?
  16. N

    Me tarvittaisiin apua ponin ostossa...

    sannille postia.... =)
  17. N

    pohojanmaalaiset äidit tänne!

    Heippa... täälä kanssa yksi äiti kauhavalta. =) Tuonne tapaamis-osioon jo laitoinkin viestiä,että kovasti kaipailisin lenkkikaveria itelleni... joten jos kiinnostaa,niin laitapa vaikka yveellä :D
  18. N

    Vilkutus kauhavan mammat.... =)

    Täälä kotiäiti kaipaisi lenkkiseuraa.... ja kyllähän kahvittelukaverikin kelpaa.... =) Joskus niin vaikea lähteä tuonne kävelylenkille yksin,joten ajattelin, että kaverin kanssa oli mielekkäämpää... jos sinusta tuntuu, että olet kanssa seuraa vailla ,niin lähestypä vaikka yveellä...
  19. N

    Magnesiumin puute vai mikä??

    Mä näytin näitä kynsiäni luontaistuote kaupassa ja myyjä sanoi, että selvä magnesiumin puute... lisäksi kysyi , että käytänkö kuinka maitotuoteeita (jota en käytä paljoa ) , että kuulemma kalkin puute aiheuttaa kanssa tämmöistä. Eli nyt popsin sitten kalkki-tablettia ja magnesiumia =)
  20. N

    Ammattina kotiäiti... = ) onko muita?

    Kiva,kun täältä löytyy muitakin samanhenkisiä.... =) Sintturan tekstistä vaan jäi kumma maku, eikös se ero ole aina kamala ,jos sattuu kohdalle... olet sitten työläinen tai et?? En ymmärrä täysin pointtiasi, jos et sitten tarkoita sitä, että jäisi taloudellisesti heikoille ??! Eläkeasian...

Yhteistyössä