Me tarvittaisiin apua ponin ostossa...

  • Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti
mii
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
mii... juu ,laitoinkin et yli 110cm,mut pääasiassa ollaan katottu semmosia risteytysponeja 130-140 hujakoilla.

Missäspäin sinä etsiskelet? Onko muita kuin hevostalli.net ja se toinen hevos.net vaimikässenyt olikaan = )
Mä luen vain maaseuduntulvaisuutta ja hevosurheilun perjantainumeroita. Suosittelen samaa sullekin. Tai laita ostoilmoitus jompaan kumpaan! Mä en ole vielä itse ilmoittanut, kun meillä ei ole kiirettä, kesällä vasta toissaan viittii lähteä katsoman ja kokeilemaan.
HU:ssa perjantai numero on ratsastusliitteellä ja siinä on usein ratsuja ja ponejakin myytävissä hevosissa silloin.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Laita mulle yksityisviesti niin tiedän yhden täältä savosta päin =) En viitsi täällä julkisesti viestiä.
savo aikas kaukana,mut miksei jos löytyisi se oikea = )

Mutta voitko kertoa koon ja rodun näin täällä??
Tamma,risteysponi,säkä reilu 140cm.Kaunis kun mikä =)
Mites luonne ja terveys?



 
finttu
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna:
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:
hevostalli.net löytyy kaikennäköstä ja kokosta :) mutta valitkaa tarkasti ettei tuu kohdalle mitä kuspäätä. mitä pienempi elukka, sen pottumaisempi se on. :kieh:
kokemusta elämän varrella parista settiksestä ja ei kiitos niitä enää meitin talliin...
sama täälä. onhan ne sööttejä ja kivannäkösiä palloja mutta osaavat olla sitte kans niin jääriä että rukkaset tekis mieli tehdä.
ja tuli tossa mieleen että eihän sen välttämättä poni tarvi olla, onhan niitä pienikokosia hevosiaki, meinaan teitin 12v kun ei kovin kauaa saa enää sillä ponilla kisailla, mikäli nyt kisaa.

mä oon aina sanonutkin settiksistä että pieni ja söpö koko hämää ja sillä on tuplasti isoon hevoseen verrattuna jääräpäisyyttä...

Mä itse haluaisin vuonohevosen,mutta lähestulkoon hinnat alkaa 5000 ylöspäin ja mun budjetti max 3000
Eikä ala. Mäkin haluisin ja viime vuonnakin oli alle 3000:n myynnissä monta.
 
finttu... ok, täytyypä kattella paremmin ;)

Mut nyt mitä oli hevostalli.netissä myynnissä alle 3000kin tonnilla,niin niillä oli vikoja, imppasivat tai kutoivat. Semmoista en haluaisin viedä tieten tahtoen talliin, ettei muut ala perässä...

Mut pitääpä pitää silmät auki,jos sopiva löytyis =) onnea sullekin etsintään!
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna73:
mii... tosta maaseudun tulevaisuudesta mäkin aikoinaan tenavana löysin ekan ponini.... harmi,kun tuota lehteä ei enään tuu...

Näköököhän sitä netistä?
Mäkyy, mutta siihen pitää ostaa lukuaikaa, tosin se ei oo kallista. Ja omaan ostoilmoitukseen saa aika varmasti monta vastausta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna73:
mii... tosta maaseudun tulevaisuudesta mäkin aikoinaan tenavana löysin ekan ponini.... harmi,kun tuota lehteä ei enään tuu...

Näköököhän sitä netistä?
Mäkyy, mutta siihen pitää ostaa lukuaikaa, tosin se ei oo kallista. Ja omaan ostoilmoitukseen saa aika varmasti monta vastausta.
kiitti vinkistä, käyn kokeilees tuota maaseutua =)
 

Yhteistyössä