Hakutulokset

1. A

ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Kiitos Edie, Sahei ja Mirjamic myötäelämisestä kipeiden rintojeni kanssa. Kait se vaan on niin, että aika parantaa. Edie: Meillä menossa Nutramigen erityiskorvike, Mielettömän pahan makuista, mutta tyttö juo sitä alun vaikeuksien jälkeen nyk. tosi hyvin. Nutrisoijasta on resepti olemassa ja...
  2. A

ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Heips! On pitänyt jo monena päivänä soittaa tk:hon ja kysyä mitä vois tehdä, mut aina on tullut jotain muuta ja asia on jäänyt... Nyt ajattelinkin teidustella asiasta teiltä... Meidän neidolla (10,5 kk) on todettu siis maitoallergia ja olin itse huono olemaan maidottomana, joten pikku...
  3. A

ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Onnittelut raskautuneille! Maitotuotteista: meillä neuvolassa ohjeistettiin antamaan 10 kk + alk., mutta meidän kohdalla jätskit, viilit yms. saavat odotaa, sillä meidän neidillä on todettu maitoallergia. Nyt 8,5kk suussa viisi (eriitäin terävää) hammasta, "puhua" pälpätetään kovasti...
  4. A

Kaveria 10-15 kg:n painonpudotukseen?

Onpas tänne sivuille ollut vaikea päästä! Kävin puntarilla ja näytti 73,2kg eli pikkasen on miinusta tullut - herkutteluista huolimatta. Tiedän, että olisin jo paljon lähempänä tavoitetta jos vain saisin pidettyä sen yltiöpäisen herkuttelun kurissa. Se alkaa oikeastaan aina kun olen saanut...
  5. A

Nettipimennys on ohi ja kone saatu taas kuntoon, mitään vieroitusoireita ei kuitenkaan tullutt, neiti piti äidin sen verran kiireisenä muutenkin ;). Paino putoaa hitaasti, mutta toivottavasti edes varmasti. Puntari näytti viime punnituspäivänä (viime pe) 73,6 kg. Vielä olisi 10 kg...
  6. A

mutta kerron nyt kuitenkin. Mikä edellisellä viikolla oli lähtenyt oli tällä viikolla tullut miltei kokonaisuudessaan takaisin eli 500g oli tullut plussaa ja paino nyt siis 74,9kg. Lenkkeily kauniissa aurinkoisessa kevätsäässä on sitten ihanaa eli liikkunut kyllä olen, mutta vastaavasti myös...
  7. A

Voih, kumpa mullakin lohkeisi tuota painoa pois reippaammin. Hienoja tuloksia monilla, upeeta! Toisaalta turha kait mun on valittaa kun en saa herkuttelua kuriin vaikka kuinka yritän. Painoa nyt siis 74,4 kg eli viikossa lähtenyt 600g - kylläkin täysin liikunnan ansiosta. Itsekin olen miettinyt...
  8. A

ja näytti tasan 75 kg, ihanaa!!! Tyttö on tervehtynyt hienosti ja ollaan tämä viikko päästy tekemään oikein pitkiä vaunuttelulenkkejä kauniissa auringonpaisteessa. Hyvää viikonloppua kaikille!
  9. A

Viikon saldo -100 g, mutta tulos oli enemmän kuin odotettu. Onneksi meillä ollaan kovaa vauhtia jo tervehtymään päin. Neidillä on vielä yskää, nuhaa ja oik. korvassa tulehdus, mutta pahin on siis jo takana ja siitä selvittiin!!! Huh huh! Kiitos niiskuneiti-80 kysymästä. Aurinkoista alkanutta...
  10. A

Täällä hyvin väsynyt ja huolestunut äiti! Tytöllä (6 kk) paha rs-virus, limaa niin paljon, että välillä oikein todella työlästä hengittää (sairaalassakin ollaan oltu) ja molemmissa korvissakin on nyt tulehdukset, voi pientä :'( ! Näin on sitten äidin liikkuminen ollut sitten hyvin olematonta...
  11. A

Loistavia tuloksia kaikilla! :flower: Upeeta mahtavaa! Valtavan ihanaa kun aurinko taas paistaa, sitä saa ihan uutta potkua niin laihikseen kun muutenkin arjen aherrukseen. Mieskin huomasi, että olin kaivanut kaapista esiin taas kaikki väriläiskät. Ai että kun kevät on ihanaa aikaa! On upeeta...
  12. A

ja vaaka näytti 76,9 kg eli miinusta on onneksi tullut (eilisiltaisesta sortumisesta huolimatta) viime viikkoon verrattuna -700g. Eilisestä pienestä herkuttelusta hieman morkkis, mutta eihän sitä voi aivan kaikkea itseltä kieltää. Muuten ihan Ok fiilikset tän laihiksen suhteen. Tosin tää...
  13. A

Kiinteän aloittaminen!

Aloita kiinteiden maistattamiset pikkuhiljaa ja maltillisesti. Tuon ikäisellä maito on vielä pääravintoa. 1 uusi maku / vko on mielestäni hyvä tahti. Kannattaa aloittaa perunalla tai bataatilla. Joukkoon kannattaa laittaa aluksi reilummin pumpattua äidinmaitoa tai korviketta ja soseen tulisi...
  14. A

Elovauvat 2007 vol2.

Mullakin on aivan kauhea kuumeilu päällä! Ja kerhon puolella tehty raskausajan gallup ei sitä ainakaan helpottanut... :laugh: Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille elokuisille :hug:! Aino & Kerttu 6 kk
  15. A

Elovauvat 2007 vol2.

Onnea plussanneille! Edie: hieno juttu, että löysitte asiantuntevan ja mukavan lääkärin. On nämä allergia-asiat sellaista salapoliisin työtä. Itse olen jäänyt maidottomalle dieetille (aika haasteellista on ollut tällaiselle ent. maitosiepolle), sillä imetän vielä ja lisänä meillä...
  16. A

Kiitos Kitta hyvistä vinkeistä! Niinhän se on, että itsehän niitä herkkuja sieltä kaupasta kotiin kannan. Nyt kun niitä ei kaapista löydy - on pakko tyytyä johonkin muuhun. Täytyy kyllä myöntää, että välillä tulee kyllä kuljettua pitkin seiniä ja kaappeja tonkien, että jos sieltä kuitenkin...
  17. A

Kiitos; kiva liittyä joukkoon! Niinhän se on juu, että ruokavalio on 90% ja liikunta 10 %. Itsekin liikun suht paljon: käyn 4 krt / vkossa tunnin reippaalla kävelylenkillä, 2 krt/vko jumpassa ja kerran uimassa, mutta kun ongelmana onkin, että aina liikkumisen jälkeen tulee ihan kauhea nälkä...
  18. A

Olisi kiloja minullakin karistettavana.... Ja nyt kaivataan erityisesti ryhmän tukea ja kannustusta!!!! Mulla neuvolakortissa lähtöpainona (rv 10) 60,1 kg ja nyt painoa reilut 18 kg enemmän eli aamulla vaaka näytti 78,4 kg!!!! Olen 163 cm pitkä. Tavoitteena olisi saada painosta 15 kg pois ennen...
  19. A

Elovauvat 2007

Heipparallaa! Itsekin aktivoidun kirjoittelemaan taas pitkästä aikaa... Onko jossakin täydellistä listaa elokuun syntyneistä?! Itse en ole onnistunut sellaista mistään pongaamaan... Täällä vauva-arki sujuu mukavasti. Itsellä vain hormoonit hyrräävät kovasti ja joskus purskahdan itkuun...
  20. A

Elovauvat 2007

Nimimerkin muutos: aino78 on nyt Emman äiskä

Yhteistyössä