Ihanaa!! Täällä on siis joku muukin kenen lapsella ei vielä ole hampaita,TinniPinni. Mä olen jo välillä ollut ihan varma että Rebecca pitää ruveta teettämään tekohampaita kun ei näy eikä kuulu!
Meillä konttaaminen hoksattiin tuossa kuukauden päivät sitten,tyyli on erittäin vapaa,tyttö i hiipii kuin paraskin sotilas,käsivarret kyynärpäistä kämmeniin ovat siis lattiassa kun konttaa.
Eilen kekkasi sitten istumisen,vauhdilla taitaa sitten uusia taitoja tulla kun yhden oppii.
Kyselin täällä joskus pari kuukautta sitten neuvoja Espoo asiantuntijoilta,kun tuli tilanne vastaan että mies sai hyvän työtarjouksen sieltäpäin. Aikamme sitten asiaa veivattiin ja veivattiin ja nyt päätös on tehty,muutamme heinäkuussa.
Itse kysymykseen, asuntoalue vaihtoehtoina ovat nyt (johtuen lapsen erityistarpeista opetuksessa ja siitä mistä kouluista tällaisia paikkoja ensi syksylle on saatavana) Ymmersta tai Kalajärvi. Aika paljon olen tietoa jo yrittänytkin hankkia,mutta kumpi?? En ole erityisen innostunut isoista kerrostaloista ja käsittääkseni Ymmersta on juuri niitä? Ja tarjolla olisi sitten Ullanmäen alue, rehellisiä vastauksia kiitos siitä millaisa nuo espoonkruunun asunnot Ullanmäessä ovat.
Kalajärvi paikkana on ehkä enemmän minun makuuni, mutta kulkuyhtyedet ovat kuulemma huonohkot,pärjääkö yhdellä autolla?
Ai niin, se vielä että onko Espoossa enää nykyään espanjankielistä päiväkotia? Ja onko päiväkotitilanne yleensä millainen,onko paikka helppo saada?
Itselläkin on ensi viikolla työhaastattelu Espoossa,jänskää,toisaalta hirvittää
En ole aikoihin käynyt täällä lueskelemassa,onnea vaan siis plussautuneille,ketähän kaikkia sieltä listalta löytyykään,täytyy lähteä katsastelemaan